Autor oprogramowania umożliwiającego oszustwa w GTA Online zapłaci Take-Two Interactive 150 tys. dolarów oraz pokryje koszty prowadzenia sprawy - łącznie 220 tys. dolarów
@isInteger niemiłosiernie mnie boli w głowę fakt, że tak dobra i popularna gra jest jednocześnie tak mocno upośledzona na poziomie samej mechaniki i nie zrobiono z tym absolutnie nic, bo łosie i tak kupią.
Ale przecież takie rzeczy są zapisane w bazie po stronie serwera, jak on to robił? Jedyna opcja jaka widzę to info do serwera o tym że klient np. kończy jakaś misje, ale to przecież też serwer musi zwrócić info o ilości gotówki za to. Mam mindfuck.
@Slomek: w GTA online można też podnieść pieniądze z ziemi, i prawdopodobnie to jest wykorzystywane, w GTA, jak i w wielu innych gra nie ma tradycyjnego serwera, serwer odpowiada jedynie za połączenie każdego gracza z innymi (w formie sieci mesh: https://www.reddit.com/r/gtaonline/comments/21yqew/gta_online_servers_explained/ tj że każdy klient łączy się z innymi graczami w lobby), potem serwer tylko zapisuje zmiany w gotówce itd. dzięki temu Rockstar nie musi płacić za utrzymanie wielu serwerów. Ale
Komentarze (7)
najlepsze