"A MA PAN WALIZKĘ?" - PYTA LOT PRZEZ MESSENGER W POŁOWIE REJSU...
LOT w pigułce. Lądujesz i widzisz, że w trakcie lotu pytają Cię przez Messenger czy nadałeś bagaż. Lot jest opóźniony - dają kartę na kolejny. Chowają ulotki z prawami pasażera - unikają odszkodowań. Kiedy wylatujesz zmienionym lotem, obsługa oznajmia Ci przez Messenger, że nie da się zmienić lotu.
mateusznesterok z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 194
Komentarze (194)
najlepsze
Mi wielka linia ze Star Alliance nadała walizkę na inny lot i walizka się zgubiła. Nie odzyskałem walizki, nie wypłacili odszkodowania, na maile milczeli przez 3 miesiące. Teraz próbuje za pośrednictwem firmy trzeciej odzyskać jakąś kasę
Dużo latam LOTem, mają sporo opóźnień ale na obsługę bagażu nie mogę narzekać, były opóźnienia ale max
"znalazłem się przy gate."
"przed boardingiem na opóźniony 1 godzinę i 20 minut rejs, obok gate pojawił się"
rak
nie da się czytać
zakop
Komentarz usunięty przez moderatora