Ekrany w Apple Watch pękają same. Apple nie wie dlaczego
Szanowni,
Chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami z Apple Watch v.3
Kilka miesięcy temu kupiłem zegarek tej zacnej firmy. Kupiłem, bo wierzyłem, że to jakość i sprzęt na lata.....
Niestety. Po jednym z treningów biegowych zegarek pękł....sam
Odskoczył mu ekran, jakby ktoś wokół wyciął go żyletką. Zegarek cały czas działał.
Wściekły zawiozłem go do iSpot, gdzie zegarek kupiłem.
Po 17 dniach nadeszła odpowiedź:
Apple nie uznało gwarancji.
Dlaczego zegarek pękł?
Ani słowa wyjaśnienia.Centrum Serwisowe Apple nie uznało gwarancji...
Zgodnie z sugestią iSpot dzwonię na infolinię Apple. Po dwóch dniach dostaje odpowiedź:
Nie wiemy jak do tego doszło, ale nie napiszemy tego Panu i nie uznajemy gwarancji.
Ispot zaproponował płatną naprawę za ponad tysiąc złotych. Czyli ze 200 złotych mniej niż niż kosztuje nowy zegarek.
Reasumując:
Apple ma w dupie użytkownika
Sprzedaje sprzęt z wadą fabryczną i nie chcę się do tego przyznać
iSpot też ma gdzieś klienta, bo nikt nie potrafi wytłumaczyć dlaczego ekran oddzielił się od zegarka.
Efekt jest taki, że nie odpuszczam. Może się skończyć w sądzie.
Wyleczyłem się z miłości do Apple i ich niezawodności i traktowania klienta uczciwie.
Komentarze (443)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Rozumiem jeszcze te sportowe zegarki, jeśli ktoś rzeczywiście lubi mieć dokładną kontrolę nad tymi swoimi biegami i fapuje sobie do numerków potem.
@Ranger: nie wiem jakie dziadostwo testowałeś ale apple watch się ładuje co 3 dni
Komentarz usunięty przez moderatora
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014. 827)
Art. 7a. 1. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
PS. Śmieszy mnie wykopowa nagonka i