Nielsen rezygnuje z przetargu TVP na badanie oglądalności.
Nielsen Audience Measurement nie złożyła oferty w przetargu TVP na badania oglądalności. Jeżeli Telewizja Polska nie przystąpi do dalszych negocjacji to straci możliwość wyceny własnego czasu reklamowego, a to spowoduje nagły odpływ reklamodawcow
dynx z- #
- #
- #
- #
- #
- 155
Komentarze (155)
najlepsze
A Wirtualnemedia to serwis związany z Agorą, warto o tym pamiętać gdy zabierają głos w sprawach zahaczających o politykę.
Ta ta komusza telewizja jest "prawicowa"? :D
Większość myśli że to mocny gracz nakręcając samych siebie, niestety jest to tylko małe gó......o napompowane przez określone siedlisko miękkich. Ich zdanie nie liczy się nawet w kurniku obs.......m miękkim łajnem, to sami ludzie pompują takie pseudo potęgi.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Glownymi odbiorcami tego typu danych, kto co gdzie jak i kiedy oglada, sa duze firmy marketingowe, a dla nich liczy sie skutecznosc reklam. Tylko tyle i az tyle, a bez wiarygodnych danych, ciezko mowic o skutecznosci.
W artykule jest mowa o tym, ze TVP poslugiwala sie kiedys rowniez badaniami
Za PRL byś kwiczał jaki on piękny i donosił na sąsiadów.
TVP ma swoje gówno statystyki.
Ale reklamodawców one nie interesują, bo nie są oni tak głupi jak Ty.