Jak robi nas w konia EA Games
Jak edycja mistrzowska okazuje się być zeykłą FIFA 19 , o żenującej infolinii EA i jak robią nas w konia.
rafal-cat z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 6
Jak edycja mistrzowska okazuje się być zeykłą FIFA 19 , o żenującej infolinii EA i jak robią nas w konia.
rafal-cat zWitam,
Zakupiłem 15.03.2019 r w sklepie Media Expert grę FIFA19 Edycja Mistrzowska za 130 zł . Edycja mistrzowska to taki dodatek w formie kodu na karteczce wewnątrz pudełka z grą za który się dodatkowo płaci. Zwykła FIFA19 kosztuje 100 zł. Po odpaleniu gry i wpisaniu kodu wszystko okej , udało się zrealizować ale ... tu zaczęły się problemy bo wg. tego kodu powinienem co tydzień otrzymywać specjalne złote paczki z piłkarzami - 20 tygodni - lecz żadnej nie otrzymałem i jak się okazuje nie należą mi się za te dodatkowe pieniądze. Przyczyną jest wg. EA Games to, iż kod jest przeterminowany bo kupiłem edycje przedpremierową. Na samej karteczce z kodem jak i na pudełku widnieje, że kod wygasa z dniem 9.11.2019. Dodam, że aby zdobyć takie paczki w tej grze trzeba albo baaardzo długo grać lub po prostu za nie zapłacić walutą , jaką są FIFA Points , które trzeba zakupić. Jedna taka paczka jaka udostępniana była w tej pseudo edycji mistrzowskiej kosztuje 350 FIFA Points czyli 14 zł. , ( rozumiem ze może się to wydawać abstrakcyjne co piszę ale to duża firma i wiele osób zapewne została w ten sposób oszukana )
Dzwoniłem najpierw do Media Expert skąd odesłali mnie do EA. Wykonałem zatem do nich telefon i stamtąd odesłali mnie z powrotem do ME gdzie również ponownie zadzwoniłem. Tam powiedzieli że mogę próbować złożyć reklamacje. Pofatygowałem się więc osobiście i z bardzo miłą Panią próbowałem załatwić sprawę. Opowiedziałem jeszcze raz tą samą historie o Fifa Points i tu ku mojemu zdziwieniu reklamacja odrzucona, proszę skontaktować się z EA. Kolejny raz zadzwoniłem do EA i najpierw jakiś Pan powiedział, żebym przesłał potrzebne informacje o moim koncie na ich portalu oraz PlayStation z m.in ze screenami transakcji tj. realizacji kodu. Powiedział też, że przekaże sprawę wyżej. Przesłałem po mniej więcej godzinie screene i prośbę o kontakt przez stronę help.ea.com.
Oddzwoniła do mnie tym razem Pani, że kod jest przeterminowany i nic nie dostanę oraz że na zdjęciach jest napisane, iż to. była edycja przedpremierowa... Znów tłumaczę to samo zirytowany na maxa z tym, że tym razem kobieta była stanowcza. Przekrzykiwała mnie i wciąż powtarzała, że nic mi się nie należy i kazała mi udać się do media expert. Gdy zdenerwowany powiedziałem, że zawiodłem się na EA i uda się do UOKiK bo mnie oszukano, powiedziała abym szedł sobie gdzie chce.
Dodam, że na pudełku nie ma żadnych informacji, że jest to edycja przedsprzedażowa i tak samo na fakturze, na pudełku i kodzie jest data realizacji do 9/11/2019.
Co robić w takiej sytuacji? Mój kolega rownież ma ten problem z tym że zakupił grę w komputroniku więc myśle, że jest mnóstwo takich przypadków.
Komentarze (6)
najlepsze