Afera: Santander ma awarię i wykorzystuje ją do zbierania danych klientów
Dzięki czujności Mirka @kjjbox wiemy, że konsultanci infolinii Santandera (ktorej trzeba używać ze względu na awarię systemu internetowego) wymagają od każdego dzwoniącego 3-krotnej próby głosowej. Zatem Santander próbuje sobie zrekompensować awarię pozyskaniem danych osobowych- próbek głosowych.
tomasztomasz1234 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 69
Komentarze (69)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Boemerang #zawszesmieszy
Po zmianie hasła.... Próba logowania 1,2,3...5 konto zablokowane. Błędne hasło.
Dzwonię na infolinię.... Pani odblokowała konto i nadała nowy pin.
Loguję się... system prosi o nadanie nowego hasła. Nadaję nowe i to samo. Nie można się zalogować.
Idę do placówki. Obsługa twierdz, że coś robię źle. No to powtarzamy wszystko na ich komputerze.....
Efekt.... Nie mogę się zalogować. System twierdzi,
W DB czy PKO BP przez wiele lat nie miałem takich akcji jak tutaj przez pierwsze 2 miesiące.
Teraz