Włosi wyrzuceni z budowy dróg w Polsce. Umowy z koncernem Salini zerwane
Umowy z firmą budującą ważne odcinki polskich dróg zerwane. Chodzi o odcinki S3 pod Polkowicami i A1 obok Częstochowy, budowane przez włoski koncern Salini, który w połowie lutego wstrzymał prace i zażądał setek milionów złotych dopłat.
dynx z- #
- #
- #
- 173
- Odpowiedz
Komentarze (173)
najlepsze
Były już eksperymenty gdzie były kilku różnych konsorcjantów i raczej na dobre im to nie wychodziło. GW ma tą przewagę, że jest w stanie wszystko skutecznie koordynować a to wcale nie jest takie proste jak się z perspektywy podwykonawcy wydaje.
Przewagą właśnie zagranicznego kapitału jest też to, że inwestują w pracowników i jak trzeba to opłacają specjalistów. A januszpol jak ma wydać kilka tysięcy na szkolenie młodego pracownika to dostaje drgawek. I między innymi dlatego wyginęły nasze firmy.
Trzeba jeszcze pomyśleć o problemie waloryzacji przetargów. Wygrywając takowy w 2017, a kończąc kontrakt w 2019 traci się na materiałach i pracownikach
Wyrzucacie to wy co 15 minut reklamą na swędzącą cipę.
Komentarz usunięty przez moderatora
A rezygnacja z przetargów w takiej sytuacji jest chyba w ogóle niezgodna z prawem