Social media zmieniły rynek matrymonialny nie do poznania
Rok w którym powstał Facebook, Instagram, a potem Tinder to daty, które rozpoczęły erę social media. Erę, która zmieniła rynek matrymonialny. Kobiety zaczęły potrzebować dowartościowania i uważać, że zasługują jedynie na "księcia z bajki", mężczyźni z kolei nie uzyskują zainteresowania u kobiet.
wardenga z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 563
Komentarze (563)
najlepsze
Zastrzegam: w ogole nie
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale czego oczekiwać jak całe dnie polki siedzą oglądają netflixa i instagrama, a ich ulubionym zajęciem jest zamieszczanie własnego dupska do neta żeby przegrywy pod to walily gruche
Mysle, ze to, co zostalo napisane o paniach, panow rowniez sie tyczy. Wiekszosc mezczyzn rowniez szuka "ksiezniczki z bajki" i w wyniku wyrastaja takie kwiatki, ze ludzie nie moga sie odnalzc i zyja w samotnosci.
@mbn-pl: czekaj, to gdzie dokładnie jest problem?