Wada jest zaletą, czyli odpowiedź firmy lenovo na źle wykonany serwis
Po półrocznej zabawie w odsyłanie do serwisu lenovo chwilę wcześniej odebranego laptopa rzekomo naprawionego laptopa i wysłaniu listu do polubownego załatwienia sprawy dostałem odpowiedź " wada jest zaletą" ...
maysontayson z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 223
Komentarze (223)
najlepsze
@Ortofenylofenolan_sodu rękojmia w przypadku zakupu na firmę jest możliwa, chyba, że w umowie się ją wyłącza. To, że większość firm z automatu wyłącza rękojmie to inna sprawa.
Parę lat wstecz wysłałem im lapka z niedzialającymi gniazdami usb i paroma klawiszami. Nie wiedzieli chyba jak naprawić gniazda wiec wymieni płytę główną sprawną moją i dali kogoś z niesprawną grafiką zewnętrzną... Oczywiście klawisze nie działały.
PLUJE WAM W PYSK SERWISIE LENOVO I CALEMU ZESPOLOWI XCOM
A wiesz czemu tak jest? Poczytaj warunki gwarancji, w serwisie nie bawią się w spawanie USB a wymieniają cały komponent(w Twoim przypadku
Przecież to bullshit, najdroższe laptopy Lenovo są naprawiane na tej samej linii co zwykle poprostu mają lepsze części i tyle a nie gówno części z lapka
Więcej info tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=vecsubZrpfs
15.6" (396mm) FHD (1920x1080) color, IPS, LED backlight, 250 nits, 16:9 aspect ratio, 600:1 contrast ratio
lub
15.6" (396mm) UHD (3840x2160) color, IPS, LED backlight, 300 nits, 16:9
Wcześniej miałem Lenovo Y50-70 z matrycą TN, to był dramat, trzeba było siedzieć na wprost ekranu, inaczej nie było nic widać - wytrzymałem z tym ekranem rok, potem na własną rękę wymieniłem matrycę na IPS, wtedy było trochę lepiej, ale bez porównania do T460S