Gość kupił nowe kolumny Krüger&Matz
Krüger&Matz w Rebel Electro w Kasztanowej, Piła. Nie mam w zwyczaju urządzać gównoburz w sklepach. W końcu pracują tam ludzie, którzy na politykę firmy mają mniej więcej taki wpływ, jak ja na skład...
niepewnosc z- #
- #
- #
- 356
Komentarze (356)
najlepsze
- dziw się, że są #!$%@? i buczą
¯\_(ツ)_/¯
@dave8: proszę cię...za tyle to ledwo przyzwoity kabel zasilający kupisz( ͡º ͜ʖ͡º)
Dodatkowo, kupujący popełnił podstawowy błąd, nie poprosił o sprawdzenie głośników w sklepie przed wysłaniem ich na naprawę i po odebraniu rzekomo "sprawnych" głośników.
Kupiłem też Kruger & Szmatza flow 6
Komentarz usunięty przez moderatora
@s-k-fantasyfactory:
OK, załóżmy, że potrzebny ci jakiś tani, pospolity kabelek typu jack-chinch, albo coś w tym stylu.
- możesz go kupić na Allegro za 1,99zł, dopłacić 7zł za przesyłkę, i mieć go za 3 dni.
- możesz go kupić w MediaMarkt, zapakowany w blister, 39,99zł (przeceniony z 59,99)
-
Gość pisze, że słuchał i w sklepie "brzmiały". Ja się w życiu bym nie spodziewał "audiofilstwa" po chińczszczyźnie, ale po chińsku "brzmi" oznacza, że przynajmniej ma trochę basu i "#!$%@?ęcia". Jeśli w tej cenie byli w stanie technicznie wykonać skrzynki nie z szajs-plastiku i wyprodukować głośniki, które potrafią wypchnąć
I jeszcze możliwość usłyszenia jakiegoś ruskiego radia xD
Pierwszych kilka razy myślałem, że coś mi się w głowie pieprzy i słyszę głosy. Później się dowiedziałem, że logitechy tak mają i już.
Komentarz usunięty przez moderatora
Chyba nigdy nie zostałem tak olany przez support. Do tego okazuje się, że oni swojego sprzętu nawet nie testują
@powl: a jak mają testować, jak oni tego sprzętu nie produkują. Tylko siedzi marketingowiec i klika do chińczyka "wy mnie tu zrobić kontener tych waszych najtańszych słuchawek, ma być nasz nadruk (wysyłam logo), przelew zaraz leci!" i u nas to przepakowują i idzie na markety. Jak jest szybka akcja to "produkt menadżer"
Na początku była sobie w Toruniu spółka jawna ART-DOM, którą przejęła spółka TERG (znana szerzej jako właściciel sieci Mediaexpert). Po przejęciu przekształciła ją sobie w ART-DOM Sp. z o.o., w której Terg ma 100% udziałów o wartości 222 tys. zł.
No i sobie ten Mediaexpert wymyślił, że ART-DOM będzie ściągał i brandował wymyślnymi nazwami najtańszy chiński szmelc dla najmniej zamożnych/wymagających/mądrych* (niepotrzebne skreślić) klientów.
Nazwy marek z zasady