Dino rośnie dwa razy szybciej niż Biedronka. Przychody mocno w górę
Sieć marketów Dino Polska w II kwartale zwiększyła sprzedaż LfL (w sklepach porównywalnych) o 16,6 proc. względem II kwartału 2018 roku. To wynik prawie dwa razy lepszy od osiągniętego przez Biedronkę. Cena akcji Dino na środowej sesji rośnie o ponad 7 proc.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- 176
- Odpowiedz
Komentarze (176)
najstarsze
@bambaleon: czas na nową wykopową ruletkę. Miejsce grafenu chyba się zwolniło. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@tomek77a: Ja tylko jedno. Zawsze kisnę. xD
Komentarz usunięty przez moderatora
Więc komfort zakupów o ile nie potrzebujesz publiki.
Gdyby było inaczej napisałbyś że ścisk nie da się przejść więc wujowo.
Ja to oceniam na plus bo rynek zdominowany przez 2 sieci + dodatki to nie jest rynek.