Calvin Klein zrywa z dotychczasowym wizerunkiem. Podoba się?
Marka Calvin Klein do tej pory znana była z prezentowania swoich produktów wyłącznie na wychudzonych modelkach. Teraz następczynią takich muz CK, jak Kate Moss, czy Kendall Jenner stała się pewna raperka. Na bilbordzie o powierzchni prawie 400 metrów kwadratowych możemy zobaczyć Chika Oranika.
jacomelli z- #
- #
- 330
Komentarze (330)
najlepsze
Śmieszne trochę, chciałbym zobaczyć grubasa w calvinach XD
Reklamują nowe rozciągliwe gumy czy szefostwo na urlopie i lewa feministka się dorwała do sterów?
Komentarz usunięty przez moderatora
Że to nie jebło (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
So nowoczesnie
Dokładnie, na miarę, zatem skoro moja miara jest mniejsza, to ja domagam się mniejszej należności za towar.
generalnie jest to bardzo ciekawy eksperyment spoleczny, biznesowy jezeli CC zrobi to fajnie i bedzie na rowni promowal linie produktow dla tucznikow i dla chudzinek a nie tylko czasem, pokatnie pokazywal "my nie dyskryminujemy swin, promujemy je" ale 90% pary marketingowej bedzie szlo w dotychczasowy target.
ciekawia mnie konsekwencje. czy zmieni