Buspasy we Wrocławiu miały pomóc. Tymczasem kierowcy stoją w ogromnych korkach
Buspasy miały przyspieszyć komunikację miejską. Na pewno wyraźnie spowolniły samochody tworząc gigantyczne korki na głównych ulicach Wrocławia.
dejbana z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 445
Buspasy miały przyspieszyć komunikację miejską. Na pewno wyraźnie spowolniły samochody tworząc gigantyczne korki na głównych ulicach Wrocławia.
dejbana z
Komentarze (445)
najlepsze
Powołają się na tym na paradoks Downsa-Thomsona, który we Wrocławiu najzwyczajniej nie działa, ze względu na sposób w jaki usprawniono przejazd zbiorkomu.
To miasto schodzi na psy. Korki, syf w powietrzu, na drogach wolna amerykanka bo znaki i światła to tylko sugestia, ludzie #!$%@?. A Jaca zamiast zacząć sensownie zarządzać miastem robi
@u8t3io3p: "zbiorkom jest #!$%@? ale chcemy by ludzie nim jeździli więc zamiast uatrakcyjniać zbiorkom sprawmy by jazda samochodem była jeszcze gorsza od zbiorkomu" XDDDD
Najlepszą metodą na to jest umożliwienie pełnym ludzi autobusom nie stania w korkach.
To naprawdę nie jest takie trudne do zrozumienia, jak się postarasz to rozkminisz.
@pcpc: kilka w tym jeden pelny bo spozniony, a drugi prawie pusty, bo kierowcs jest rozliczany ze spoznien i wyjechal za wczesnie z petli.
@pcpc: No jak widać raczej stoi - szczególnie gdy kosztem 500m buspasa autobus poza nim stoi znacznie dłużej razem z innymi autami. Polecam zacząć jeździć na danych trasach - wprowadzenie buspasa powoduje jeszcze większe opóźnienia - możesz zauważyć że te słynne 1,5 min jest liczone miedzy przystankami na buspasie co ma zgubne przełożenie na całkowity rozkład ponieważ z racji zwielokrotnionych korków autobus przed buspasem stoi
Za to jak komunikacja jeździ rozsądnie (nigdy
i teraz owszem... autobusy nie stoją, ale przez 99% czasu pas jest pusty