Drogi Wykopowiczu
w załączonym linku do Polityki Prywatności przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszego serwisu. Zamykając ten komunikat (klikając w przycisk “X”), potwierdzasz, że przyjąłeś do wiadomości wskazane w nim działania.
+1601
pokaż komentarz
Mam nadzieje, że Krulowi nie spadnie do rana i będzie imba w sejmie
+1186
pokaż komentarz
@Anon_daru: Mogę zrozumieć wynik PiSu, PO, czy marksistów lub Konfederacji, ale przeraża mnie wynik PSLu. Bardziej skompromitowanej partii nie ma i dostają prawie 10%.
+87
pokaż komentarz
@Anon_daru: też mam taką nadzieję. W końcu dopnie swego.
+693
pokaż komentarz
@Anon_daru: A może PiS-owi spadnie 10 mandatów i stracą większość. Uważam że ten ćwiek jakim jest konfederacja pomimo tego jak była izolowana to baaardzo dobry wynik.
+233
pokaż komentarz
@Legion_PL: Wtedy kogoś przekupią, zawsze się ktoś znajdzie, byleby do koryta się dostać.
+340
pokaż komentarz
@KazPL: nie znasz historii tej partii i struktur
Polska polityka to domena wąskiej grupy ludzi. Do najważniejszych partii należy po kilkadziesiąt tysięcy osób, nie wszyscy z nich to aktywni członkowie.
Cztery największe partie polityczne deklarują, że należy do nich:
PO – 33 500 osób (2018)
PiS – 37 409 osób (2018)
PSL – 100 320 osób (2016)
SLD – 33 554 osoby (2018)
+245
pokaż komentarz
Bardziej skompromitowanej partii nie ma
@KazPL: PiS ᄽὁȍ ̪ őὀᄿ
-28
pokaż komentarz
nie znasz historii tej partii i struktur
@sicknature: Znam historie, łącznie z genezą, dlatego napisałem to co napisałem.
A co do struktur - mogę powiedzieć, przeraża mnie taka rzesza ludzi totalnie głupich lub zdemoralizowanych,
-20
pokaż komentarz
@KazPL: Ludzir nie wiedzą co to psl, zresztą co ja mówie ja sam nie wiem co w nich złego. Dla mnie to ta partia od kukiza.
+2
pokaż komentarz
@Anon_daru: https://www.youtube.com/watch?v=GqPJyJTcsDk&feature=youtu.be
<3 <3 <3
-4
pokaż komentarz
@Anon_daru byłoby super. Już nie mogę się doczekać tych ich wystąpień na mównicy.
+129
pokaż komentarz
@KazPL: Zgaduję, że nie mieszkasz na wsi, więc nie masz pojęcia jak te k!@#y zabetonowały się na przykład w Świętokrzyskim. j?@%na mafia. Uwierz mi.
+34
pokaż komentarz
A może PiS-owi spadnie 10 mandatów i stracą większość.
@Legion_PL: Oby tak było!
+279
pokaż komentarz
@Anon_daru
Mam nadzieje, że Krulowi nie spadnie do rana i będzie imba w sejmie
miały być imby w Europarlamencie i na nic się to zdało. Jeśli PiS ma większość, to Korwin w sejmie nie zrobi różnicy.
Ale nawet jeśli to bez znaczenia, to gratulacje dla JKM za te 26 lat konsekwentnej walki o ponowne wejście do Sejmu
+2
pokaż komentarz
@KazPL: beton.
+115
pokaż komentarz
@KazPL: Pamietaj, ze tutaj jest PSL plus Kukiz'15. W ostatnich wyborach dostali lacznie czyba ok. 14%, a w obecnych 10%.
-41
pokaż komentarz
@KazPL: Większość ludzi ze wsi głosuje na PSL.
0
pokaż komentarz
@Anon_daru: Ja idę o zakład że spadnie- bezpieczniaki sobie co wybory robią ten sam żarcik tam na górze... Jak testoviron... Może on tam jest...
https://www.youtube.com/watch?v=Ck6Ms-m63RA
+151
pokaż komentarz
@K_R_S: Na daną chwilę to konfederacja musiała się dostać i 6.4% przy marginalizacji i izolacji to dobry wynik. Porównaj sobie kase jaką miał PiS na kampanie wyborczą, subwencje dla partii, kase na biura itd. do budżetu jakim dysponowała konfederacja. Oby nie zmarnowali tej szansy.
+130
pokaż komentarz
@Legion_PL: pisowi jeszcze skoczy w górę, PiS ma duzo większe poparcie na wsi i w małych miastach, a one nie biorą udziału w exit poll'ach. W każdych wyborach PiS zyskuje po podliczenuu
+49
pokaż komentarz
@KazPL: Jakby PSL się nie połączył z Kukizami to pewnie by odpadli, poprzednio byli tuż nad progiem.
+170
pokaż komentarz
@KazPL: a ja osobiście liczyłem, że dostaną koło 10-15% - z prostego powodu. Kosiniak Kamysz mówi "ładnie" i stosunkowo nieszkodliwie. Ma niezłą prezencję i w sumie tylko jego się lansowało. Jak były pytania o kontrowersyjne rzeczy - "my jesteśmy klubem, nie mamy wytycznych" i takie tam pierdoły - ciągle nieszkodliwe. Krótko - taka partia kompletnie bezpłciowa, ale alternatywa dla:
- szaleńców z PiSu (słuchanie Sasina to jest jakaś tortura)
- Skompromitowanej Platformy i Schetyny (może Tusk by pomógł, ludzie zapominają a on wciąż ma prezencję i obycie)
- Komunistów z Lewicy
- Wariatów z Konfederacji
To piszę z punktu widzenia hipotetycznego wyborcy PSLu na podstawie ostatnich tygodni, kilku debat, które widziałem - taki "zapychacz".
Jedynym plusem tych wyborów może być dyskusje Zandberga z Mentzenem, albo Bosakiem na które niewątpliwie czekam. Inna jakość, mam nadzieję że tego nie zepsują, a za 4 lata Sławek zostanie premierem:D
+58
pokaż komentarz
@KazPL: Wydaje mi się, że to nie były tyle były głosy na PSL, co przeciwko pisowi.
+68
pokaż komentarz
@KazPL: A mnie nie dziwi, wszystkie inne partie mega wkurzają, a psl tylko trochę, i zagłosowali na niego część niezdecydowanych jako mniejsze zło
+8
pokaż komentarz
a one nie biorą udziału w exit poll'ach
@Bieznar: Nie jest to prawdą.
+1
pokaż komentarz
@Anon_daru: w tym roku jakoś niezbyt się przyłożyłem, od kilku miesięcy tak naprawdę kibicowałem konfederacji, ale teraz myślę, że skoro się dostali do tego sejmu (prawdopodobnie), to mogą się przynajmniej gdzieś zacząć pokazywać, ja mam do was pytanie, w jaki sposób ja mogę pomóc dla konfederacji moją pracą, z tego co wiem, to można przed wyborami roznosić ulotki i plakaty rozwieszać, a co z pomocą pomiędzy wyborami? szukają kogoś? jak to wygląda, orientuje się ktoś?
0
pokaż komentarz
@Legion_PL Jasna sprawa, po prostu nie spodziewałbym się fajerwerków w Sejmie w kolejnych 4 latach
+16
pokaż komentarz
@KazPL: ten dzban kukiz podał im tlen...¯\_(ツ)_/¯
+56
pokaż komentarz
@Bieznar: Ipsos:
"Prowadzimy nasz sondaż w 845 lokalach wyborczych, które zostały wylosowane z ponad 27 200 wszystkich. Oddają strukturę całości, czyli są próbą reprezentatywną. W naszej próbie np. jest np. taki sam jak w całym kraju odsetek lokali na wsi."
-3
pokaż komentarz
@mangahelper: dokładnie tak.to jest j%%!na mafia, która obstawila się swoimi. Takimi jak np marszałek najbogatsze o województwa. Stary pslowiec, przekamuflowany na PiS, którego zadaniem jest patronat nad działaniami mafii. A ta mafia na przykład dzierzy w lapach 80% biznesu sieciowego.
+13
pokaż komentarz
@KazPL: ale co Cię dziwi?
Wielu moich znajomych w tym i ja, śmialiśmy się przed wyborami, że pójdziemy zagłosować na PSL. Bo nie ma na kogo, Konfederacja - na minus Narodowcy podpięci pod nich.
PiS, no niestety ale póki co średnio się sprawdzają. Mi się ich rządy nie podobają ale jak widać, polakom już tak.
KO chyba nikt powazny nie brał pod uwagę, aktorzy, złodzieje, nowoczesna i zieloni na listach.
SLD - tutaj biedroń i walenie w prącie przez wiele wiele lat.
PSL - Kukiz + oszuści, którzy w końcu pięknie kłamią dla młodych ludzi - 50 tysięcy na mieszkanie, ZUS dobrowolny.
I śmialiśmy się, że zagłosujemy jak statystyczny polak, bez patrzenia w przyszłość, na partię która w końcu nam rozdaje. Niby to były żarty, ale ich wynik pokazuje, że znaleźli się i wyborcy zadeklarowani.
I w mojej grupie jedna osoba też zagłosowała. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+1
pokaż komentarz
@thepixel: Tuska wystawią do prezydenckich i mysle ze ma szanse zdjac Dude.
-1
pokaż komentarz
@KazPL: PSL to jedyna słuszna partia, za Marszałkiem przez Pustynię Błędowską!
-3
pokaż komentarz
@thepixel Kosiniak ma prezencję? No lepszą niż gnom Schetyna, ale imo nadal zero charyzmy.
+2
pokaż komentarz
@arcyzuzel: jakby PSL doszedł do władzy to by wrócily słotkie lata dziewięćdziesiąte. To jest zorganizowana grupa przestępcza z silnie wyrobionymi przez lata plecami
+1
pokaż komentarz
@bugg: Nie jest Korwinem, Schetyną, Kaczyńskim ani Czarzastym. To wystarczy, taki zwykły gość, nieszkodliwy, nie ma wady wymowy i mówi tak, że da się go słuchać
0
pokaż komentarz
@stringer: o ile będzie mu się chciało w to bawić.
-1
pokaż komentarz
@proelokozak: Zapytaj się kogoś z konfederacji. Napisz do kogoś z danego ugrupowania które wchodzi w skład konfederacji i zapytaj. Zależy na czym się znasz. Możesz prowadzić jakiś kanał na youtubie i wrzucać albo montować jakieś filmiki. Ja kiedyś coś tam robiłem ale głównie przed wyborami.
+1
pokaż komentarz
@KazPL: ja się dziwię kto głosuje na SLD.
+1
pokaż komentarz
@thepixel może by Burego wciągnął znów na jakiś fajny stołek. Mafia psl ;)
0
pokaż komentarz
@bugg: to inna sprawa, ale ludzie o tym nie wiedzą, a nawet jeśli to im nie przeszkadza albo mają z tego profit. Przecież prawie wszystkie partie powstały na bazie mafii lat 90':)
0
pokaż komentarz
@UglyKid:
No ok, ale lata 90 były dawno i ludzie zapomnieli, a jeśli coś pamiętaja, to tak się składa ze zazwyczaj są to dobre wspomnienia, zwłaszcza jeśli to są czasy młodości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+2
pokaż komentarz
@KazPL: O tototo, amen.
Chorągiewki bez godności... Nie liczyłem na dobry wynik jakiejkolwiek partii w tych wyborach ale miałem cichą nadzieję, jak co roku, że PSL odpadnie. Niestety szwagry, pociotki i reszta ślizgaczy chodzi konsekwentnie rok w rok do urny. Każdy by chodził, gdyby dzięki nim miał pracę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+8
pokaż komentarz
@Anon_daru: Ja miałem nadzieję na większą imbę - PiS bez większości. Ale chyba nic z tego, choć gdyby tak jeszcze KO miało trochę lepszy wynik jutro... Ale raczej czcze nadzieje...
0
pokaż komentarz
@Anon_daru: zawsze mu spada a pisowi jeszcze się podbija
-1
pokaż komentarz
@KazPL: to efekt świetnej kampanii i najbardziej charakterystyczne logo lidera że wszystkich ugrupowań. A co najważniejsze, tego że Kosyniak wygrał obie debaty ogólnopolskie. No i PSL wystawiło na front młodych działaczy a dziadki z dalszych miejsc się schowały.
-1
pokaż komentarz
@KazPL: W ostatnich miesiacach nie bylo zadnej afery z PSL, w audycjach radiowych pozowali na glos rozsadku, konserwatywna alternatywe dla PiSu. Jak 5% wyborcow Braun+Bosak+Korwin nie ruszyl to zestaw PSL+Kukiz tym bardziej przejdzie.
+9
pokaż komentarz
@KazPL: PSL to vote dump. Tak jest od dawna. Jak ludzie nie wiedzą na kogo głosować i się zastanawiają kto może najmniej rozpieprzyć, to stwierdzają że chyba PSL. I stąd te głosy.
0
pokaż komentarz
@K_R_S: To raczej zasluga Bosaka i faktu ze praktycznie JKM zamkneli w piwnicy w ostatnim czasie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+15
pokaż komentarz
@KazPL: Co ma partia do ludzi? U mnie w okręgu jedynym ogarniętym kandydatem startującym z list każdego komitetu była właśnie kandydatka z PSL'u, a przejrzałem wszystkie nazwiska z każdego komitetu.
Młoda lekarka, po dwóch kierunkach studiów, inwestująca w spółki gamingowe, posługująca się dwoma językami obcymi i reprezentująca region. Inni kandydaci nie mieli nawet kogoś porównywalnego albo wrzucali spadochroniarzy nie mających nic wspólnego z regionem.
Poza tym chciałbym zaznaczyć, że to PiS jest bardziej skompromitowaną partią.
Po drugie na kogo ma głosować ktoś kto ma światopogląd centrowo-konserwatywny i nie chce przesadnego rozdawnictwa jak PiS i Lewica?
-3
pokaż komentarz
@KazPL: Co sie przejmujesz. Inteligentnych ludzi jest max kilka procent. Reszta to albo przecietni albo kilkanascie procent debili. Kazde wybry w systemie demokracji tylko to potwierdzaja. Przykladem Europa. Jej wielkosc zbudowano dzieki dyktaturze, monarchii. Krolestwa, imperium rzymskie, cesarstwa, podboje kolonialne.Cale zrodlo sukcesu. Niecale 100 lat demokracji i Europa powoli doznaje zapasci a w ostatnich latach sie cofa w rozwoju i sie zwija zamiast rozwijac. Demokracja to rzady debili.
+11
pokaż komentarz
@KazPL: Ja głosowałem na PSL, a powód był prosty, na coś trzeba było zagłosować i wybrałem mniejsze zło. PO się musi obudzić, niestety dostali za wysoki wynik aby to się stało. PiS wygrało ale Jarek przegrał, jego mina po ogłoszeniu wyników mówiła wszystko. Gość liczył po cichu na 50%, chciał zmieniać konstytucje a tu lipa, trzeba kombinować kolejne 4 lata, być może będzie 1000+, 1500+ gość tak czy inaczej zrujnuje państwo byle dostać te 50% i konstytucję zmienić.
+10
pokaż komentarz
@KazPL: Z chłodnej kalkulacji wynikało, że żeby maksymalnie zaszkodzić PiS lepiej głosować na małe partie z granicy progu wyborczego niż na PO (a ja w tych wyborach nie głosowałem na kogoś tylko właśnie przeciw PiS). Jeśli ktoś marzył o mniejszościowym rządzie to najlepiej gdyby partia na którą głosuje miała zdolność koalicyjną z Lewicą i PO. Wybór padał więc na PSL, które miało większą szansę od Konfederacji na przekroczenie progu i nadawało się do stworzenia koalicji anty-PiS z Lewicą i PO. Mimo wszystko PSL to partia, która nic nie robi (chorągiewka) i ma mało szkodliwy program (z kilkoma wyjątkami jak niechęć do atomu i podnoszenia wieku emerytalnego, to wciąż dużo lepiej niż program np. Lewicy). Oczywiście szli do wyborów razem z oszołomami z Kukiza, ale Konfederacja też miała swoich oszołomów. Do ostatniej chwili wahałem się między Konfederacją, która ma oczywiście znacznie lepszy program i ludzi oraz PSL ale kiedy wiadomym było, że będzie wysoka frekwencja zdecydowałem się nie ryzykować (w ostatnich wyborach Konfederacja poległa właśnie przez wysoką frekwencję i teraz do rana też mogą jeszcze skończyć pod progiem). Po prostu partia, która może potencjalnie najmniej zepsuć.
0
pokaż komentarz
Pamietaj, ze tutaj jest PSL plus Kukiz'15. W ostatnich wyborach dostali lacznie czyba ok. 14%, a w obecnych 10%.
@Laliqu: A tam ktoś jest jeszcze poza Kukizem i Tyszką? Więcej gęb z Kukiz'15 w Konfederacji kojarzę.
0
pokaż komentarz
@KazPL: Ale w sumie to na kogo mieli głosować ludzie o umiarkowanie konserwatywnych i jako-tako liberalno gospodarczo poglądach. KO chyba samo nie wie jaki ma profil ideologiczny, lewica to lewica, poza tym tylko szury do wyboru, bo dla kogoś o poglądach republikańskich PiS w sposób oczywisty odpada.
+1
pokaż komentarz
@Anon_daru: osobiście życzyłbym sobie, aby moje pieniądze były roztropniej wydawane, mnie to nie śmieszy..
-4
pokaż komentarz
@senseiharanaoko: Jest w tym dużo prawdy. Widzieliśmy jak mocno pis urosło w wyborach do PE. KO otwierała szampana z Konfederacją, a potem okazało się, że dostali ostre baty.
+1
pokaż komentarz
Bardziej skompromitowanej partii nie ma i dostają prawie 10%.
@KazPL: lepszy diabeł którego już znasz, niż ryzykować z kimś nowym. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mentalności ludzi nie znasz? Debile. Złote rybki o pamięci 5-minutowej.
"Mamy dość PIS, PO też jakieś nie tego, a to może PSL, w sumie dawno ich nie było, może się ogarnęli".
I tyle. Im jestem starszy tym bardziej tracę nadzieję że w tym kraju będą jakieś normalne rządy.
+1
pokaż komentarz
@KazPL: to nie psl tylko Kukiz i psl
+11
pokaż komentarz
@K_R_S: Nie wiem, czy ktoś już to napisał, nie chcę czytać całego wątku. Obecność Konfy w Sejmie robi wielką różnicę - mianowicie taką, że mają ekspozycję. Do tej pory byli zamiatani pod dywan (pewnie za sprawą Korwy), tylko cały problem polega na tym, że tam jest powolna przebudowa. Korwa może i się rozchorował teraz, a może i to była zamierzona akcja, żeby nie zj?$!ł po raz kolejny, a na debaty powysyłali młodych, którzy albo gadali z sensem, albo przynajmniej trzymali poziom. Debata gospodarcza wg. Sławomira Mentzena to moim zdaniem złoto - przyszły polityk mówi, żeby nie wierzyć politykom, bo oni rzucają tylko kiełbę wyborczą. Czyste postawienie sprawy - jeśli Konfa będzie w Sejmie, to otrzyma ekspozycję, gdzie powolutku będzie można tłumaczyć ludziom, że prawdziwą wartością jest ta wypracowana, a nie k%@%a hurr durr pińcet plus. Mam przynajmniej taką nadzieję, ale pewnie się przeliczę, bo większość głosujących to nieroby zasrane, ale trudno. IMO to jedyna sprawiedliwa opcja jak wchodzą wszyscy i każdy ma przedstawicieli w Sejmie. Bez Konfy to będzie dalej festiwal kto da więcej z pieniędzy, które de facto nie istnieją.
-12
pokaż komentarz
@Anon_daru: Przestańcie marzyć, że konfederacja wejdzie do Sejmu. Mają 90% szansy na wpadnięcie. Za 24h będą już pod progiem wyborczym. Miejmy nadzieję, że psl do nich dołączy.
+2
pokaż komentarz
Tuska wystawią do prezydenckich i mysle ze ma szanse zdjac Dude.
@stringer: o ile Tusk będzie w ogóle zainteresowany. Szczerze mówiąc wątpię i na jego miejscu wybrałbym pozostanie w wielkiej, europejskiej polityce lub nawet przejście do biznesu na poziomie europejskim, niż nie dość, że startować z poparciem nieudaczników i karierowiczów z PO-KO to jeszcze, przy ewentualnej wygranej użerać się zarówno z PiS jak i z całą tą polityką w wydaniu jakie mamy nieprzyjemność oglądać przez ostatnie lata w tym k@$%idołku jakim jest obecnie Polska.
Tusk odpuści ... wielu będzie w Polsce z tego powodu rozczarowanych.
0
pokaż komentarz
@KazPL: a czym się tak PSL skompromitowało? PO rozkradło, ośmieszyło kraj, a nadal znajduje się prawie 30% debili, którzy na nich głosują. Jakaś część ludzi na pewno sobie to zapamiętała i zagłosowała na PSL, bo nie mieli po prostu na kogo innego.
-1
pokaż komentarz
@Herron: Lewica też w sejmie nie potrzebna, to nie cyrk
+3
pokaż komentarz
@KazPL: PSL jest jedyną alternatywną partią na wsi dla PiSu. Żadna inna partia nie ma jakiegokolwiek połączenia z wsią. A sporo rolników, którym chce się robić jest wkurzonych na: brak walki PiSu z afrykańskim pomorem świń, masa niepotrzebnej biurokracji, problemy ze sprzedażą płodów rolnych, masa kontrol i kary dla rolników po 5-tys za byle gówno. Dla tych co nie chce się robić wystarczy argument: 500 + oraz 13/14-ta emerytura i że w tej chwili jest więcej kasy w kieszeni bo dają - skąd to jest to nie istotne.
Co więcej tak naprawdę zatopienie PSLu było kluczowe dla PiSu by osiągnąć to co chcieli. Ani KO, ani tym bardziej lewica nie jest elektoratem wiejskim i nie jest dla PiSem konkurecją. Nie przekonają niczym wyborcy na wsi. PSL to dla nich konkurencja "w ich źródle". PiS wiedział że KO + Lewica 40% nie przekroczy. Więc licząc, że Korwin osiągnie 4-5% kluczowa jest likwidacja PSL.
Do elektoratu wiejskiego dochodzą osoby konserwatywne wiedzące, że ta partia niczym nie zaszodzi. Nie robi burzy jak konfederacja i nie popiera uchodźców/LGBT jak KO czy Lewica. Samo wejście do sejmu zaś gwarantuje kluczową kwestię - zabranie mandatów PiS. I w obawie, że w sondażach PSL był na granicy progu wyborczego poszli i zagłosowali na tą partię by się do sejmu dostała.
Co więcej Kamyszowi nie opłacałoby się na tą trudną dla PiSu kadencję iść z nimi w potencjalną koalicję, gdyż ta kadencja sejmu będzie dla PiS budżetowo trudna, a może nawet w obecnej formie ostatnia ze względu na wiek prezesa. Dlatego przy odpowiednim przygotowaniu będzie miał okazję wzmocnić swoją pozycję na wsi rozszerzając o małe i średnie miasta.
0
pokaż komentarz
Mogę zrozumieć wynik PiSu, PO, czy marksistów lub Konfederacji, ale przeraża mnie wynik PSLu. Bardziej skompromitowanej partii nie ma i dostają prawie 10%.
@KazPL: Pewnie na nich poszli głosować przedsiębiorcy gdy usłyszeli, że mają sfinansować transfery PISu
-1
pokaż komentarz
PO rozkradło, ośmieszyło kraj, a nadal znajduje się prawie 30% debili,
@Pouty: Nikt tyle nie ukradł co PIS, ale PIS jest jak złodziej uciekający z banku i rzucający pieniądze na ulicę
+1
pokaż komentarz
@KazPL: dziwne że cię to dziwi, oni mają tyłu członków, że wystarczy że sami na siebie zagłosują
-2
pokaż komentarz
@Legion_PL: Jaja sobie robisz? Konfederacja bedzie głosować jak im PiS(da) zagra.
0
pokaż komentarz
@Anon_daru: Skoczyło na 6,7% także możemy być spokojni. Niestety PiS powiększył przewagę, będą samodzielne rządy
0
pokaż komentarz
ale przeraża mnie wynik PSLu.
@KazPL: Byłeś na wsi? Oni mają świetne struktury i wierny elektorat. Ludzie ze wsi, OSP bardzo często na nich głosują.
0
pokaż komentarz
przeraża mnie wynik PSLu.
@KazPL: to była najbardziej bezbarwna partia w tych wyborach
Więc ludziom którzy wiedzą że jest źle, ale nie utożsamiają się z żadną inną partią najłatwiej było zagłosować na nich.
Prawdę mówiąc spodziewałem się nawet wyższego wyniku.
+1
pokaż komentarz
@Zielczan: Będą mieć "ekspozycję", ale jedno mnie zastanawia. Po co ciągnąć ten wózek z Korwinem. Przecież to bez sensu. Młodzi, którzy wypowiadali się w telewizji z czasem dotarliby do niektórych, ale jeśli Janusz wejdzie na mównicę i zacznie rzucać pośrednimi albo bezpośrednimi nawiązaniami do Stalina albo Hitlera, to w kolejnych wyborach będzie powtórka z rozrywki. Choć gościu ma często rację, to sposób w jaki ją werbalizuje jest czasem nieakceptowalny.
0
pokaż komentarz
@KazPL: Co w tym dziwnego? To partia rolników i ma od nich głosy. PIS ma głosy od beneficjentów wszystkich dotacji, KO ma głosy bankierów. Każdy ma swój elektorat. Najgorzej ma SLD bo ludzie którzy pamiętają PRL powoli wymierają a łaska młodych lewicowców na pstrym koniu jeździ.
0
pokaż komentarz
@Bieznar: Głosowałem w mega małej miejscowości i brałem udział w ankiecie ;)
0
pokaż komentarz
Co w tym dziwnego? To partia rolników
@komarrek: To, że gdyby rolnicy pomyśleli, to zauważyliby, iż PSL przez ostatnie 25lat długi czas był w koalicjach rządzących. A wieś w tym czasie zwija się na raty. Wydaje się zasadne wymagać od ludzi więcej myślenia niż do następnej wypłaty 500+ czy dopłaty do hektara. Ale wiem, jaka jest rzeczywistość... masz racje.
-1
pokaż komentarz
@EPWA: rozdawnictwo to nie kradzież
0
pokaż komentarz
@KazPL: Dodaj ze Te mendy i złodzieje z PSLu którzy z rolników w polsce zrobili parobków dla niemieckich banków i producentów sprzętu rolniczego. NA spotkaniach ARMIRU nagabywali ludzi tak jak nagabuje się na garki.
więcej komentarzy(67)
+1568
pokaż komentarz
Kolejne 4 lata obserwowania jak PiS rujnuje państwo, łupi obywateli i robi z nas pośmiewisko na arenie międzynarodowej (╥﹏╥)
-237
pokaż komentarz
@badtorro Może coś nowego?
+228
pokaż komentarz
@badtorro: Prawdziwą tragedią jest, że aż 27,4% wyborców popiera PO, w tym kraju nigdy nie będzie dobrze.
-129
pokaż komentarz
@badtorro: Ale i tak wódz zadowolony nie jest i pewnie się tam już zapluł bo większości nie ma. Niestety dostała się też partia która w koalicję by weszła nawet z kosmitami jak by trzeba było ziemie sprzedać. Nepotyzm w niej podobny.
-223
pokaż komentarz
@badtorro wyjedź jak sie nie podoba
-120
pokaż komentarz
@badtorro Fakt ... ruina w tyn kraju źe takiej od lat nie widziano ...
+102
pokaż komentarz
@intri niestety, ale ma większość...
+213
pokaż komentarz
@intri: Jak to nie ma większości? Wiesz, że tego się nie przelicza procentowo?
-185
pokaż komentarz
@intri: specjalnie dla ciebie
Oby tylko im nie spadło przez noc jak w wyborach do europarlamentu...
źródło: IMG_20191013_143330.jpg
-57
pokaż komentarz
@kierownik_internetu: nie tyle PO, co w sumie KO. Moim zdaniem nie było żadnego dobrego wyboru, tylko same złe. Liczyłem że jednak KO wygra, a mając z tyłu głowy porażkę sprzed 4 lat się ogarną. No ale niestety i to się nie udało.
+61
pokaż komentarz
Kolejne 4 lata obserwowania jak PiS rujnuje państwo, łupi obywateli i robi z nas pośmiewisko na arenie międzynarodowej (╥﹏╥)
@badtorro: Oby za 4 lata, jak to wszystko walnie nie było za późno na zmianę, bo może być tak, że już nie będzie co ratować... Obym się mylił.
-17
pokaż komentarz
@badtorro: Jesteś przegrywem więc nie masz racji.
-16
pokaż komentarz
@curka_horej_madki czy ty serio na tej lewej dałeś dwa X? Gratulacje
-1
pokaż komentarz
@TomdeX: Nie strasz nie strasz bo się zesrasz.
+44
pokaż komentarz
@eratyk: Czy jak w domu masz popsutą rurę to się wyprowadzasz czy naprawiasz rurę?
-7
pokaż komentarz
@morfeuszNo1: Cały czas liczę że te 0,7 mu zleci i nie osiągnie całych 43 procent.
+249
pokaż komentarz
Prawdziwą tragedią jest, że aż 27,4% wyborców popiera PO
@kierownik_internetu: Z rozmów z znajomymi przypuszczam że duży procent głosowało nie tyle za PO, ale przeciwko PIS.
+1
pokaż komentarz
@badtorro Minimum ;/
+359
pokaż komentarz
Prawdziwą tragedią jest, że aż 27,4% wyborców popiera PO
@kierownik_internetu: Wolę pseudo liberałów od partii która ignoruje wyroki sądów.
+105
pokaż komentarz
@wodzirejldz: A kto będzie na was robił jak normalni ludzie wyjadą?
+46
pokaż komentarz
@Krzemiec: Serio. Po to, żeby oddać głos nieważny.
+1
pokaż komentarz
@badtorro:
-2
pokaż komentarz
@badtorro: Wstawaj zesrałeś się.
-1
pokaż komentarz
@curka_horej_madki: po co oddałeś głos nieważny?
+6
pokaż komentarz
@badtorro: Ej sorry sorry- obywatele tego chcą. I nie 4 lata bo za jakieś 2 już będzie ruina i Grecja. I wiecie co? Zasługujemy sobie na to polaczki drogie moje... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+40
pokaż komentarz
@curka_horej_madki: Na karcie do senatu też zagłosowałem na wszystkich, bo taki wybór był, że nie mogłem się zdecydować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+183
pokaż komentarz
@kierownik_internetu:
Prawdziwą tragedią jest, że aż 27,4% wyborców popiera PO, w tym kraju nigdy nie będzie dobrze.
Nie. Prawdziwa tragedia to utrzymanie większości w Sejmie połączony ze wzrostem poparcia (w 2015 Pis miał 37,58%) mimo prowadzenia polityki, której jakość woła o pomstę do nieba.
+5
pokaż komentarz
@badtorro Ten naród właśnie na to zasługuje.
+8
pokaż komentarz
@vitek6: bo ani z po ani z pis nie jest mi po drodze. Nie było innej opcji. A pustej karty bym nie wrzucił.
+57
pokaż komentarz
czy ty serio na tej lewej dałeś dwa X? Gratulacje
@Krzemiec: sporo ludzi tak dało, sorry ale masz wybierać między PIS a PO? bo tylko oni zarejestrowali senatorów? inni nie mieli tyle czasu niestety na zbieranie podpisów. A oddanie takie głosu przekreśla jego zfałszowanie.
Ciekawi mnie tylko ta dopisaka tylko konfa, nie wiem czy to nie unieważni karty
+1
pokaż komentarz
@badtorro: Ty i twoi koledzy powinniście się cieszyć .Praca na wykopie przez kolejne 4 lata ( ͡° ͜ʖ ͡°) - 5gr za wpis?
+2
pokaż komentarz
@curka_horej_madki: @curka_horej_madki: no tak geniusz antysystemowiec. Co z tego,ze konfederacja wejdzie do sejmu jak w senacie będzie beton pisiorski i wszystkie swoje ustawy będzie przepychał
+52
pokaż komentarz
@badtorro: Spowolnienie gospodarcze już puka do drzwi, a PiS przez ostatnie 4 lata zajmował się głównie rozdawnictwem i gnojeniem opozycji. Jak się okaże, że jednak będą mieć większość to emigracja będzie jedynym słusznym wyborem.
pokaż spoiler
Współczuje każdemu kto prowadzi działalność.
-6
pokaż komentarz
@curka_horej_madki Za ten dopisek głos nieważny.
+1
pokaż komentarz
@curka_horej_madki co to za lista? Czy każdy taką dostał?
A pytam, ponieważ u nas była inna ( ಠ_ಠ) @badtorro @JemRekami @morfeuszNo1
+21
pokaż komentarz
Prawdziwą tragedią jest, że aż 27,4% wyborców popiera PO, w tym kraju nigdy nie będzie dobrze
@kierownik_internetu: Gówno prawda. Prawdziwą tragedią jest to, że PiS ma większość. PO jest do dupy, ale nie rządzi. Ile by nie mieli - nie to jest najgorsze. Jeśli próbujesz sugerować, że PO jest gorszą opcją niż PiS, to sorry...
Jest najwyżej tak samo złą. Ale PiS to jest prawdziwa tragedia.
+2
pokaż komentarz
@TheDzions: można dopisywać co chcesz. Pamiętasz akcję z sarną z krzesłem na głowie?
"Kodeks wyborczy jasno podaje, że "dopisanie na karcie do głosowania dodatkowych numerów list i nazw lub nazwisk albo poczynienie innych dopisków poza kratką nie wpływa na ważność oddanego na niej głosu".
+9
pokaż komentarz
@curka_horej_madki: było 5 komitetów. Poszedłeś zmarnować swój głos o jeszcze się tym chwalisz. W tym kraju nigdy nie będzie dobrze.
+25
pokaż komentarz
Liczyłem że jednak KO wygra,
@VeleiN: co ty chłopie bierzesz? W jakieś alternatywnej rzeczywistości żyjesz?
-2
pokaż komentarz
@curka_horej_madki: ja identycznie zrobiłem, pustej nie chciałem wrzucać ale dopisałem "żadnego"-)
+2
pokaż komentarz
@smaky78: > Jesteś przegrywem więc nie masz racji.
Cóż za wysoki poziom argumentacji xD
+1
pokaż komentarz
@Karol_: Chodzi ci o tą kartę do senatu? Ja miałem takie same obie tylko wiadomo, że z innymi nazwiskami bo inne okręgi.
+16
pokaż komentarz
Oby za 4 lata, jak to wszystko walnie nie było za późno na zmianę, bo może być tak, że już nie będzie co ratować... Obym się mylił.
@TomdeX: Teoretycznie "dobrze" (w dużym cudzysłowie) by było gdyby porządnie walnęło za kadencji PiSu. Tak żeby to właśnie PiS musiał ciąć, odbierać i podnosić podatki - tak, żeby za 4 lata ludzie nienawidzili tej partii. Trochę marzenia, ale co innego zrobić...
0
pokaż komentarz
@thanoss-r: Ale to prawda
+5
pokaż komentarz
@vitek6: 5komitetów było do sejmu a nie do senatu. Może najpierw sprawdź o czym piszesz...
0
pokaż komentarz
@pretorius: żyłem na Islandii i nie interesowałem się polską polityką. Fakt, liczyłem to za dużo powiedziane. Miałem nadzieję...
+4
pokaż komentarz
@Krzemiec: bo na senat się oddaje nieważny, ponieważ senat jest w tym kraju zbędny, do tego wybór między pis, a po. Szkoda strzępić ryja dalej
-4
pokaż komentarz
@curka_horej_madki: to sejmu przecież tez nieważny oddałeś.
-5
pokaż komentarz
@badtorro: Lepsze to niż dawanie dupy dla Niemców.
-2
pokaż komentarz
@kto_ma_potrzymac_dwie_dychy, @vitek6: https://www.wykop.pl/link/5171451/#comment-69857247
+26
pokaż komentarz
@badtorro: Karynom i Januszom wszystko jedno. Byle się żarło. Nawet jak koniunktura osłabnie (już zaczyna), to mi i Tobie zabiorą, żeby im dać. Bo my i tak na nich nie zagłosujemy.
0
pokaż komentarz
@Karol_ pewnie inny okręg wyborczy.
+3
pokaż komentarz
@curka_horej_madki: kto był w jedynce że zaglosowales na dwójkę ?
+4
pokaż komentarz
czy ty serio na tej lewej dałeś dwa X? Gratulacje
@Krzemiec: sporo ludzi tak dało, sorry ale masz wybierać między PIS a PO? bo tylko oni zarejestrowali senatorów? inni nie mieli tyle czasu niestety na zbieranie podpisów. A oddanie takie głosu przekreśla jego zfałszowanie.
Ciekawi mnie tylko ta dopisaka tylko konfa, nie wiem czy to nie unieważni karty
@TheDzions: ta dopiska nic nie unieważni.
0
pokaż komentarz
ta obserw
@badtorro: co//////////////////???????????????????????? o k@!#a!
0
pokaż komentarz
@Belzebub: jakiś narodowiec. Kompletnie mi nie znany.
0
pokaż komentarz
@badtorro:
-5
pokaż komentarz
@curka_horej_madki: glos do sejmu nadal jest niewazny, bo wyszedles x poza kratke.
+105
pokaż komentarz
Prawdziwą tragedią jest, że aż 27,4% wyborców popiera PO, w tym kraju nigdy nie będzie dobrze.
@kierownik_internetu: Wiesz, pewnie 4 lata temu bym się z Tobą zgodził. 4 Lata temu krzyczałem PiS/PO - jedno zło. Te 4 lata sprawiły jednak, że ja już nawet nie pamiętam czym mnie ta platforma tak wk#@!iła. Chociaż nie... Ja doskonalne pamiętam ich afery, ustawy ograniczające wolność zgromadzeń, plany wprowadzenia ACTA itp, itd (bo dużo tego było). To co jednak zrobił PiS, to zupełnie inna liga. TVP za PO było jakie było. Stanowiło jakąś tubę propagandową rządu, ale stwarzało pozory rzetelności dziennikarskiej. Dzisiaj mamy coś na kształt sowieckiej telewizji propagandowej. Ile narzekaliśmy na działanie skarbówki, j!!?nie przedsiębiorców i zaciskanie śruby za PO? I znów, 4 lata minęły i okazuje się że można wejść na zupełnie inny poziom. Mógłbym tak wymieniać i wymieniać, ale to nie ma sensu. Gdyby wygrało PO, SLD, czy PSL to znów mielibyśmy ustawowy marazm, brak dużych reform i powolne dryfowanie. Po tych 4 latach, ja marzę o tym, żeby wróćił ten marazm. Ja marzę o tym, żeby nic się już bardziej nie zj!!?ło. Spójrzmy prawdzie w oczy. PO przegrało tamte wybory, bo ludzie bali się że sprowadzą uchodźców, a PiS skutecznie tą narreację podchwycił i nakręcił nacjonalistyczną kampanię, którą zebrał wszystkich ludzi z gatunku "w sumie nie wiem na kogo głosować, ale tych murzynów to ja nie chcę". Wystarczyło, żeby wypchnąć korwinowców z sejmu (przejmując część ich elektoratu) i cudem uzyskać większość. 4 lata kupowania głosów i walenia propagandy rodem z PRL i mamy efekty.
-9
pokaż komentarz
@kierownik_internetu: Wolę pseudo liberałów od partii która ignoruje wyroki sądów.
@Grewest:
Też bym wolał. Tylko ,że PO tworzą ludzie ,co rujnowali Polskę, popłuczyny z KLD , AWS. Najgorsze sprzedawczyki. Nie wiem jak na takie coś można głosować. Już wole SLD.
+2
pokaż komentarz
@jakubeskulap: to nie kaligrafia kolego.
Poczytaj kodeks wyborczy a potem się wymądrzaj :)
Kreski muszą się krzyżować w kratce. To czy wyjedziesz poza kratkę nie robi różnicy.
-1
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+3
pokaż komentarz
@curka_horej_madki: Neumann, Wałęsa, Pomaska, Adamowicz jakie combo XD
0
pokaż komentarz
@kierownik_internetu: Będzie dobrze. Jeszcze dwie kadencje PiS
+16
pokaż komentarz
@yurai007: Ciekawa jest ta tendencja wzrostowa, ale tu bardziej nawet od wzrostu wyniku partii miłościwie nam panującej dziwi zachowanie tak zwanej opozycji (tak zwanej, bo poza nazywaniem się tak i sloganami "PiS to zło" nie widać tam niczego konkretnego), która nawet nie przespała - przehibernowała te 4 ostatnie lata, budząc się czasem żeby palnąć coś głupiego. Opozycja bez programu, bez pomysłu, bez kierownictwa, bez charyzmy, bez sensu - w jaki sposób mają zdobywać elektorat inny niż skrajny antyPiS?
-18
pokaż komentarz
@Grewest: liberałów czy nie liberałów nie ma znaczenia;
złodziejstwa - i to ma znaczenie,
PiS nie jest idealny, ba daleki od tego ale statystycznie to wygląda jakoś tak:
PO 500 afer na dwie kadencje, 250 na kadencję średnio,
PIS 100 afer - jak dla mnie mniejsze zło...
ale ogólnie i tak nas będą %#$%, jedni czy drudzy - taka jest polityka...
-3
pokaż komentarz
@raceman: na tego kogo wolał z tych dwóch.
+8
pokaż komentarz
27,4% wyborców popiera PO
@kierownik_internetu: PO w warstwie ideologii i konkretów w zasadzie już nie istnieje. To poparcie PO to tylko jena z form zaprotestowania przeciw PIS.
-8
pokaż komentarz
@TomdeX: Tak niech lgbrqwerty+++ spier*** na zachód do reszty bandy zje***. Takich nam tu nie trzeba mentalnie chorych.
-4
pokaż komentarz
@KekistaniRefugee: no dokładnie - bastion POpaprańców ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-5
pokaż komentarz
@badtorro: mieliście 15 lat by stworzyć partie alternatywne
+4
pokaż komentarz
PiS nie jest idealny, ba daleki od tego ale statystycznie to wygląda jakoś tak:
PO 500 afer na dwie kadencje, 250 na kadencję średnio,
PIS 100 afer - jak dla mnie mniejsze zło...
@neoutPL: 500 afer? Przesadzasz.
0
pokaż komentarz
@curka_horej_madki: racja, mea culpa. pozdrawiam
-1
pokaż komentarz
PiS rujnuje państwo, łupi obywateli
@badtorro: I jeszcze to państwo nie upadło, a jakoś nie ma bezzębnego Vincenta, mówiącego "piniendzy nie ma".
To jest właśnie ta panika przed PiSem - zagłosujesz nawet jakby kandydował stalin czy hitler, "bo oo uu TEN ZŁY PIZ nie będzie w sejmie!!!11"...
-3
pokaż komentarz
@Grewest: 500 afer i przekrętów PO:
http://blogpress.pl/node/7889
największe: mafia Vatowska - w tym paliwa bez akcyz (dziesiątki/setki cystern dziennie),
łączne straty: około 250 mld (pewnie z 1% trafiło z tego do PO za przymykanie oczu)
dziś okazuje się, że Orlen nie jest w stanie produkować dość na rynek krajowy, ale na szczęscie mamy Możejki:
https://www.money.pl/gielda/orlen-sprowadza-paliwo-z-litwy-popyt-przekracza-juz-krajowe-mozliwosci-6354300043630721a.html
no i jeszcze jedno im wypomnę: przywłaszczenie 150 mld (realnych oszczędności m.in. moich) z OFE
-3
pokaż komentarz
@Diabl0: Twoi znajomi to dekle. Wybierać większe zło to trzeba być bardzo specjalnym. Chyba, że to Janusze bojący się, że nie będą mogli wyzyskiwać ludzi w swoich pseudo biznesikach.
-1
pokaż komentarz
Kolejne 4 lata obserwowania jak PiS rujnuje państwo, łupi obywateli i robi z nas pośmiewisko na arenie międzynarodowej (╥﹏╥)
@badtorro: Jak zrujnował PIS państwo w ciągu tych 4 lat? Skoro jest Wenezuela+ to wcale tak źle nie jest w Wenezueli jak to pokazują na yt
+13
pokaż komentarz
@neoutPL: Większość tych afer nie jest aferami. Mniej etatów na policji? Likwidacja placówek sądów? To nie są afery.
Dodatkowo znajdują się tam afery samorządowców z PO. Przecież ich "afery" nie są powiązane z władzą centralną.
Co do stoczni to Herubin już tłumaczył sprawę. https://www.wykop.pl/link/5158589/comment/69618389/#comment-69618389
-1
pokaż komentarz
@VeleiN: Lamenty i olabogowanie nigdy nie jest dobrą taktyką na zwycięstwo. Teraz ludzie mają ich za większych świrów, niż wcześniej uważali PiS.
-2
pokaż komentarz
@Grewest: OK, wszystkie te listy są niedoskonałe, promowana w spotach, na banerach itd - tzw. lista 100 afer PI$u zawiera m.in:
-"niezakupienie Caracali" (sic! tylko tańszych blackhowków)
-"afera rolna – utrudnienie zakupu ziemi rolnikom" (sic! własnie o to chodziło w reformie, żeby ziemię rolną tylko rolnicy mogli kupować),
-"Afera nawałnicowa – rząd przez 3 dni nie pomógł ludziom na zniszczonych terenach Borów Tucholskich;" (
-"Afera San Escobar – minister spraw zagranicznych Witold Waszczykowski nie zna podstaw geografii;"
też Ci mogę powiedzieć, że to nie są afery (a atakowano nas tą listą podczas tych wyborów),
szkoda, że dopiero teraz do niej zajrzałem... (myślałem, że to nie są bzdury)
anyway - wracając do sedna - realnych afer PO pamiętam o wiele więcej niż afery PISu
ile masz ubrudzonych nazwisk w jednej i drugiej partii? z (także nominacji)
PiSu: Bana$,G1apiński,Mi$iewicz i ew. niewyjaśniona sprawa Srebrnej
z PO+PSL: Bury (podkarpacka), Kwi4tkowski (NIK, też afera Burego), Gr4da (stoczniowa), HGW (reprywatyzacyjna, +oczyszczalni), Now4ka (zegarkowa+problemy na Ukrainie xD), Tomasza Misi4ka (2 afery), Gra$ (willa Niemca), Ch1ebowski,$chetyna, Drzewieck1 i inni - hazardowa, G4włowskiego (melioracyjna), afery: inwigilowania dziennikarzy, teleinformatyczna, amber gold, wyciągowa, VATowska, lewego paliwa, kreatywnej księgowości Vincenta itd...
Kuchcińskiego i paliwowej (4rłukowicza, PO) - nie liczę jako prawdziwe afery - bo to drobiazgi,
wspierania swoich mediów też nie - oczywista oczywistość,
ogólnie ciągle pamiętam słowa $awickiej która chwali się jakie to dobre lody jej partia kręci - i taki mam obraz PO,
oni liczą, że ludzie mają krótką pamieć - i tak Ci którzy odchodzili w infamii -np. przy hazardowej po paru latach wracają jak gdyby nigdy nic (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)...
-3
pokaż komentarz
@neoutPL: "Podstaw geografii". Serio? :) To gdzie zaczyna się taki średnio-zaawansowany level geografii? Znajomość wszystkich wiosek Tuwy? Wiadomo, że gafa, skoro na poziomie dyplomatycznym, ale to jest po prostu śmieszne. Jakieś wyspo-państewka rodem z Tropico to nie są podstawy geografii. To jest wręcz analogia do żartu z Hearts of Iron pt.: "Tanu what?".
Co do reszty postu się nie odnoszę bo mam w poważaniu naszą "politykę" - ten cały teatrzyk, ale to jedno mnie rozbawiło, gdy określiłeś mianem "podstaw geografii".
0
pokaż komentarz
@curka_horej_madki: też bym tak zrobił. Ale co do senatu oddając nieważny głos jest ryzyko że oddajesz go na PO bo sumarycznie przeciwników pisu jest więcej niż zwolenników. A do senatu PiS startuje razem że zjednoczoną prawicą Gowina. Gowin co prawda już prawocę kiedyś "sprzedał" w jakimś głosowaniu ale cóż zrobić. No ale i tak już po wyborach.
0
pokaż komentarz
@kierownik_internetu: Lepsze to niż prawie 50% PISiorków
-2
pokaż komentarz
@neoutPL: zajebiste te afery: likwidacja mediow publicznych,, likwidacja stoczni polskich, rozbrajanie armii czy "uzdrowiksa zmieniamy w spa". Idz pan w chuj.
0
pokaż komentarz
@kierownik_internetu: zrozum, ze wiekszosc ludzi jest glupia i nawet gdyby chcieli lepiej to oni biorą PO bo wg nich szkoda glosowac na innych skoro sa słabi a tylko PO moze zagrozic : D
0
pokaż komentarz
@kierownik_internetu: No a bankier na kogo ma zagłosować? No niby może na bankiera Morawieckiego ale wie że lepiej mu będzie z KO bo już to przerabiał.
0
pokaż komentarz
Kolejne 4 lata obserwowania jak PiS rujnuje państwo,
@badtorro: nie dociągną do 4lat w 2 lata położą tak kraj, że ludzie wyjdą na ulice.
-1
pokaż komentarz
@badtorro: widać jak bardzo się interesujesz polityką:) internet jeszcze masz? przecież miało nie być:D o wyjsicu z unii i innych pierdołach nie wspominająć
0
pokaż komentarz
@kierownik_internetu: Problem z PO, KO czy jakkolwiek nazywa się ten komitet jest prosty - bierzesz listę komitetów i patrzysz: PiS odpada, PSL też, zostaje Ci Lewica i Konfederacja - to powiedz mi jak ludzie mają nie głosować na PO?
0
pokaż komentarz
@neoutPL: BlackHawki nadal nie zostały zakupione, a już na pewno nie w tej samej ilości. ostani raz jak czytałem o Black Hawkach to miało być ich kilka i tylko dla policji, a nie dal wojska...
0
pokaż komentarz
@Marcin262: ciekawe za co minusy,dwa nazwiska tylko do wyboru w tym jedno komunisty z partii razem to żaden wybór
0
pokaż komentarz
@Alinous: częsciowo masz rację, kupili sporo mniej, owszem kilka dostanie policja - ale nie tylko policja,
dla GROMu zamówili 4:
https://www.defence24.pl/wojsko-kupuje-black-hawki-dla-wojsk-specjalnych
nie wiem czemu tak mało kupili w sumie (budżet z rekordowo niską dziurą, jakby kupili tyle co mieli Caracali to budżet wciąż byłby względnie dobry), z drugiej strony śmigłowiec (zwłaszcza Caracal) to b. drogi sprzęt, 250 mln za Caracala, gość z wyrzutnią za ułamek miliona może go zestrzelić, 3 takich gości z wyrzutniami na raz to jakby nie manewrował pilot i ile wabików odpalał to dostanie hita i 250 mln w piach (+ludzie)
0
pokaż komentarz
Alinous
@neoutPL: No tak czy inaczej według mnie nie można powiedzieć, że zamiast Caracali kupiliśmy BlackHawki, bo niestety nie jest to zbliżone :( Ale masz rację, faktycznie zapomniałem o tych dla wojsk specjalnych, szkoda, że podobno niedokońca takie jakie by te wojska specjalne chciały ale nie chcę tutaj wchodzić w dyskusję o Caracalach itp. ;)
więcej komentarzy(82)
+1422
pokaż komentarz
Niech to szlag, moi drodzy.
-859
pokaż komentarz
@rincewind_devil Doskonały wynik PiS i żenada dla KO. 4 lata temu PO i .N miało lepszy wyjnik niż teraz.
...
Brawo dla wyborców !!!
+410
pokaż komentarz
@eratyk Za ACTA2 to im się należy.
+261
pokaż komentarz
Niech to szlag, moi drodzy.
@rincewind_devil: Aż mnie telepie od tych wyników...
+54
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Jeśli myślałeś że będzie inaczej to dobry naiwniak jesteś...
+256
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Kim trzeba być żeby głosować na SLD i PSL - zombie?
-29
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Zajebisty komentarz....miodzik( ͡° ͜ʖ ͡°)
-31
pokaż komentarz
@czabkaniewidka: Tylko czemu wszyscy obywatele cierpieć za to muszą?
+34
pokaż komentarz
@mangahelper: Hehe, ja mam kumpla co mówił parę lat temu jak SB odpalało Zandberga, że "całkowicie nowa lewica z tej partii Razem, zero powiązań z komuchami", a my na to "jak to? to ani jednego z SLD?" ... "nie no tam chyba 2 czy 3 osoby są..."
Śmiechliśmy i sympatycznie na niego spojrzeliśmy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pewnie on i jego koledzy :D a na PSL to gminne urzędniki-synekuraki
-78
pokaż komentarz
@eratyk: za to pisuarki nie poprawily sie nadto w ilosci miejsc w sejmie - na razie tylko 4 wiecej wiec ludzie troche mysla nie glosujac na tych pissow
+27
pokaż komentarz
Kim trzeba być żeby głosować na SLD i PSL - zombie?
@mangahelper starym komuchem lub LGBTQWERTY albo rolnikiem.
Tutaj każdy myśli, że jego punkt widzenia jest jedynie słuszny, a interesy wielu osób są sprzeczne i każdy wybiera tego, kto mu najbardziej odpowiada.
+9
pokaż komentarz
@taki_tam_ktos Tak działa demokracja. Nie jest idealna, ale jak to ktoś mądry powiedział "nic lepszego nie wynaleziono".
+25
pokaż komentarz
@jdmjdm Z 37,5% na 43% ... chciałbyś ...
-55
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Panowie uszanujcie wyniki wyborów. Brawo dla PIS za zwycięstwo.
-27
pokaż komentarz
@mangahelper: PSL przy tym homo-socjalistycznym tworze to super partia jest...
-9
pokaż komentarz
@franciszekkimono: czyli co? Kompromitacja zostaje?
+201
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Ale ktoś poważnie miał nadzieję że coś tu się zmieni? Przecież taka opozycja to pośmiewisko, te same krzywe twarze które nie mają cienia pomysłu jak wgl można by było ugryźć Pis.. Sami sobie zgotowaliśmy ten los.
+91
pokaż komentarz
@rincewind_devil: uwielbiam ten b*l miłośników demokracji jak demokracja jest nie po ich myśli :D. Mimo, że daleko mi do PIS-u to po prostu pięknie brzmi dźwięk pękającej d*** :D
+42
pokaż komentarz
Za ACTA2 to im się należy.
@czabkaniewidka: aż miło się czyta, że temat nie przeszedł się bez echa (。◕‿‿◕。)
+81
pokaż komentarz
@mangahelper: Wystarczy nie być ciemnym, nie widzącym dalej niż napchanie własnej gęby burakiem. Tylko jedno ugrupowanie w tym kraju jest za szczepieniami, atomem, generalnie rozsądkiem i nauka, a nie zabobonem, rigczem i ogólną promocją patologii. I tak się składa że to ugrupowanie jest po lewej.
Tak po za tym to PIS tak nienawidzący komuny, sam się nią stał, choćby w postaci publicznej TV jako tuby propagandowej, vide dziennik telewizyjny z czasów komuny, dawanie wszystkim po równo (przynajmniej w szumnej propagandowej teorii), zawłaszczanie i przypisywanie sobie władzy w imieniu całego narodu, sugerowanie "przyglądania się" ludziom. Tylko patrzeć jak milicja będzie ludzi pałować na ścieżkach zdrowia a w sklepach kolejki za chlebem po 30 PLN. Jedyne co jest pocieszające że za 4 lata sami zapłaczecie nad jedynym co was obchodzi - wami samymi.
-6
pokaż komentarz
@franciszekkimono: pierdzielisz pan z tym PSL. Na kogo głosowałeś w takim razie?
-3
pokaż komentarz
@Pieskor co cię obchodzi na kogo głosowałem? Jestem pewien, że psl dostał sporo głosów od rolników.
0
pokaż komentarz
@leonidas84: czy ty właśnie ocenzurowałeś słowo ból?
+134
pokaż komentarz
- Alles stabil? xD
źródło: repostuj.pl
-5
pokaż komentarz
@franciszekkimono: od rolników xD widzę że dalej żyjesz tym co było 15 lat temu. Ps. Zwolennikiem psl nie jestem.
-1
pokaż komentarz
@Dzimi22: tak, o co chodzi?
-3
pokaż komentarz
@rincewind_devil najważniejsze by totalitarni pogodzili się z ponowna porażka i razem zmieniali kraj, a nie tylko "ulica i zagranica".
+17
pokaż komentarz
@franciszekkimono wśród rolników PSL miało chyba 12%, PiS chyba 64%
+1
pokaż komentarz
@leonidas84: yyy a po co, dlaczego? Toż to nie jest żaden wulgaryzm ani nic
+7
pokaż komentarz
@ProboszczPolakow Zostaw ... szkoda tłumaczyć ... walczą o demokrację a potem jak demokratyczny wynik im się nie podobaj to kwik z każdej strony ... bólu doopska nie opanuja i muszą wyrzygać całą źółć ..
minie kilka dni i uspokoją się.
+3
pokaż komentarz
@macfanboy: tak zdecydowali Polacy, poza tym wiekszą kompromitacją byłaby koalicja
-5
pokaż komentarz
Niech to szlag, moi drodzy.
@rincewind_devil: Niech to szlag, dając wykopkom komentowanie wyborów!
+31
pokaż komentarz
@leonidas84 Partia rządząca nie wykonuje wyroków sądu a ty się z nas śmiejesz. Doprawdy zadziwiające po ostatnich akcjach z TVP
+2
pokaż komentarz
@czabkaniewidka niewiem za co tak naprawdę dostałeś minusa, może prawda w oczy kole czy coś w ten deseń. Wybory wygrał PiS no i h trudno może następnym razem jak będzie jaka kolwiek sensowna alternatywa dla zwykłych ludzi a narazie jest jak jest. Ten kto nie potrafi uszanować wyboru prawie połowy Polaków i tylko szczęka na lewo i prawo jest poprostu debilem. Nie jestem za PiS ale mam szacunek dla ludzi o innych poglądach.
-8
pokaż komentarz
wśród rolników PSL miało chyba 12%, PiS chyba 64%
@dualbet to napisz ile procent oddanych dla pslu to byli rolnicy.
Zresztą to był przykład podany przeze mnie na pytanie "Kim trzeba być żeby głosować na SLD i PSL - zombie?"
+7
pokaż komentarz
Ale ktoś poważnie miał nadzieję że coś tu się zmieni? Przecież taka opozycja to pośmiewisko, te same krzywe twarze które nie mają cienia pomysłu jak wgl można by było ugryźć Pis.. Sami sobie zgotowaliśmy ten los.
@Misio1987lbn: Ludzie! Jaka opozycja! Te sz...ry, które przez 12 lat nie potrafiły stworzyć fundamentów?
+15
pokaż komentarz
@kopyw: Ale wiecie wszyscy, że dużą część ludzi została przekupiona socjalem? ;d Przecież, to tacy ludzie na nich głosowali, którzy coś od nich dostali i Ci którzy usłyszeli od księdza w kościołku, że grzechem jest na nich nie głosować. I mamy to co mamy. Ludzie nie potrafią spojrzeć szerzej wyciągnąć wnioski i zrobić coś zupełnie innego. Martwi mnie to, niestety.
+1
pokaż komentarz
@franciszekkimono
nie rozumiem, napisałem ci wyniki wśród rolników
-11
pokaż komentarz
Za ACTA2 to im się należy.
@czabkaniewidka: Co zrobilo ACTA2?
-2
pokaż komentarz
Ale wiecie wszyscy, że dużą część ludzi została przekupiona socjalem? ;d Przecież, to tacy ludzie na nich głosowali, którzy coś od nich dostali i Ci którzy usłyszeli od księdza w kościołku, że grzechem jest na nich nie głosować. I mamy to co mamy. Ludzie nie potrafią spojrzeć szerzej wyciągnąć wnioski i zrobić coś zupełnie innego. Martwi mnie to, niestety.
@rincewind_devil: To teraz masz okazję po raz pierwszy zapoznać się z postulatami twojej partii, w której oferuje się również rozdawnictwo. Ale ch?$ z tym! Najważniejsze jest pincet+, niż legalizacja związków homo i później adopcji dzieci przezeń, likwidacja CBA (bo to złodziejom na rękę) oraz likwidacja Instytucji Pamięci Narodowej! Ale takie szmaty jak ty tego nie pojmą!
0
pokaż komentarz
@mangahelper kto pamięta likwidację progów podatkowych , podatek liniowy i największą obniżkę podatków w historii Polski za rządów Millera ten chcąc po 4 latach pisowskiego parcia na komune trochę odreagować i skręcić w prawo mógł głosować SLD.
+2
pokaż komentarz
@rincewind_devil: mnie tez kiedys martwilo wiec wtjechalem :)
-4
pokaż komentarz
@dualbet napisałeś "wśród rolników PSL miało chyba 12%, PiS chyba 64%", ale może się okazać, że te 12% głosów rolników stanowiło np. 50% (no i właśnie tego nie wiem ile procent) wszystkich głosów oddanych na PSL.
Bo pierwotne pytanie, na które odpowiadałem brzmiało "kto głosuje na PSL..." a nie "na kogo głosowali rolnicy"
0
pokaż komentarz
@franciszekkimono
Na tak zadane pytanie to faktycznie masz rację.
-3
pokaż komentarz
@kopyw: To jak mnie nazwałeś, tylko potwierdza moje zdanie. Wyborcy PIS to niewychowani ludzie, bez kultury, którym odpowiada zapach szamba.
-3
pokaż komentarz
@ProboszczPolakow: zdecydowali bo zostali przekupieni. Myślą o tym co jest teraz, a nie tym co będzie za parę lat.
0
pokaż komentarz
@eratyk: Wielkie Brawo!!!
0
pokaż komentarz
@Nalew1984 E no nie mów o połowie narodu bo to nie prawda.
-3
pokaż komentarz
@ProboszczPolakow: nie zesraj się
+2
pokaż komentarz
To jak mnie nazwałeś, tylko potwierdza moje zdanie. Wyborcy PIS to niewychowani ludzie, bez kultury, którym odpowiada zapach szamba.
@rincewind_devil: A kim ty jesteś? A szamba chciałeś ty sam! Tylko, że jesteś imbecylem, który na niczym się nie zna i powiela marksistowski populizm! Idź spać dzieciaku!
0
pokaż komentarz
@MianDa: Już to słyszeliśmy 4 lata temu jak po wyborach przed Katyńska brzoza. Jakoś nikt nie narzekał z głosujących na PiS xD
+46
pokaż komentarz
Naród polski wybrał, naród polski będzie "zbierał owoce"
źródło: chamsko.pl
+1
pokaż komentarz
@sledz połowa narodu która głosowała bo reszta się w tej sytuacji nie liczy zupełnie bo pokpili sprawę jak zwykle
-2
pokaż komentarz
@TomdeX będzie was PiS w dupę j#%%ł (na szczęście) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-7
pokaż komentarz
@rincewind_devil:
Kukle bolą platfusiarski trollu? Będą boleć przez najbliższe 12 lat - bo PiS wygra jeszcze 2 kadencje minimum. Czyli do 2031 rządzą.
Tak bardzo jesteście słabi z tej platfusiarni. XD
@dulux23
Zastanawiam się jakim cudem dodałeś znalezisko podczas ataku ddos na wypok....
GIF
źródło: 100uj.gif (1.59MB)
0
pokaż komentarz
@eratyk: A najlepsze że Grześ cieszy się z wyniku i za pewne nic nie zamierza zmieniac.
+2
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Po OFE każdy kto ma rozum nie zagłosuje na KO ¯\_(ツ)_/¯
-2
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Szlag to właśnie trafił szlag, mój drogi. Ciekawe ile ta gra ma poziomów ;)
-1
pokaż komentarz
to po prostu pięknie brzmi dźwięk pękającej d*** :D
@leonidas84: tobie będzie pękać dupa za parę chwil jak znowu wezmą się do ruchania państwa i gospodarki
+1
pokaż komentarz
@JohnVanClouds: 4 lata temu nic takiego nie mówiłem, bo 4 lata temu nie było podwalin. Teraz są. Zobaczysz jaką inflację wyj@$?# podniesienie minimalnej i całe ich rozdawnictwo pieniędzy dla pasożytów. Cieć i profesor obaj będą zarabiać 5k. Nie będzie sensu jakiegokolwiek rozwoju skoro patusy bez wysiłku będą żyć wygodnie. Zresztą, to jest PIS-iorom na rękę, w końcu im większa patologia a mniejsze IQ tym większy procent głosów na PIS.
-1
pokaż komentarz
@mangahelper ale razem z PSL Pawełek startował( ͡° ʖ̯ ͡°)
+5
pokaż komentarz
@kopyw: @Eyls123: @ntdc: Myślicie binarnie - jak większość ludzi. Jak nie jedna strona to druga. Spokojnie Twoja strona testowała dopiero możliwości. Teraz nikt im nic nie zrobi, więc będą wprowadzać kuriozalne decyzję, wspierać patologię i owijać sobie ludzi mniej inteligentnych wokół palca. Oni potrzebują takich jak Wy. Będą latać rządowymi samolotami, aby załatwiać swoje sprawy. Jeździć po godzinach pracy do domu rządowymi limuzynami i oczywiście je rozbijać. Będą wszystko robić, bo nikt im nic nie zrobi. Tak po prostu. Ludzie będą się cieszyć, bo postawią jakiś pomnik, albo dadzą kolejne 500+, albo ubiją "prywaciarzy", będą opychać dalej kabzę kościołowi, który ten będzie zaglądał ludziom pod spódnice i do łóżek, bezczelnie się panosząc razem z hipokryzją. Tutaj się nic nie zmieni, bo tacy ludzie jak Wy nie chcą zmian, dlatego przez kolejna kadencję będziecie mocno waleni w pupę.
-3
pokaż komentarz
@MianDa placa minimalna nie ma wpływu na poziom inflacji, a na bezrobocie (a bezrobocie jest odwrotne do inflacji, więc jeśli już to będzie jej spadek).
Serio, douczcie się zamiast się wymądrząć po przeczytaniu jednego pojęcia na Wikipedii.
-1
pokaż komentarz
@rincewind_devil Pan jest z tych co zarabiali jak opisane przez Suminskiego, że boi się czegoś..warto obejrzeć i myśleć https://youtu.be/zYYPDy0t8oQ
+3
pokaż komentarz
przekupili ciemnote polską swoimi nierealnymi pomysłami
0
pokaż komentarz
@jdmjdm: @rincewind_devil: mam pytanie. Jak to jest, że posłów jest 460 a PiS ma 239 mandatów?
-2
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Zapomniałeś o swoim Wodzu Donaldzie który ukradł ludziom OFE i dążył do zniszczenia wszystkiego co Polskie on to dopiero był dobry człowiek
+3
pokaż komentarz
Kim trzeba być żeby głosować na SLD
@franciszekkimono: Przedsiębiorcą. SLD prowadziło najbardziej prawicową politykę, obniżyło CIT. Ustaliło VAT niżej niż następcy.
+1
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Ubijają prywaciarzy bo dorabiają się na ludzkiej krwawicy bez umów bez urlopu i zap%%$@#@aj jak niewolnik. Jak ktoś nie potrafi uczciwie prowadzić firmy to niech się zajmie czym innym.
0
pokaż komentarz
@Eyls123: no i do tego czytanie ze zrozumieniem się kłania. Przeczytaj pierwsze dwa zdania.
0
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Jedziesz po kimś przez socjal a twoja kochana partia w programie miała 500+ i 13 emeryture. Szykuj Kukiel bo cie będzie piekł przez 4 lata ¯\_(ツ)_/¯
+4
pokaż komentarz
@mangahelper
Kim trzeba być żeby głosować na PSL/SLD, zombie?
Wystarczy być myślącym czlowiekiem. Za czasów lewicy było lepiej pod wieloma względami. Przypomij sobie, kto m.in. wprowadzil Polskę do UE, a kto był temu przeciwny. Obniżenie CIT, mniejszy VAT.
Odpowiedz mi kim trzeba być żeby głosować na konfitury, bo na kogo innego mogl zagłosować wykopek? Utrzymywać narodowców z własnych pieniędzy, wprowadzić kogoś takiego kto stworzy koalicje z pisowcami. No, ale jazda z lewakami i Bóg, Kościół, Strzelnica
+4
pokaż komentarz
@Eyls123: Czyli przyznajesz się, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Streszczę Ci. Jesteś ograniczony, bo myślisz, że skoro nie lubię PISU i się z nimi nie zgadzam, to lubię PO. Ale z nimi tez się nie zgadzam. Czy Twój mikro świat właśnie się zawalił? Ogarnij, że świat nie jest zero jedynkowy. Jesli ktoś się z tym nie zgadza, ma do tego prawo i może to manifestować i wątpić. Władza lubi, gdy ktoś bezkrytycznie podchodzi do wszystkiego. To jest własnie ograniczenie, po dwóch stronach barykad PO czy PIS. Ludziom się nie mieści, że może być coś innego.
-2
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Hah i tu ja cie zaskoczę bo nie jestem ani za jednymi ani za drugimi ale w tej sytuacji mniejsze zło to pis
+5
pokaż komentarz
Ale wiecie wszyscy, że dużą część ludzi została przekupiona socjalem?
@rincewind_devil: na kilka dni przed wyborami ludzie dostali 500+ za 3 miesiace na 1sze dziecko. Idealna kiełbasa wyborcza. Chocby miało to zdobyc 5% głosow to własnie te 5 okazuje sie byc oczkiem uwagi. Wyobrazmy sobie kogos kto pracuje za minimum lub niewiele wiecej i własnie dostał ekstra wypłatę. No dar z niebios kurła.
0
pokaż komentarz
ale w tej sytuacji mniejsze zło to pis
@Eyls123: jakiej to sytuacji?
-1
pokaż komentarz
@ameliniummm: Wyjdź z jaskini zobacz co się dzieje
0
pokaż komentarz
@Eyls123: to tylko słabe tłumaczenie.
-1
pokaż komentarz
Wyjdź z jaskini zobacz co się dzieje
@Eyls123: nie pouczaj chamie
0
pokaż komentarz
@mangahelper: Lewicowcem. Kim trzeba być żeby obrażać innych obywateli którzy mają inne zdanie niż ty?
+6
pokaż komentarz
@Ranger: Sugerujesz że wzrost zarobków nie wpłynie na wzrost cen? Jeżeli producent ziemniaków będzie chciał więcej, i pośrednik który je przewozi i sklep który je sprzedaje i stacja paliw i dostawca prądu to czy za swoje 3 złote nadal kupisz kg ziemniaków?
0
pokaż komentarz
@rincewind_devil: Co to znaczy "Wy"? Ode mnie to się akurat odp%#%$#$! Po drugie uważasz, że inne partie byłyby uczciwe? Ja obserwuję politykę od 1989 roku i nie spotkałem się z taką. Twoje wyliczanki, są na bazie populizmu dla takich owieczek jak ty.
-1
pokaż komentarz
@ameliniummm: Chama to sobie w rodzinie poszukaj. Głosuj dalej na swojego kochanka
+1
pokaż komentarz
Chama to sobie w rodzinie poszukaj. Głosuj dalej na swojego kochanka
@Eyls123: z jaskiń to Ty wyjdź razem kościółkowymi pedofilami
-2
pokaż komentarz
@ameliniummm: Potrafisz tylko obrażać bez argumentów, atakujesz religie która wiesz że nie odpowie czemu nie szukasz problemu w Islamie albo Judaizmie?
+1
pokaż komentarz
Potrafisz tylko obrażać bez argumentów, atakujesz religie która wiesz że nie odpowie czemu nie szukasz problemu w Islamie albo Judaizmie?
@Eyls123: a widzisz w Bolsce meczety czy synagogi? Jak kochasz kościół to sp?@@##@aj do watykanu a nie będziesz wprowadzał go tym co w niego nie wierzą.
Argumenty? Proszę bardzo..pierwsze z brzegu
- niechęć do wyjaśniania pedofili i jej tuszowanie
- zagarnianie publicznych pieniędzy (podobno przyrzekali życie w ubóstwie)
- tworzenie państwa wyznaniowego przez zamykanie handlu w niedzielę
- wchodzenie w politykę
Pierwszy Ty mnie obraziłeś każąc mi wyjść z jaskini. Chciałem zauważyć że wierzenie w instytucje kościelne jest siedzeniem w tejże jaskini.
-1
pokaż komentarz
@ameliniummm: Nie wypowiedziałem się czy jestem katolikiem czy wyznawcom islamu. Ilu znasz księży pedofili osobiście?
-1
pokaż komentarz
Nie wypowiedziałem się czy jestem katolikiem czy wyznawcom islamu. Ilu znasz księży pedofili osobiście?
@Eyls123: nie wypowiedziałem się że siedzię w jaskini. Ilu znasz siedzących w jaskini osobiście?( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
@ameliniummm: A może jak nie chcesz kościoła to ty wyjedź tam gdzie go nie ma będziesz miał problem z głowy. Polska jest krajem katolickim
+3
pokaż komentarz
A może jak nie chcesz kościoła to ty wyjedź tam gdzie go nie ma będziesz miał problem z głowy. Polska jest krajem katolickim
@Eyls123: Lepiej ty wyp@?%$@?aj z tego kraju. Nie jest zapisane w konstytucji że Polska jest krajem katolickim. A zapomniałem że pislamiści mają konstytujcę w dupie.
pokaż spoiler
KONSTYTUCJA
RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
z dnia 2 kwietnia 1997 r.
PREAMBUŁA
W trosce o byt i przyszłość naszej Ojczyzny,
odzyskawszy w 1989 roku możliwość suwerennego i demokratycznego stanowienia o Jej losie,
my, Naród Polski - wszyscy obywatele Rzeczypospolitej,
zarówno wierzący w Boga
będącego źródłem prawdy, sprawiedliwości, dobra i piękna,
jak i nie podzielający tej wiary,
a te uniwersalne wartości wywodzący z innych źródeł,
.
-3
pokaż komentarz
@ameliniummm: Ja ci nie narzucam żadnej wiary dla mnie to możesz wierzyć w boga spaghetti.
+2
pokaż komentarz
Ja ci nie narzucam żadnej wiary dla mnie to możesz wierzyć w boga spaghetti
@Eyls123: narzucacie niehandlowe niedziele, to mi wystarczy
-2
pokaż komentarz
@rincewind_devil zapach szamba to trzaskowski do dulkiewicz przeslał
0
pokaż komentarz
@rincewind_devil powiedz mi kolego alternatywe? Uwazasz ze tylko na PO glosuje inteligencja... Nadzwyczajna kasta, zlodziej zyrandolow bul komorowski, ruchacz niesiolowski, laska usa, i ten od kupy kamieni a zapomnialem jeszcze o tej co ziemie na metr przekopała... Kazdy z nas ma rozne podejscie do definicji inteligencji i elity narodu. Kazda wladza ma swoje przywary. Elity tez... Ksieza lekarze, adwokaci... Problem w tym ze ludzie lubia byle jakosc...
0
pokaż komentarz
@rincewind_devil: No widzisz to powiedz mi kto glosuje na PO ? jak oni dopiero by was wydoili jak doili , zobaczymy jak beda wygladac obiekty po latach budowane przez pis ale po waszej kochanej KOPO (PO) to bedzie trzeba dlugo naprawiać i miejmy nadzieje zlapia wkoncu tych pieknie zlustrowanych sedziów przez samych siebie wy naprawde wierzycie w to co gadacie . Czy moze zal dupe sciska ze pesja minimalna pojdzie w gore bo k@@$a na budowach sie przyzwyczailiscie zeby ludzia placic minimalne a pod stolem reszte w p%?$u mam jak tak wam zle to zamknijcie te wasze firemki ktos napewno za was to zrobi lepiej tzn wasi pracownicy
0
pokaż komentarz
@eratyk: czytaj uwaznie jesli pis-mozg ci pozwoli - napisalem w ilosci poslow w sejmie beda mieli bardzo podobna ilosc jak 4 lata temu. Z taka propaganda w tv piss i rozdawnictwem to praktycznie sa przegranymi mozna by powiedziec :)
0
pokaż komentarz
@jdmjdm Chora teoretyzacja zwycięstwa. "Powinni wygrać większą różnicą bo taka różnica to w sumie porażka". Żałosna pieś przegranych ... a dodam ... Przegranymi powiadasz ... A w ilu województwach wygrało PiS a w ilu KO ?
Odpowiedz proszę ...
0
pokaż komentarz
@Ranger: Ale kto tu mówi o inflacji ? Choć ta oczywiście też wywali w niebo z racji tego że siła złotówki poleci na łeb na szyje, ale absolutnie nie o inflacji mówię kiedy twierdzę że wszystko zdrożeje. Ale skoro na etapie od hodowli zboża, do kupna bochenka w sklepie pracuje kupa ludzi i nagle wielu tym ludziom pensje podniosą się praktycznie dwukrotnie, to pracodawcy będą skądś musieli wziąć pieniądze na ich wypłaty. Skąd wezmą ? Podnosząc ceny. Bo jak nie podniosą cen to będą tracić. No, ewentualnie mogą też (i pewnie wielu to zrobi) zamknąć firmy i (całkiem prawdopodobnie) wyjechać do kraju gdzie nie rządzi tak kretyński reżim. A wtedy bezrobocie ładnie podskoczy.
0
pokaż komentarz
@jdmjdm Podpowiem ... 14 z 17. W sumie mogli by w co najmniej 16 więc może masz rację ...
+1
pokaż komentarz
@bylem_zielonko: r*chają to państwo od 45 r. Co za różnica, który to z bandy czworga?
0
pokaż komentarz
@leonidas84: taka, że obecni rozp?#!!@?ą gospodarkę i uprzykrzą życie normalnym obywatelom bardziej niż inni. O narobieniu wstydu za granicą nawet nie wspominam.
+1
pokaż komentarz
@bylem_zielonko: oczywiście Lewica nie rozpieprza gospodarki, a Komorowski nie zrobił przypału zagranicą... rany... rozumiem nienawiść do PIS-u, ale zrozum że alternatywy dla nich to dokładnie to samo bagno.
0
pokaż komentarz
@MianDa
@komarrek serio, przestańcie się wymądrząć xD no producent podniesie ceny, ok, i co z tego wyniknie? Większą cena to niższy popyt - nie sprzeda tyle samo, tylko mniej. Wydaje teraz zbyt wiele na pracowników i dostaje zbyt mało od kupujących. Co teraz?
0
pokaż komentarz
@Renifer60: trudno
-1
pokaż komentarz
@leonidas84: no jeżeli nie widzisz różnicy między pisem a poprzednikami to nie mam pytań ¯\_(ツ)_/¯ wiem, ze nie ma alternatywy, ale to nie znaczy, że trzeba popierać kogoś kto tylko niszczy
+1
pokaż komentarz
@kmt12: Po stylu Twojego komentarza wnioskuję, że nie przeczytałeś ZE ZROZUMIENIEM moich komentarzy. Tutaj to walka z wiatrakami.
Podniosą Ci tą pensję minimalną, ale co z tego, jak i wzrosną ceny w sklepach, na stacjach benzynowych i za usługi?
Za głupi bochenek chleba zapłacisz więcej. Każdy musi się utrzymać.
Naucz się interpunkcji, błagam.. słabo to wygląda.( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
@bylem_zielonko: Co ty p$!!%@%isz za bzdury? Poprzednicy z prywatyzowali wszystko co możliwe, zabrali OFE, co do wstydu to się nie martw nikt nie przebije PO i donoszenia na własny kraj...
-1
pokaż komentarz
@bylem_zielonko: a kto nie niszczy :D stołki każdy kocha. Niezależnie od barw politycznych.
więcej komentarzy(97)
+738
pokaż komentarz
Brawo.. Osoby które kupują garnki za 6000 zł właśnie zatroszczyły się o naszą przyszłość.
-56
pokaż komentarz
@myster007: nie bedzie już tysioncpińcet wypłaty dla rodaków, wiec sie zatroszczyli
+18
pokaż komentarz
Y@myster007: To trzeba było przekonywać innych a nie siedzieć i p$?#@?@ić głupoty na wykopie. Niech ktoś.
+7
pokaż komentarz
@myster007: I właśnie dlatego przegraliście, bo gardzicie innymi. Co gorsze, to już było wcześniej mówione, ale wy jesteście niewyuczalni.
+8
pokaż komentarz
@smaky78: To nic nie da. Mamy demokrację.
+114
pokaż komentarz
@myster007: wyborcy PiS
. . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .
źródło: IMG_9727.PNG
+5
pokaż komentarz
@karusiasnk: Link?
+292
pokaż komentarz
@karusiasnk: nie mogli jakoś zróżnicować tych kolorów...?
+348
pokaż komentarz
@karusiasnk: Kto dobierał te kolorki? Przecież to jest cholernie nieczytelne...
+88
pokaż komentarz
@kirk85:
He he, to się zdziwią. Pensje wzrosną dwukrotnie, ceny wzrosną dwukrotnie ale dwukrotnie wyższych emerytur to nie obiecali. I twardy beton obudzi się z ręką w dupie.
0
pokaż komentarz
@Probz: To jest z exitpollu po prostu
+15
pokaż komentarz
@Probz: https://www.tvn24.pl/wybory-parlamentarne-2019/sondaz,475
-1
pokaż komentarz
@janekplaskacz: Mam szczerą nadzieję że tak się stanie, to może za 4 lata w końcu coś się zmieni
0
pokaż komentarz
@myster007: Ja nie kupiłem
-25
pokaż komentarz
@karusiasnk: wiarygodne źródło TVN XD
+3
pokaż komentarz
@janekplaskacz nie gadaj głupot bo babcia moja dostała podwyżkę 12zł a dziadek 13zł. Coś tam się rusza (✌ ゚ ∀ ゚)☞
0
pokaż komentarz
@Nooser: Kto dobierał te kolorki? Przecież to jest cholernie nieczytelne...
@tvn24 ?
-1
pokaż komentarz
@karusiasnk: wy w tym paintcie tylko niebieski macie darmowy czy o uj chodzi
+20
pokaż komentarz
Brawo.. Osoby które kupują garnki za 6000 zł właśnie zatroszczyły się o naszą przyszłość.
@myster007: Przecież to bardziej wyborcy PO niż PiS XD
źródło: paczaizm.pl
+13
pokaż komentarz
@karusiasnk: Nie dziwią mnie te dane. Nie mówię, że to dobrze że jest rozdawnictwo i że Pis rządzi ale najbiedniejsi nie patrzą na to co się stanie za 4 lata, na to co się stanie z inflacją tylko patrzą do portfela, skoro dostali pieniądze z 500+ i innych bonusów to nadal będą głosować na PiS. Oczywiście tego nie pochwalam ale PO też miało okazję powiększać kwotę wolną od podatku, obniżyć podatki, wprowadzić ulgi w dochodowym dla biednych ale tego nie zrobiło, za to podwyższyło VAT. Nie ma się co dziwić, że straciło zaufanie i poparcie na rzecz PiS. Przykre bo Polska potrzebuje nowej mądrej władzy, która zrobiłaby porządek w tym kraju, uważam że nie jest to ani PIS ani PO ani SLD ani PSL może konfederacja gdyby miała coś więcej do powiedzenia?
+1
pokaż komentarz
@karusiasnk: stała (w każdych wyborach 70%+) grupa wyborców popierająca PO:
https://wpolityce.pl/polityka/448433-wiezniowie-nie-zawiedli-swietny-wynik-ke-za-kratami
-5
pokaż komentarz
@karusiasnk: tvn24 lol
+5
pokaż komentarz
I właśnie dlatego przegraliście, bo gardzicie innymi. Co gorsze, to już było wcześniej mówione, ale wy jesteście niewyuczalni.
@robert-maslowski: To powiedz mi jak mam nie gardzic takimi ludzmi? Nic im w zyciu nie wyszlo, zarabiają jakies grosze i bezczelnie wyciągają ręce żeby im dołożyc do wypłaty. Gówno mnie oni obchodzą, dla mnie nie istnieją, mogą wcinac piach. Nie po to sie uczylem, doksztalcalem i poswiecalem wolny czas zeby teraz finansowac wakacje obcym dzieciom bo ich rodzice nie potrafią im zapewnic godnego bytu.
+1
pokaż komentarz
@karusiasnk: Jezus Maria co za debil dobrał te kolory XD
Daltonistą nie jestem ale mam problemy z odcieniami tych samych kolorów (czasem też pomylę czerwony z brązowym itd).
0
pokaż komentarz
@janekplaskacz: emerytury są waloryzowane w oparciu o inflację w gospodarstwach emeryckich i
realny wzrost płac, więc jedyna nadzieja w zmianie pokoleniowej ( ͡° ʖ̯ ͡°)
-4
pokaż komentarz
@kezioezio: I właśnie dlatego przegraliście i będziecie przegrywać.
-1
pokaż komentarz
@kirk85: bedzie 2 tysunce a gowno za to kupisz :)
więcej komentarzy(16)
+268
pokaż komentarz
Obiektywnie patrząc, to nie jest aż taki miażdżący sukces PiSu. Na szczycie konionktury, wyp%?#@!#ając miliardy obywateli na socjal i stosując totalną propagandę, ledwie powtórzyli wynik. O większości konstytucyjnej nie ma co marzyć. Za rok prezydenckie i wtedy będzie prawdziwy sprawdzian.
+245
pokaż komentarz
@milo1000: Boję się że co to znaczy totalna propaganda dopiero się przekonamy.
+258
pokaż komentarz
@milo1000: Ledwie powtórzyli? W 2015 mieli 37% przy frekwencji 51% czyli 5,7 mln głosów Teraz mają 43% przy frekwencji 61%. To będzie co najmniej 7 mln głosów.
+92
pokaż komentarz
@mikelson22: Teraz mieli dodatkowe 4 lata kampanii wyborczej za grube miliardy, spodziewałem się lepszego wyniku.
+55
pokaż komentarz
@mikelson22: Dla nich to porażka. Stracili szansę na zdobycie konstytucyjnej większości. Tych co mieli kupić już kupili, a dolce vita na kredyt nie potrwa wiecznie. Druga Turcja, czy Budapeszt raczej nam nie grozi.
-17
pokaż komentarz
Na szczycie konionktury
@milo1000: Haha szczyt już dawno za nami od kilku miesięcy spowolnienie w Niemczech bezrobocie w Hiszpanii niemałe to o jakim ty szczycie koniunktury piszesz.Nieźle cię okłamują.
+90
pokaż komentarz
@milo1000: Nie trzeba zmieniać konstytucji, jeśli nie musisz jej przestrzegać. Przed nami 4 lata rządów dopinających "reformę" sądownictwa oraz powolnego przejmowania co większych graczy przez zaprzyjaźnionych oligarchów. Teraz już PKO sfinansuje co tylko zechca.
+12
pokaż komentarz
od kilku miesięcy
@lifeisbattlefield: A rządzili kilka miesięcy, czy 4 lata?
-10
pokaż komentarz
To będzie co najmniej 7 mln głosów.
@mikelson22: Gdyby mieli 7 mln 4 lata temu, to bylibyśmy zaorani. Widać, że jednak opór rośnie.
+13
pokaż komentarz
@milo1000: jak wystawia Tuska to wróżę ponowna wygrana Dudy.
+4
pokaż komentarz
Gdyby mieli 7 mln 4 lata temu, to bylibyśmy zaorani. Widać, że jednak opór rośnie.
@milo1000: no chyba odwrotnie skoro wcześnie mieli mniej a teraz więcej to opór nie rośnie , cofnij się do szkoły bo podstaw matmy nie ogarniasz
-1
pokaż komentarz
Haha szczyt już dawno za nami od kilku miesięcy spowolnienie w Niemczech bezrobocie w Hiszpanii niemałe to o jakim ty szczycie koniunktury piszesz
@lifeisbattlefield: w Polsce to spowolnienie nie jest jeszcze widoczne, ale będzie
+4
pokaż komentarz
@megawatt: Już jest widoczne i nic z tego nie wynika jak niektórzy źle życzący by tego chcieli.
+7
pokaż komentarz
@milo1000: 45% bedzie a ty piszesz ledwie? Przeciez to sie przeklada na 8 milionow glosow i 235 miejsc w parlamencie. PIS bedzie mial wiekszosc.
+2
pokaż komentarz
Stracili szansę na zdobycie konstytucyjnej większości.
@milo1000: myślisz że ją kiedykolwiek mieli?
+13
pokaż komentarz
Już jest widoczne i nic z tego nie wynika jak niektórzy źle życzący by tego chcieli.
@lifeisbattlefield: poczekamy na te 4k PLN pensji minimalnej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+1
pokaż komentarz
@milo1000: zawsze jak przeciwna partia wygrywa, to ludzie piszą że kolejne wybory to jakiś sprawdzian... Takie czcze gadanie.
+1
pokaż komentarz
@milo1000: Sukces nie, ale co będą musieli zrobić na kolejne lata?
-1
pokaż komentarz
ludzie piszą że kolejne wybory to jakiś sprawdzian
@wujek_stiopa: No nie do końca, wygrana Dudy pokazała, do czego można wykorzystać prezydenta. Myślę, że nawt ci, którzy na niego głosowali, nie spodziewali się takiego obrotu spraw. Jeżeli w następnych wystartuje Tusk, to PiS może mieć ciężko zmobilizować swój elektorat, a bez prezydenta mogą mieć pod górkę. Dlatego napisałem, że to będzie sprawdzian.
-2
pokaż komentarz
myślisz że ją kiedykolwiek mieli?
@darck: Myślę, że na to liczyli. Mobilizacja elektoratu była duża, a walczyli z drewnianym Schetyną.
+8
pokaż komentarz
Za rok prezydenckie i wtedy będzie prawdziwy sprawdzian
@milo1000: Opozycja nie ma nikogo kto mógłby skonsolidować ponad 50% społeczeństwa. Np wyborca Konfederacji prędzej wybierze w drugiej turze kandydata PIS niż jakiegoś Schetynę, a wyborcy PO prędzej wybiorą kandydata PISu niż Korwina.
+1
pokaż komentarz
poczekamy na te 4k PLN pensji minimalnej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@megawatt: No spoko ( ͡º ͜ʖ͡º)
+1
pokaż komentarz
45% bedzie a ty piszesz ledwie? Przeciez to sie przeklada na 8 milionow glosow i 235 miejsc
@dzugaszwili: Tak, piszę ledwie, bo mimo oszałamiających 8 mln głosów, wydanych dziesiątek miliardów na socjal, miliardów na pranie mózgów w TVP i walki z drewnianym Grzesiem, przed każdym ważnym głosowaniem będą musieli pilnować wszystkich szabel, a o zmianie Konstytucji mogą zapomnieć. Patrz na to z perspektywy ambicji Jara.
-1
pokaż komentarz
@milo1000: nie beda musieli, KO rozpadnie sie po wyborach, mozliwe że część posłów przejdzie do PISu.
-4
pokaż komentarz
@milo1000: heh. Mimo ze nie glosuje za PIS ,to jak wystartuje Tusk, to pojde zaglosowac na Dude . Tusk nie wystartuje ,bo sie boi przegrać już od kilku wyborów ...
-3
pokaż komentarz
Opozycja nie ma nikogo kto mógłby skonsolidować ponad 50% społeczeństwa
@PC86: Zgadzam się, że jest tu pewien problem i realnym zagrożeniem może być jedynie Tusk. Z drugiej strony Adrianowi nie będzie aż tak łatwo (przypominam, że z Bronkiem wygrał minimalnie), bo to nie będzie walka na rozdawanie kasy i może nie być aż takiej mobilizacji w elektoracie Pisu.
-1
pokaż komentarz
@mikelson22: ale patrz na mandaty, będą mieli ok 240
-14
pokaż komentarz
@milo1000: dziwi mnie wynik POKO, myślałem że tylko złodzieje popierają złodziei, ale żeby aż tylu ich było... Co by nie mówić o 500+ PiS dobrze reformuje państwo, zlikwidowali gimnazja, obniżyli wiek emerytalny, zabrali SBeka , wzięli się za mafię VATowskie, powstrzymali dzika reprywatyzację, lewy handel paliwami, wzięli się za umowy śmieciowe, chcieli opodatkować hipermarkety. Będzie dobrze :)
+6
pokaż komentarz
@szokoloko: Spokojnie, kampania już się skończyła, nie musisz agitować.
+6
pokaż komentarz
Jeżeli w następnych wystartuje Tusk, to PiS może mieć ciężko zmobilizować swój elektorat, a bez prezydenta mogą mieć pod górkę.
@milo1000: Akurat z tym się nie zgadzam. Tusk bardzo dobrze zmobilizowałby ich elektorat a obawiam się nawet mobilizacji wielu osób spoza elektoratu PISu, np wyborców Konfederacji wśród młodych. Do Tuska niestety przylgnęła łatka kłamcy, złodzieja i pieska Merkel. Kuce w ogóle mają zadziwiającą zdolność przyklejania i propagowania łatek i pustych haseł. Tylko Korwina na ogół nie potrafią przepchnąć. I idei liberalnych.
+1
pokaż komentarz
@milo1000: Adrian ma prezydenckie w kieszeni. Kto niby miałby konkurować? Chyba, że Tusk wróci...
+2
pokaż komentarz
O większości konstytucyjnej nie ma co marzyć. Za rok prezydenckie i wtedy będzie prawdziwy sprawdzian.
@milo1000: Wręcz przeciwnie. Wybory prezydenckie to gównowybory. Czemu nie ma co marzyć o większości skoro to już pewne że będą ją mieć?
-2
pokaż komentarz
@milo1000: Duda ma bankowo zapewnioną reelekcję, mogę się z Tobą założyć jak chcesz?
Co do większości konstytucyjnej PiS w tych wyborach szans nie miał, ale tendencja jest rosnąca, już tylko dwa województwa zostały za PO. O ile na walnie światowy kryzys (czytaj Amerykanie złamią Chiny i nie dadzą zabić dolara i odebrać instytucji finansowych, a pilnują się teraz bardzo) i PiS dalej będzie systematycznie stymulowały gospodarkę to jest duże prawdopodobieństwo że uda im się w kolejnych wyborach zdobyć ponad 50%. Teraz kaczor zmieni retorykę na bardziej przyjazna UE, i będzie chciał partie transformować na wzór CDU.
-2
pokaż komentarz
@milo1000: Co? Szogun był tragiczny pod każdym względem. Nie miał szans na reelekcję, koleś został zmiażdżony. Totalsi nie mają nawet o czym marzyć. Duda ma najwyższe zaufanie w kraju i jest ceniony nawet przez wielu ludzi, którzy preferują PO nad PiSem. Sam Gortat chwali Dudę, a nie cierpi pisu.
0
pokaż komentarz
Nie trzeba zmieniać konstytucji, jeśli nie musisz jej przestrzegać. Przed nami 4 lata rządów dopinających "reformę" sądownictwa oraz powolnego przejmowania co większych graczy przez zaprzyjaźnionych oligarchów.
@MinisterPrawdy: Tylko utrzymanie przewagi w senacie pozwoliłoby mieć konstytucję w dupie. A tych wyników jeszcze nie znamy, bo nie było sondażowane...
+3
pokaż komentarz
@milo1000:
Obiektywnie patrząc, to nie jest aż taki miażdżący sukces PiSu. Na szczycie konionktury, wyp???$@$ając miliardy obywateli na socjal i stosując totalną propagandę, ledwie powtórzyli wynik. O większości konstytucyjnej nie ma co marzyć.
Naprawdę?? Ponad 60% frekwencji bodajże i PODOBNO takie wyniki częściowe z PKW? Takie wyniki podaje Wprost i WP.Czy to prawda nie wiem.I podobno częściowe przeliczenie,więcej będzie we wtorek.Tylko we wtorek to się możesz jeszcze bardziej zdziwić.
Tak rozkłada się poparcie w wyborach do Senatu po przeliczeniu danych z 11585 na 27415 obwodowych komisji wyborczych (42,26%)
PiS - 49,30 proc.
Koalicja Obywatelska - 22,27 proc.
Lewica - 10,88 proc.
PSL - 9,75 proc.
Konfederacja - 6,62 proc.
Jak dla mnie bardzo im się opłaciło.A jak doprowadzą kraj do poziomu Ukrainy to dostaną za cztery lata 60% poparcia przy 70% frekwencji.Byle dawali.
0
pokaż komentarz
Adrian ma prezydenckie w kieszeni. Kto niby miałby konkurować? Chyba, że Tusk wróci...
@Budo: Właśnie Tusk to wśród zwolenników PO czy innego KO to jest taki święty graal, legenda, czarny koń, który niby wróci na scenę polityczną i pozbawi PiS tronu xD. Tusk co miał nakraść to nakrał i sp?!?%!$ił do Rady Europejskiej i raczej nie wróci, tym bardziej, jak go pisiory pod trybunałem stawiały pokazowo ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Imho KO się rozpadnie niedługo po wyborach i posłowie znowu zaczną przenikać i rozchodzić się po innych partiach grając tylko pod siebie, tak by było im najlepiej. I obawiam się zarówno, że większość z nich przejdzie do PISu. Tak samo obawiam się, że Konfederacje spotka to samo, choć nie chciałbym.
-1
pokaż komentarz
@milo1000: Nie przesadzajmy z Totalną propagandą , raptem kilka programów telewizyjnych i 1-2 gazety. Za opozycją są wszystkie inne media, fundacje , organizacje pozarządowe jak ośrodek monitorowania xenofobicznych faktur i tym podobne , wszelkiej maści zadymiarze jak KoD kapela , obywatele PRL , organizacje ekologiczne i pseudoekologiczne , organizacje "międzynarodowe" jak amnezja international i tym podobne. Nie zapominajmy o celebrytach , noblistach i całkowitym poparciu UE
A i tak sroga klęska w wyborach opozycji , podobno szli po wygraną
-1
pokaż komentarz
Nie przesadzajmy z Totalną propagandą , raptem kilka programów telewizyjnych i 1-2 gazety.
@jaroslaw-karamon: Nie zapominajmy jeszcze o 60 gr za wpis.
0
pokaż komentarz
@milo1000: Wszyscy płacą swoim trollom więc to się wyrównuje :p
więcej komentarzy(29)