Wydałem grę na steam - za free i bez mikrotransakcji
Klasyczna kosmiczna strzelanka typu bullet hell, w widoku top-down. Gra jest trudna jak diabli, na początku ginie się często ale jak już się to opanuje (git gud!) to można zajść bardzo daleko.
iqsoftware z- #
- #
- #
- #
- 105
- Odpowiedz
Komentarze (105)
najlepsze
Słuszna uwaga. Wynika to z tego że engine nie wspiera jeszcze skompresowanych formatów muzycznych :) Będzie w kolejnej wersji.
Porównanie
Zasady: No start bonus, dowolny poziom trudności!
Zanim dowiem się co dostanę, muszę przebrnąć przez powolny start.
No a bonus może być bezużyteczny na starcie (życie) albo mocno użyteczny (tarcza / poczwórne strzelanie).
PS: Co z cheaterami na "leaderboard"? Będą usuwani, jakieś weryfikacje? Wiele gier z rankingiem ma ten problem, że na górze pojawiają się potem wyniki z dupy...
Faktycznie, było tam kilka rekordów pochodzących z testowania, wywaliłem je.
Zwróć uwagę, że ponad 1k punktów można zdobyć już w około 15 sekundzie gry, bo czasem z tego pierwszego losowego bonusu wypada około 1k golda (a skumulowany gold = punkty), wiec wyniki które pochodza od ludzi i sa wyższe niż 1k są w zasadzie legitne nawet jeśli mają kilkanaście sekund.
Przy spokojnej grze i rozpracowaniu pierwszych paru etapów można zdobywac
Dzięki za miłę słowa, jestem otwarty na współpracę. Teraz pracuję nad nowym projektem, coś w rodzaju krzyżówki Mount & Blade (epickie bitwy, dopracowany system szermierki), Hotline miami (widok pionowo z góry)i Total War (mapa i faza turowa). W tym nowym projekcie będę potrzebował animacji 3D rzutowanych do 2D, wiec nie wiem czy typowi pixel artyści będa zainteresowani.
Jak się robi wszystko samemu to koszty są finansowo zerowe, tylko czas (będzie tego z 300-400 godzin). Zapłaciłem za zrobienie niektórych grafik ale nie było tego dużo.
@iqsoftware: Btw jaki jest sens w tworzeniu engine od zera jak jest już taki Unity? O co cho...
Da się jakoś na tym zarobić?
Bo my jesteśmy fanboje pythona, młody, dynamiczny zespół z wieloletnim doświadczeniem heh. W pythonie była raczej bieda z fajnymi enginami do gier, coś tam niby istnieje ale API są naszym zdaniem nieludzkie i słabo to udokumentowane. Więc powstał pomysł żeby zrobić coś prostego i solidnego, 2D only.
Czy da się zarobić? Nie wiem. Kolejny projekt planuję komercyjny i wtedy się zobaczy, na razie po prostu chciałem zobaczyć czy nie będzie
Dzięki!