Most wiszący tak działa, liny pracują, ugina się i buja. Przy Galerii Mokotów w Warszawie jest taka kładka dla pieszych wykonana w technologii wiszącej i można ją spokojnie rozbujać/ugiąć idąc raźnym krokiem.
Dlaczego nikt nie postawił poprzeczek do wysokości autobusu, nie przejedzie pod to nie przejedzie wcale, nie widziałem osobówki wysokości tira lub autokaru, a wystarczyloby kilka profili kwadraowych.
Przecież na nagraniu widać, że po drugiej stronie stoi tak sam autobus, który przejechał wcześniej. Nagrywający pewnie widzieli pierwszy przejazd i skumali że zaraz pewnie przejedzie ten drugi więc nagrali.
Błędny opis. Po pierwsze autobus nie może niczego ignorować ponieważ jest to przedmiot jak już to ignorować może coś kierowca autobusu. Po drugie aby mówić o tym że kierowca zignorował maksymalny tonaż musielibyśmy znać masę autobusu oraz znać maksymalny dopuszczalny tonaż mostu. Nigdzie w filmiku nie widzę takich informacji. Gdyby maksymalny tonaż został przekroczony to most by się zawalił/pękł, a on jedynie się ugiął w ramach swojej sprężystości ale nie doszło do
Komentarze (200)
najlepsze
https://www.wykop.pl/link/4703595/rosja-sie-wali-i-to-doslownie-w-2018-roku-zawalilo-sie-juz-ponad-100-mostow/
Zakop ten gówniany wykop.