Trzeba przyznać, że się gościu wyrobił. Pamiętam jeszcze czasy kadencji Gonciarza i Della, kiedy jeżdżono po nim ze wszystkich stron xD Ludzie narzekali, że się jąka, nie ma odpowiedniej dykcji, nie wie o czym mówi... A tu proszę, minęło kilka lat, stara gwardia odeszła i Kacper wyszedł na ludzi ( ͡°͜ʖ͡°)
Heh, przypomina mi sie jak valve wprowadzilo rewolwer do csgo, ktory zabijal kazdego na hita w tors, dalo sie z niego strzelac w trakcie rozbrajania bomby i biegania (z doskonala celnoscia). Oczywiscie 90% osob gralo rewolwerami przez kilka dni, az zostalo to spatchowane. W sumie smieszne.
Albo Diablo 2: w grze do znalezienia są zbroje, które mogą być zwykłe, magiczne, unikatowe, itd. i większość z nich może wystąpić w postaci normalnej, albo eterycznej. Eteryczna różni się od normalnej tym, że nie można jej naprawiać, więc po jakimś czasie się nieodwracalnie zniszczy, ale za to ma o połowę więcej punktów obrony. Ta zwiększona ilość obrony jest obliczana przez grę podczas tworzenia zbroi, czyli podczas upuszczania jej przez potwora. Dodatkowo
@verul: bo czasem jeszcze zagram, a często oglądam streamy (polecam np. MrLlamaSC ;)). Marnotrawstwo, bo albo lepiej zrobić właśnie BOTD, albo włożyć zoda do np. eterycznego Herolda Zakarum :)
Nie mam teraz czasu obejrzeć całości, więc wybaczcie jeśli powtórzę coś co już było powiedziane w filmie:
w Quake 1 był błąd w funkcji odpowiedzialnej za fizykę ruchu, który powodował, że można nabierać prędkości wykonując charakterystyczny ruch myszą. Ten błąd (m.in) spowodował, że Quake 1 był tak szybą i dynamiczną grą. Gracze tak do niego przywykli, że powtarzano go w kolejnych odsłonach Quake.
@tylkostrimi: w grze GunZ: The duel był glitch, który pozwalał wspinać się po ścianach przy pomocy dasha+uderzenia mieczem, błąd ten tak mocno się przyjął, że był głównym powodem dla którego wielu graczy w ogóle grało w tę grę, po prostu wykorzystanie tego było mega skillowe
Komentarze (69)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
A czemu marnotrastwo? On wystepuje tylko w jednym slowie runicznym.
w Quake 1 był błąd w funkcji odpowiedzialnej za fizykę ruchu, który powodował, że można nabierać prędkości wykonując charakterystyczny ruch myszą. Ten błąd (m.in) spowodował, że Quake 1 był tak szybą i dynamiczną grą. Gracze tak do niego przywykli, że powtarzano go w kolejnych odsłonach Quake.
Do teraz w wielu grach FPS implementuje się ten
@Kaczorra, @Hmrogrz
Nie chciałem wchodzić w szczegóły. Fizyka w Q1 jest inna niż w Q3. "bunny hop" z Quake1 to nie to samo co tzw "strafe jump" z Quake 3.
https://www.reddit.com/r/programming/comments/80yrb1/quake_engine_strafejumping_physics_explained_video/
Nie miało być "komplementarna" ?