Chciałbym opisać nieprzyjemną przygodę ze sklepem Agata Meble.
03.10.2019 zamówiłem przez internet sofę, zapłaciłem online, 07.10.2019 sofa była u mnie.
Niestety podczas rozpakowywania 09.10.2019( wcześniej pokój nie był jeszcze gotowy) okazało się, że sofa posiada dwa uszkodzenia.
Dostałem mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, żądałem naprawy ( można wymienić całe siedzisko) bądź wymiany na nową sofę.
Pierwszy telefon na infolinie wykonałem po około tygodniu, Pani z infolinii zapewniła mnie, że nada sprawie priorytet.
Po kolejnym tygodniu zadzwoniłem kolejny raz- znowu ta sama odpowiedź.
Kolejny telefon po około 16 dniach od zgłoszenia reklamacji, aby upewnić się, że reklamacja została uznana(minął 14 dniowy termin na ustosunkowanie się strony sprzedającej). Pani potwierdziła, ku mojemu zdziwieniu Pani, użyła słów, że oni są sklepem internetowym i wszystko zgłaszają do działu reklamacji....
- ale chwila przecież podczas łączenia za każdym razem klikałem cyfrę, która rzekomo służy aby połączyć się z działem reklamacji.
Jak się okazało to nie ma żadnej różnicy jaki temat rozmowy wybierzesz i tak za każdym razem połączysz się ze sklepem internetowym.
13.11.2019
Pierwsza odpowiedź mailowa!
"
Dzień dobry,
uprzejmie informujemy, że reklamacja o numerze xxx została rozpatrzona pozytywnie. Reklamacja będzie realizowana bez zbędnej zwłoki, najszybciej jak jest to możliwe poprzez wymianę. Producent planuje wymianę towaru do 16.11. Prosimy oczekiwać na kontakt serwisu producenta w tej sprawie. Za niedogodności przepraszamy.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt."
Myślę ok, super za 3 dni sofa zostanie wymieniona.
21.11.2019
Piszę maila, że nikt się nie kontaktował...
22.11.2019
odpowiedź"
Dzień dobry,
w związku z przedłużającą się reklamacją z winy producenta, proponujemy Państwu:
Rabat w wysokości 100 zł., który przelejemy na wskazane konto bankowe a reklamacja będzie w dalszym ciągu realizowana.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację i oczekujemy na informację zwrotną dotyczącą numeru konta bankowego.
Do producenta został skierowany monit w celu pilnej realizacji reklamacji."
Odpowiedziałem, że taka rekompensata to jakiś żart.
Mamy 28.11.2019 i nadal nic w temacie się nie zmieniło.....
Komentarze (2)
najlepsze