@sayonez: Konstrukcja pracuje na drgania, zupełnie jak śmigłowce. Z tym że śmigłowce są konstruowane, prototypowane i oblatywane przez wielkie korpo niekiedy po 20 lat, a to jest budowane przez jakieś no-name'y w stodołach XD
Bałbym się tym latać, na jakieś grupie fb lotniczej sie reklamowali to ich wyśmiałem że w tej cenie się kupi przyzwoity używany bezpieczny samolot którym można polecieć z rodziną na wakacje a nie w pampersie dookoła komina czy sie nie rozleci.
Możecie minusować i husarzyć ale lotnictwo to nie jest branża dla biedaków bez zaplecza finansowego i inżynieryjnego, ludziom sprzedaje sie konstrukcje ultralekkie które są eksperymentalne - wy jesteście oblatywaczami januszeksów.
@suqmadiq2ama: Z tego co ja rozumiem to takie gówinka ultralekkie to właśnie alternatywa dla szybowców, nie samolotów. Żeby sobie po wiosce polatać dla widoków.
@Zbyszek_Kudriawcew: pytałeś o samolot. Wnioskuję, że chodzi Ci o C172 taka jak wrzucił @suqmadiq2ama. 45h po około 500 zl/h plus szkolenie na typ. Więc na spokojnie 25-30 tys Na wiatrakach się nie znam. Całkowity strzał to od 8 do 18 tysięcy zależnie od masy maksymalnej maszyny - 500 kg jest progiem uprawnienia.
@4PEXH83R Czytam sobie opis tych ich modeli i nie jestem pod wrażeniem. Model T6 ma zasięg teoretyczny 525 km przy baku 150 l. Zużycie paliwa 40 l na godzinę. :/ A maksymalna masa startowa tylko 1200kg przy 700 kg masy własnej.
Komentarze (44)
najlepsze
Możecie minusować i husarzyć ale lotnictwo to nie jest branża dla biedaków bez zaplecza finansowego i inżynieryjnego, ludziom sprzedaje sie konstrukcje ultralekkie które są eksperymentalne - wy jesteście oblatywaczami januszeksów.
45h po około 500 zl/h plus szkolenie na typ.
Więc na spokojnie 25-30 tys
Na wiatrakach się nie znam.
Całkowity strzał to od 8 do 18 tysięcy zależnie od masy maksymalnej maszyny - 500 kg jest progiem uprawnienia.
A maksymalna masa startowa tylko 1200kg przy 700 kg masy własnej.
Komentarz usunięty przez moderatora
Nikt Ci nie broni latać na bosaka- tanie to i ekologiczne. A jakie zdrowe!