Allegro, czyli jak sprzedać zepsuty odkurzacz i popsuć go bardziej w serwisie.
Moja historia z serwisem Allegro - sklepem, serwisem oraz obsługą klienta.
S.....y z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 57
- Odpowiedz
Moja historia z serwisem Allegro - sklepem, serwisem oraz obsługą klienta.
S.....y zTragikomedia polskiego monopolisty Allegro, czyli jak sprzedać zepsuty odkurzacz, potem uszkodzić mu obudowę w serwisie i odesłać do klienta myśląc, że ten nie zauważy xD
1. 05 października z Allegro SmartWeekend (czy jakoś tak) kupiłem odkurzacz bezworkowy Hoover
2. Po jakimś czasie po włączeniu odkurzacza zaczęły się palić 3 diody (wg instrukcji błąd połączenia korpusu z obudową). Na 30 prób 30 błędów, więc usterka stała.
3. 25 października kontakt z Allegro
4. 8 listopada - rękojmia odrzucona, bo pracownik Allegro nie stwierdził wady xD Ale nasz wspaniałomyślny serwis wyśle go do producenta na własny koszt.
5. 25 listopada - serwis producenta przyznaje jednak rację, urządzenie do naprawy
6. 13 grudnia - odkurzacz przyjeżdża po naprawie i... Diody co prawda się już nie palą, ale uszkodzona jest obudowa odkurzacza plus nie działa mechanizm odpinający korpus od obudowy
Zastanawia mnie co sobie myśleli odsyłając mi go?
7. 18 grudnia (5 dni zajęło im stwierdzenie, że coś jest nie halo) proszą o odesłanie go z powrotem
8. 2 stycznia - uznają reklamację za słuszną! Naprawią mi urządzenie! Co urwą tym razem, koło, węża, silnik będzie miał lewe obroty?
14. stycznia - wciąż czekam na finał.
Reasumując - od 3 miesięcy pożegnałem się z pieniędzmi, które zapłaciłem za zepsuty sprzęt, które Allegro zepsuło jeszcze bardziej. Odwoływanie się go "Poproś o pomoc Allegro" w niczym nie pomaga ani nie przyśpiesza sprawy. Nie liczę nawet na to, że ten wykop cokolwiek zmieni w załatwieniu tej sprawy. Chcę tylko abyście mieli pogląd jak wygląda traktowanie klienta największej firmy z tej branży w Polsce i zastanowienie się nad zakupem w Sklepie Allegro i na samym Allegro w ogóle.
Miłego dnia
Na sam koniec wrzucam nitkę wszystkim rozmów z Allegro w jednym pliku
Komentarze (57)
najlepsze
Im więcej czytam wykop tym mniej się dziwie że firmy nas tak dymają skoro 95% ludzi nie ogarnia swoich praw i potulnie się ze wszystkim zgadzają co im firma powie.
90% spraw od ręki załatwiona bo wiedzą że nie jesteś Janusz.
@bartek8990: jak ktoś płaci to się promuje nie wiem czy można mieć za to pretensje, tym bardziej jeśli nie jest to jakiś IBL albo JBI i cena jest jakaś w miarę :D
Komentarz usunięty przez moderatora