@Mjj48003: to nie typowy #rozowypasek to syndrom niedopchnięcia. Takiej toksyny to nikt nie chce ruszyć to wychodzi. Za miesiąc zgoli głowę i będzie skandować "won z #niebieskimi"
Chciałbym być tak cierpliwy jak kierowca ubera. Na jego miejscu stanąłbym na poboczu, otworzył drzwi i #!$%@?ł ją na te pobocze. Jakim trzeba być cymbałem żeby widzieć jakie korki są i mieć pretensje do kierowcy..
Powiem wam coś czego większość Krakowskich taryfiarzy nie powie. Uber i Bolt, pomimo ze zrobiły sporo złego w branży (jeżdżenie bez licencji, brak kas fiskalnych i ubezpieczeń zawodowych, a do tego sakramencki dumping cenowy) zrobiły tez sporo dobrego. Pokazały ze można umożliwić klientom i kierowcom bezpośredni kontakt aby się nie szukali na ulicy, pozwoliły na monitorowanie trasy przejazdu (człowiek wie kiedy wyjść z domu bo widzi ze transport jest tuż za rogiem),
@lukaszbogacz: Ta i skasowały za ten kontakt 25% od obrotu. Dobrze to oni zrobili ale sobie. Rentowność tego biznesu jest żadna a jeśli ktoś go prowadzi w pełni legalnie a nie przez przekręty typu kierowca wynajmuje samochód operatorowi ŻADNA. 8k obrotu, dwa tysiące na czysto za 400 godzin w miesiącu. Trzeba być kompletnym debilem żeby w to wejść, chyba, że ktoś dorabia, czyli jeździ w czasie kiedy następuje peak kursów ale
@artur_gutner: Nie wiem. To nie mój problem. Ja jeżdżę taryfa i budżet mi się spina za każdym razem ( ͡~ ͜ʖ͡°) Jeśli kierowcy Ubera nie spina się budżet to jego sprawa. Jeśli właściciel spółdzielni kantuje z podatkami i nie ma umów z kierowcami to jest temat dla US, PIP i Uwagi, a nie moja sprawa.
Komentarze (131)
najlepsze
@LOST_CONTROL: i żałują na Uber Green, który by mógł jechać buspasem xD