Czy możecie mi powiedzieć czy ja zamówiłem dysk twardy, czy grzechotkę?
Odebrałem paczkę z paczkomatu. Jego zawartość nie miłosiernie latała i obijała się w pudełku. Brak jakichkolwiek wypełniaczy. Mam obawy co do stanu dysku. Opakowanie samego dysku z poodrywanymi naklejkami, wygląda jakby przeszło przez kilka rąk. Dodatkowo dysk jest prawie rok po gwarancji.
obibok1000 z- #
- #
- #
- 58
Komentarze (58)
najlepsze
Po odebraniu paczki z paczkomatu, od razu moją uwagę przykuło to, że jego zawartość nie miłosiernie lata i obija się w pudełku. Oczywiście przypomnę, że zawartością jest, a raczej był dysk twardy HDD. W pudełku brak jakichkolwiek wypełniaczy. Mam obawy co do stanu dysku po całej podróży
Opakowanie samego dysku z poodrywanymi naklejkami, wygląda jakby przeszło przez kilka rąk.
Dodatkowo chciałbym
Oprócz bezpieczeństwa danych leży także obsługa klienta
@obibok1000 jesteś sam sobie winien
Gwarancja udzielana jest użytkownikowi końcowemu. Jak klient zgłasza się do sprzedawcy z reklamacją, to zazwyczaj chce skorzystać z uprawnień gwarancyjnych, wtedy sklep jest tylko pośrednikiem pomiędzy klientem a serwisem.
W przypadku kiedy klient chce skorzystać z rękojmi, to koszt ponosi sklep, ale może on ubiegać się o pokrycie kosztów naprawy lub wymiany od swojego dostawcy. Najczęściej jednak, w takim wypadku sprzedawca tak samo składa reklamację u swojego dostawcy. Dużo też
Komentarz usunięty przez moderatora
reklamuj i odsyłaj i tyle
Komentarz usunięty przez moderatora