Kolejna Dżesika Biznesu - La Mania sprzedaje czapki z metką "Made In Bangladesh"
Firma Joanny Przetakiewicz reklamuje się tym, że jej produkty "są w stu procentach szyte w Polsce". Ponadto sprzedaje kieliszki huty Julia jako swoje, tylko dużo droższe, z nalepioną własną naklejką na logo Julii.
EmilKalin z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 163
Komentarze (163)
najlepsze
Ta idiotka o której było głośno kilka dni temu to chociaż miała tyle rozumu by usuwać metki świadczące o fakcie, że produkty nie są made in Poland. A tutaj dziadowała nawet i na to. Z drugiej strony jej docelową klientelą to w znacznym stopniu są ćwoki co za produkt z odpowiednią metką są wstanie zapłacić 10 razy tyle co za produkt takiej samej (albo i lepszej)
@gm001131: dalej tak jest jak nie kupujesz chłamu. Skoro ludzie chcą kupować chłam to nic z tym nie zrobisz.
Sprzedaje również 12? zapałek za 20 zł, tak sie goli baranów z hajsu
@ej-no-nie-przesadzaj: Przecież nawet w grupie ludzi którzy się uczyli, są ludzie, których nie stać na przepłacanie za nazwę tudzież markę. Ten argument jest błędny. Sam fakt tego czy ktoś się uczył, czy nie - nie gwarantuje wielkiego majątku i zarobków.