•  

    pokaż komentarz

    Czytam komentarze a tam tylko nasze bezsilne zabić, karać itd. Zawsze wtedy mam myśl, co zrobić, żeby ograniczyć ilość takich sytuacji, żeby takie rzeczy w ogóle się nie zdarzyły. Co możemy zrobić jako rozwinięte społeczeństwo, żeby zadziałać prewencyjnie. Coś jak w Raporcie Mniejszości - jesteś aresztowany, za to że popełniłbyś przestępstwo. Ten dekiel statystycznie już nic w życiu takiego nie wywinie, a w kolejce czekają tysiące kolejnych bandziorów, którzy zniszczą innym życie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: możemy zacząć robić to co robią rozwinięte społeczeństwa. Inwestować w infrastrukturę i co najmniej kilkukrotnie zwiększyć wysokość mandatów bo obecny taryfikator to jakaś kpina. Do tego zmniejszyć pulę punktów karnych i wydłużyć okres zanim się "kasują". Ale to wszystko musi iść w parze z sensownymi ograniczeniami prędkości, a nie kurde 50 km/h na obwodnicy bo to gwałt na rozumie.

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: mamy jedne z nowszych autostrad, a smiertelnosc jedna z najwyzszych. To problem z glowami, a nie infrastruktura

    •  

      pokaż komentarz

      @andre_van_danswijk: jak myślisz dlaczego ten "problem z głowami" znika jak tylko ktoś przekroczy zachodnią granicę? Czyżby to był strach konsekwencjami?

    •  

      pokaż komentarz

      @andre_van_danswijk: tu nie chodzi o infrastrukturę w rozumieniu "im szerzej i szybciej tym bezpieczniej". Ten wypadek zdrarzył się na drodze dwupasmowej - chodzi o takie zaprojektowanie infrastruktury drogowej, aby wpływać na psychikę kierowcy. Dla przykładu - węższa droga z dużą ilością elementów w okół działa na podświadomość kierowcy sprawiając, że instynktownie jedzie dużo wolniej.

    •  

      pokaż komentarz

      @czarnyzlybogdan: na podjeździe/zjeździe z górki, gdzie 2 pasy masz tylko w górę i to dość wąskie, z czego lewy pas w kierunku pod górę jest na tyle wąski, że jak prawym jedzie auto "przytulone" do linii rozdzielającej pasy, to zapomnij o bezpiecznym wyprzedzeniu go - a sporo tam ciężarówek lata, co mają problem rozpędzić się ze świateł kilometr wcześniej, mimo, że wcale nie jest aż tak stromo ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: bo w Niemczech nie spodziewasz się za którym krzakiem jest dzisiaj fotoradar. Dlatego prewencyjnie jeżdżą powoli, jest 8 punktów które dosyć łatwo złapać, a pozbyć się cholernie trudno. Tam ludzie są cholernie trzymani za mordę ale są do tego przyzwyczajeni.

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: To była droga typu 2+1 która jest nowoczesną alternatywa dla mniej uczęszczanych dróg.

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: Można poczekać aż będą ogólnodostępne autonomiczne auta i wtedy zakazać ludzkim kierowcom prowadzenia pojazdów na drogach publicznych.

    •  

      pokaż komentarz

      @AdrianoCelentano: dochodzi do tego oczywiście drugi aspekt, o którym wspomniałeś - braki w infrastrukturze. Duży transport na duże drogi bądź tory.

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: polaczki i ich mentalność. To samo jak zdarzy się wypadek w pracy to tylko obwiniają pokrzywdzonego, ale nikt już nie pomyśli dalej żeby zaproponować rozwiązania systemowe zapobiegające takim wypadkom. Zdarzają się ludzie głupi i będą się zdarzać, trzeba za nich myśleć i w krajach cywilizowanych o tym wiedzą

    •  

      pokaż komentarz

      @su1ik: Co? Jak debil jedzie jak debil to jak można obwiniać o zdarzenie kogoś innego niż debila?

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: niestety w Polsce wpadliśmy w pułapkę "im wolniej tym bezpieczniej" gdzie często ograniczenia prędkości są totalnie z dupy przez co ludzie się przyzwyczaili do tego że zawsze się jeździ szybciej niż znak pokazuje. Dodatkowo system łapania kierowców przekraczających prędkość bardziej wygląda na sposób na zarobek niż dbanie o bezpieczeństwo więc ludzie masowo korzystają z cb radio i yanosika jako sposób do ostrzegania przed mandatami.

      W Polsce przede wszystkim należałoby zadbać o stan dróg, rozsądne ograniczenia prędkości i inwestować w nieoznakowane radiowozy zamiast fotoradary.

    •  

      pokaż komentarz

      Niemczech nie spodziewasz się za którym krzakiem jest dzisiaj fotoradar

      @arturpu: Nonsens.
      Spodziewasz się radaru i dlatego ludzie w sporej części jadą zgodnie z zasadami.Ja w Polsce za dziesiątki lat jazdy nigdy nie zapłaciłem za prędkość a w Niemczech się zdarzyło i TP pomimo że wożę nawigację z alarmami o przekroczeniu prędkośćci. Auta z radarem wewnątrz stawiają w losowych miejscach i nigdy nie ma pewności że taki nie stoi. A potencjał do wykroczeń mają spory bo niemal każdy śniady kupuje mocną brykę i chętnie by tą moc prezentował.

    •  

      pokaż komentarz

      @andre_van_danswijk: jedne z najnowszych nie znaczy, że najlepszych ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      bo w Niemczech nie spodziewasz się za którym krzakiem jest dzisiaj fotoradar

      @arturpu: Ty tak na serio ? Tutaj kierowcy przekraczają prędkość tak samo jak w każdym innym kraju. Takie +20km/h jest normą, nawet w mieście. No może wariatów za kółkiem mniej. A policja potrafi się schować w krzakach i polować. Proponuję wpisać w google: versteckte blitzer i pooglądać zdjęcia ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: Nie możemy, inwestycje w bezpieczeństwo ograniczają prędkość i przepustowość. Wolę, żeby od czasu do czasu kogoś zabili niż codziennie tracić więcej czasu na dojazdy.

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: Puknij się w ten pusty łeb. "kilkukrotnie zwiększyć wysokość mandatów" - mentalność służalczego murzyna który chce być karany prewencyjnie nawet jeśli nic nie zrobił! W Niemczech najwyższy mandat to 800 euro w PL 500 zł! W Niemczech i w PL w walucie pensja minimalna jest podobna. Polacy zarabiają w PLN nie w euro więc co najwyżej zrównajmy do 800 zł! Jak głupim trzeba być żeby wskazywać za przykład Niemcy czy Szwajcarię zapominając że Polacy zarabiają wielokrotnie mniej niż tamte narody. Po drugie kluczem jest infrastruktura! W PL do wielu miejscowości jedyna droga prowadzi przez zadupia i to samo z siebie powoduje dużo większe zagrożenie niż gdyby podróżował autostradą! Żal że tylu idiotów podbiło plusem Twój komentarz bo to znak że służalczość i chęć posiadania nad sobą bata jest w tym narodzie mocno zakorzenione.
      Nie bronię kierowcy BMW bo jak coś odwalił to niech odpowiada ale karanie za to że ktoś sobie szybciej pojedzie jest chorobą umysłową! Jak za kierownicą jest idiota to i 50 km/h będzie za dużo! Wybudujmy drogi i zmieńmy system szkolenia kierowców, skończmy z obligatoryjnym rozdawaniem prawa jazdy idiotom którzy nie panują nad autem!

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: niech policja zacznie wreszcie pracować to może coś się zmieni. Nieuchronność kary jest lepsza niż podnoszenie mandatów. Gdy na drodze pojawia się kilku bezkarnych wariatów, to reszta też podąża ich śladem bo wydaje im się, że skoro tylu udaje się uniknąć kary, to dlaczego nie mi.

    •  

      pokaż komentarz

      Czytam komentarze a tam tylko nasze bezsilne zabić, karać itd. Zawsze wtedy mam myśl, co zrobić, żeby ograniczyć ilość takich sytuacji, żeby takie rzeczy w ogóle się nie zdarzyły. Co możemy zrobić jako rozwinięte społeczeństwo, żeby zadziałać prewencyjnie. Coś jak w Raporcie Mniejszości - jesteś aresztowany, za to że popełniłbyś przestępstwo. Ten dekiel statystycznie już nic w życiu takiego nie wywinie, a w kolejce czekają tysiące kolejnych bandziorów, którzy zniszczą innym życie.

      @Petururururu: Ok, no to aresztujmy Petururururu za gwałt. Wprawdzie gwałtu jeszcze nie dokonał, ale narzędzia ma i prewencyjnie go wsadźmy do więzienia, bo może kiedyś będzie chciał.

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: Najistotniejszy jest strach przed nieuchronnością kary, dlatego za granicą luzują swoje zapędy. W Polsce co cwańszy to wie gdzie stoją, gdzie są fotoraday i że patrole na drogach to nadal niewielka ilość. W Niemczech równie brawurowe akcje są na porządku dziennym, widać to jeśli dużo jeździ się po Niemieckich drogach, różnica jest taka, ze jest tam więcej autostrad i ekspresówek dzięki czemu mniejszej ilości ludzi się śpieszy bo jadą wystarczająco szybko.

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: Zaostrzyć drastycznie kary, przykład Szwajcaria, Norwegia.

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: Kara musi być dotkliwa,odczuwalna,wymierzana szybko i nieuchronna.Jak ktoś jest gołodupiec (bo wszystko przepisał na żonę/kochankę/dzieci,a oficjalnie jest bezrobotny) to jaką karę finansową mu wymierzysz?Kto będzie wyliczał ile dla tego czy owego to jest wystarczająco?System podnoszenia kar się nie sprawdza bo to jest nadal kara teoretyczna.Kara musi być maksymalnie upierdliwa i tak w przypadku łamiących przepisy (ale bez konsekwencji,czyli bez kolizji/wypadku) złapanych na gorącym uczynku niech tracą czas.Godzina postoju,a policja w tym czasie wraz z kierującym sprawdzi (to co się da w samochodzie) - oświetlenie,sygnał dźwiękowy,stan opon,głębokość bieżnika,stan tarcz/klocków hamulcowych itp. itd. Trzeba będzie zatrudnić dodatkowych funkcjonariuszy do drogówki,ale po dekadzie takiego traktowania wystarczy,że policja będzie pozostawała widoczna (pojawiała się raz tu raz tam) by przypomnieć o sobie.Kierowcy już będą nauczeni,że łamanie przepisów się nie opłaca.Pieniądze każdy może przeboleć/odrobić,ale czasu ani nie kupisz ani nie odpracujesz,a tak się składa,że każdy gdzieś dzisiaj goni (nawet na urlop jadą jak na złamanie karku),więc to będzie dotkliwa kara dla prawie każdego.Jak jest kolizja/wypadek wynikające z niestosowania się do przepisów to sprawca powinien się meldować codziennie na posterunku/komendzie na godzinę.Policja wraz z mandatem może wlepić "posiedzenia" na maksymalnie 28 dni (4 tygodnie).Sąd może więcej takich dni przyznać i odroczyć je na czas po odbyciu kary więzienia (jeśli takową zasądzi).
      Jak się delikwent nie stawi i w ciągu 7 dni nie dostarczy zwolnienia lekarskiego to sprawa trafia do sądu,który pozostałe do odbycia dni zamienia automatycznie na dni aresztu.
      Takiej kary nie sposób nie zapamiętać.To nie jest tak,że będzie sobie można przebimbać godzinkę pykając w jakieś gierki.Nie - to kara jak stanie w kącie,żadnych urządzeń,żadnej gazety,żadnej książki,nic.60 minut wyjęte z życia.

    •  

      pokaż komentarz

      niech policja zacznie wreszcie pracować to może coś się zmieni. Nieuchronność kary jest lepsza niż podnoszenie mandatów.

      @dziobas: Zasada ta ma zastosowanie tylko wtedy jeśli jest choć trochę "dotkliwa". Dla człowieka, który zarabia miliony mandat w wysokości 500 zł nie robi żadnej różnicy. Ba nawet na zarabiających dużo mniej nie robi większego wrażenia. W takim przypadku już te punkty karne są bardziej dotkliwe.

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: Każdy kto jechał furą mającą w okolicy 200KM wie, że ta moc kusi. Jeśli dołożyć do tego brawurę i skłonność do ryzyka młodego gniewnego, to efekt może być taki jak na filmie albo gorszy. Nie mówię, że zakazać ale do takich samochodów powinno się robić jakiś obowiązkowy kurs. To coś jak z niektórymi rasami psów - nie każdy ogarnie potwora i powinien o tym wiedzieć, a nie pajacować.

    •  

      pokaż komentarz

      jak myślisz dlaczego ten "problem z głowami" znika jak tylko ktoś przekroczy zachodnią granicę?

      @ahoq: No niestety nie. Często jeżdżę po autobanach i nie raz widziałem auta z rejestracją PL wyprzedzające prawym pasem czy wykonujące inne niebezpieczne manewry. DE też się zdarza ale znacznie rzadziej.

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: nie znika, Polacy to najgorsze chujstwo jakie można spotkać na drogach Europejskich. Araby i inne buszmeny są odrobinkę bardziej jebnięci, ale mówimy o rodakach.

    •  

      pokaż komentarz

      @Dr_Manhattan: zgadza się, ale zawsze znajdzie się ktoś na kogo wysokość mandatów nie będzie robić wrażenie.
      Gdyby kara była nieuchronna, to przez samą uciążliwość spowodowaną zatrzymaniem, załatwianiem formalności ludziom się nie będzie chciało.
      Patroli policji widzę znacznie mniej niż kiedyś, a jak już stoją to wszyscy się ostrzegają mruganiem lub aplikacjami. Nie zdają sobie sprawy z tego, że działają na własną szkodę pomagając wariatom drogowym - takim jak w tym wykopie.

    •  

      pokaż komentarz

      Inwestować w infrastrukturę
      @ahoq: Zawsze znajdą się tacy którzy będą przekraczali limit, w głowie tych bogatszych debili trzeba zmienić, a nie inwestować w infrastukturę i stawiać ograniczenia prędkości.

    •  

      pokaż komentarz

      @01ab: tu już nawet nie chodzi o ograniczenia z dupy. Potrzebna jest gwałtowna zmiana mentalności. Teraz Polacy są przyzwyczajeni, że 50 w mieście to nic nie znacząca sugestia i prują bardziej w pobliżu 80km/h. To samo na ekspresówkach czy autostradach - ograniczenia prędkości są tam w miarę rozsądne, a i tak masa ludzi przekracza tę prędkość znacznie i jeszcze siadają na dupie ludziom jadącym przepisowo.

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: co do poprawy indrastuktury i przedewszystkim sluby zdrowia to zgoda. A co do reszty to kolejne ograniczenia sa chore i dla sadomasohistow. Wypadkow drogowych mamy najmniej w europie, na 1000 aut z ważnymi przegladami i to wypadamy 5x lepiej niz Niemcy.apo mimo tego iz robimy najmniej wypadków to mamy jedna z wyzszych śmiertelność ale tu uklkn do sluzby zdrowia i i infrastruktury, jak nie masz możliwość zderzyc sie z drzewm lub samochodem z przeciwka, a karetka ma sprzet i ludzi to prawdpodbnie zawsze przezyjesz,

      To ze czasami trafi sie debil W BMW NIE OZNACZA, ze konsekwecjie tego ma ponosic cale spoleczenstwo, ogranijcie sie w tych zapedach koljnych kar . Pozatym wypadki zdarzaja sie i podczas normalnej jazdy, tobie czy mi kaxdemu sie moze wydarzyc, nawet na tym filmie nie wiesz czy ktos jechal szybciej niz ograniczenie ale juz hur dur PIRAT!!! Bo wypadek efektowny zrobil.

      Ale juz morawiecki wieziony przez sop to spoko moze zapierdzuelac srodkiem jezdni bo mu sie spieszy na spotkanie z innym cymbalem

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: jedno rozwiązanie, zabić, na pewno sie nie powtórzy ¯_(ツ)_/¯

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: Powinno być ograniczenie wiekowe na mocne auta. Np: Dopiero co zdałeś prawko możesz jeździć samochodem do 70 koni, po 50 000 km doświadczenia możesz jeździć samochodem do 150 koni po 150 000 km do 250 koni itd. Młodzi zdają prawka i od rodziców dostają samochód który ma 300 koni. Bez doświadczenia to pewne że wcześniej czy później taki młody będzie miał dzwona.

    •  

      pokaż komentarz

      @mialem_tu_konto_w_2008: na codzień jeżdżę i taki silnik daje trochę bezpieczeństwa, nie czuję potrzeby zap@%@!@#ania, ale nie jestem już dzieciakiem.

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: Edukować, już na etapie szkoły średniej, pokazywać wypadki takie jak ten na zajęciach, tłumacząc, że nie da się oszukać praw fizyki i że na drodze ryzykuje się także cudze życie.

      Jednocześnie drastycznie podnieść kary. Mandaty na model fiński/szwajcarski + możliwa konfiskata pojazdu w przypadku recydywistów, jeżdżących bez uprawnień. Jeśli pojazd pożyczony to egzekucja komornicza do wysokości ceny rynkowej samochodu. Dla tych najbardziej zatwardziałych, zbyt bogatych, aby ich to ruszyło kara bezwzględnego więzienia.

      Jeśli właściciel pojazdu nie potrafi wskazać sprawcy i tłumaczy, że to nie on prowadził, to karać właściciela tak jakby to on był sprawcą.

    •  

      pokaż komentarz

      Co możemy zrobić jako rozwinięte społeczeństwo, żeby zadziałać prewencyjnie.

      @Petururururu: dodać do szkolenia kierowców szkolenie na placu z poślizgami, z hamowaniem, z wymijaniem, z wpadaniem różnych rzeczy na drogę. Wypadł bo nie wiedział, że auto nie jest przyklejone a nie wiedział bo nigdy tego na szkoleniu nie doświadczył. Gdyby w kontrolowanych warunkach poznał jak to jest to jestem pewien, że inaczej by ocenił sytuację.

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: gość z BMW M2 jest przerażony podniesieniem kwot mandatów

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: co ty chrzanisz.. za granicą odwalają o wiele większe akcje ale jest zakaz nagrywania i nie publikują prawie nic, a tylko nieliczne nagrania trafiają do sieci a z kolei w PL i na dalszym wschodzie wrzucają co popadnie z sytuacji na drogach. W DE jeszcze więcej wypadków ale umieralność jest o wiele niższa tylko ze względu na jazdę nowszymi autami i coraz lepszymi gdzie u nas dalej średni wiek auta to 15 czy 18 lat a już pomijam kwestie bezpieczeństwa małych starych aut i januszy którzy ich nie serwisują i naprawiają na odpie...

    •  

      pokaż komentarz

      @jwayler: nie wiem jak jest w DE ale wiem jak jest w UK. Zrobiłem 90k mil po tutejszych drogach i na palcach rąk mógłbym policzyć ile razy byłem świadkiem wyprzedzania. No i pierwsze słyszę o zakazie nagrywania. Sam mam kamerę w samochodzie. Na autostradzie postawili ograniczenie 50 mph ze względu na roboty drogowe i takie ograniczenie obowiązuje już prawie dwa lata. Jako, że codziennie tamtędy jeżdżę to powiem ci, że największe świry w porywach dobijają do 60, a 99% kierowców jedzie 50 albo poniżej.

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: Dobrze prawisz kolego, mam prawie 20 lat doswiadczenia poza granicami naszego kraju i ciezko mi pojac wymowki typu, mamy c$?!%we samochody albo infrastrukture. Mieli byśmy lepsze to i statystyki by urosly bo sebixy jezdzili by szybciej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Petururururu: Jeden z wielu aspektów problemu:
      - Zamknijmy kolejny tor wyścigowy (np. pod sprzedaż deweloperom)
      ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      pokaż komentarz

      @ahoq: Raz w Anglii przekroczyłem prędkość. Na trzypasmówce z barierką oddzielającą jezdnię w przeciwnym kierunku, bez przejść dla pieszych, skrzyżowań, szkoły w pobliżu itp. na dozwolonych 40mph miałem 66mph. Policjant od razu skierował sprawę do sądu bez żadnej dyskusji. W sądzię dostałem 300 funtów mandat + 80 funtów koszta sądowe.Rozważali zatrzymanie mi prawka na rok ale przekonało ich to, że nigdy wcześniej mandatu nie miałem. Do tego 6pkt karnych z 12 dozwolonych, które kasują się po 4 latach. W ubezpieczalni musisz je zgłaszać do 5 lat wstecz. Przez pięć lat płaciłem ubezpieczenie wyższe o 200 funtów rocznie o ile jakaś zgodziła się wogóle ze mną gadać. Nie muszę dodawać, że 6 punktów rezerwy na 4 lata to jest nic, gdy np: za dwie słabe opony można 3 pkt od sztuki złapać.
      Wyleczyli mnie na zawsze z szybkiej jazdy, przejeżdżania na żółtym, czy zmieniania pasa bez kierunkowskazu.

      Temu cymbałowi od BM-ki powinni dać odpocząć od jazdy ze dwa lata to by może docenił przywylej posiadania prawka.

    •  

      pokaż komentarz

      @iwadrian: dodam do twojej opowieści, ze nie dostalbys pracy jako kierowca. Cos koło 6 pkt to max żeby w ogóle być branym pod uwagę.

    •  

      pokaż komentarz

      @andre_van_danswijk: Wpierw to niech ludzie nauczą się wykonywać i sygnalizować manewry. Ale najlepiej to wpisać prędkość jako przyczynę.

    •  

      pokaż komentarz

      @kokosik: do takich jak Ty nic nie trafia tylko j!#%nie po kieszeni. Trzymam kciuki za minimum 3 razy większe mandaty.

    •  

      pokaż komentarz

      @niebiesko-niebieski: o tym mówię, nie jesteś w stanie nawet pomyśleć poza winny/niewinny. Wina jest oczywista i w krajach cywilizowanych nikt nad tak oczywistymi sprawami się nie zastanawia. Nie jesteś w stanie nawet pomyśleć o samym fakcie rozwiązań systemowych danego zdarzenia, a co dopiero o różnych możliwościach. Mówię ogólnie tak btw nie o konkretnym przypadku. Jak myślisz gdzie powstawały pierwsze skrzyżowania bezkolizyjne, zwężki czy progi zwalniające? Nad debilami da się wbrew pozorom zapanować w dużym stopniu dzięki rozwiązaniom systemowym. Myślisz, że w Polsce takie działanie jest powszechne? Po ch!! przerabiać niebezpieczny odcinek drogi jak można dać czarny punkt i fajrant

    •  

      pokaż komentarz

      @Pablo_Escobar: Co ty mi tu będziesz pie*&^lił. Czy ja spowodowałem jakiś wypadek? Jak brałem w czymś udział to we mnie wjeżdżali a nie ja w nich. Po drugie prawko mam kilkanaście lat i z głową ale nie przestrzegam przepisów. Za to w mojej okolicy 3 lata temu zginęło dwoje staruszków którzy jeździli wolno i przepisowo. Dziadek dojechał do końca pasa rozpędowego, zatrzymał się i wyjechał wprost pod ciężarówkę. Przepisy i wolna jazda to oręże drogowych gamoni. Liczy się to czy wiesz co się dzieje wokoło i czy ogarniasz prowadzenie auta, a nie wolna i przepisowa jazda!

    •  

      pokaż komentarz

      @kokosik: racja przepisowa jazda w niczym nie pomaga.. na ch$% to prawo Seba?!!!1 jakoś za granicą nie mają problemy z przestrzeganiem np Szwajcaria, jedz tam na tydzień to zobaczysz różnice Sebku.

    •  

      pokaż komentarz

      @Pablo_Escobar: Wczoraj na obwodnicy Olecka dziadki pokazały jak wolna jazda pomaga. Wszyscy nie żyją!

  •  

    pokaż komentarz

    Tate dej na BMke, jezdem już kierowcem (づ•﹏•)づ

    źródło: bmw.jpg

  •  

    pokaż komentarz

    Takich debili się boje najbardziej. Powinni pajacowi wpie*****ć taką karę, żeby do końca życia pracował tylko na koszty po tym wypadku.

  •  

    pokaż komentarz

    Szkoda, że akurat w takiej pozycji uderzył w nagrywającego bo można było zaoszczędzić na opiece medycznej dla tego debila.

    Ktoś wie jak liczona jest szkodowość w takim wypadku? Każdy jeden pojazd to osobny wpis do UFG? Laweta, przyczepa, 3 auta na lawecie, pojazd nagrywającego i 2 kolejne pojazdy. Łącznie 8 pojazdów czyli osiem szkód z OC?

  •  

    pokaż komentarz

    Kolejny kretyn który miał za dużo szczęścia...

1 2 3 4 5 6 7 ... 15 16 następna