DLACZEGO MECHANICY NIE CHCĄ NAPRAWIAĆ DIESLI?
Dzień dobry Dzisiaj krótki komentarz na temat problemów z którymi do mnie dzwonicie i przyjeżdżacie. Naprawy kilkunastoletnich diesli zgodnie ze sztuką są ekonomicznie niezasadne, w tej chwili na portalach ogłoszeniowych macie mnóstwo "okazji" w dieselku i będzie tego więcej. Zapraszam...
kelso123 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 525
Komentarze (525)
najlepsze
Naprawa układu paliwowego w nowoczesnym (tj. wyprodukowanym po 2000-2005 roku) silniku diesla jest bardzo droga i skomplikowana - oraz ryzykowna dla mechanika. Te silniki są mocno wyżyłowane i przy 200-250 tysiącach przebiegu mocno zużyte - wymiana kilku części na nowe za kilka-kilkanaście tysięcy może nie dać żadnej poprawy, a klient będzie miał pretensje i zażąda odszkodowania. Pewność da tylko remont całościowy silnika - a on ze względu na cenę części
Komentarz usunięty przez moderatora
Mnie to wali bo pry 100k sprzedaje ale jak ktoś poluje na używkę to współczuje.
Ale to już ich problem
To co chca?
Wymieniac klocki, sprezyny i amortyzatory po 50 zl za sztuke za tyl czy przod?
Nie narobic sie i zarobic tak?
Jak ktos nie chce to niech se baner wstawi ze:
Naprawiam tylko jak odkrecam 2 sruby i wymieniam czesc i bo nie chce.
@vikkikki: O, TO, TO, TO !!!
Dokładnie. Jak wjedziesz do mechanika i mu tłumaczysz problem to ten kręci nosem. Nie jeden. Kutwa dobrych kilku. Dlaczego? Bo wolą proste prace bo szybkie pieniążki. Nikt nie chce kminić co jest
Ludzie pałują te silniki bo one są w stanie
Zależy czy chcesz jako wykonawca usługi odbierać potem telefony od wkurzonych klientów. Co z tego, że zapłacili dużo skoro zaraz będą chcieli zwrot kosztów ale bezpłatne poprawki bo producent zastosował słabe rozwiązanie.
@Xaveri: Szkoda nerwów. To się niewiele różni od celowego dymania nieświadomego człowieka na pieniądze. Tu jest tylko tyle różnicy, że on nie rozumie skali problemu. Normalny specjalista widząc takiego klienta odmawia wykonania usługi skoro nie da się jej wykonać dobrze.
Komentarz usunięty przez moderatora
@jwayler: Jak się opłaca robić remonty silników to znaczy, że u was robocizna jest zbyt tania.
Komentarz usunięty przez moderatora