Ukryta słodycz. Jak firma Hofmana dezinformowała w sprawie podatku cukrowego
W 2019 roku nad producentami słodzonych napojów zawisa widmo podatku cukrowego. Coca-Cola zleca kampanię w internecie firmie Adama Hofmana.
eldokaz1988 z- #
- #
- #
- #
- #
- 43
- Odpowiedz
Komentarze (43)
najlepsze
Klasyk...
@Ikaraz: @UchoSorosa: xD
Ruch powstał tutaj na wykopie i jest niezależnym ruchem społecznym internautów przeciwko cenzurze. Nie ma i nie miał powiązań z panem Michałem Kanownikiem.
Jedno ze znalezisk za czasów powstawania ruchu StopACTA2:
https://www.wykop.pl/link/4376421/grupa-protestacyjna-przeciw-cenzurze-internetu/
stopACTA2 powstało na wykopie? mnie się wydaje, że StopACTA2 wywodzi się po części z ludzi z samego StopACTA. @moby22 faktycznie powstaliście na wykopie? bo ja raczej pamiętam grupę na FB jako pierwszą...
Zawsze mącić, zawsze kłamać.
Komentarz usunięty przez moderatora