Cyberpunk 2077 -- recenzja wydania pecetowego [ ARHN.EU ]
Jedna z najbardziej oczekiwanych gier ostatniej dekady trafiła nareszcie do sprzedaży. Po wielu perturbacjach, opóźnieniach i kontrowersjach. Nie było mowy, żeby efekt końcowy dorównał oczekiwaniom fanów, ale nawet oni nie spodziewali się, że Cyberpunk 2077 będzie tak niedopracowany.
y.....l z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 250
Komentarze (250)
najlepsze
I nie zrozumcie mnie źle, TVGry oglądam i lubię, ale Jordan naprawdę musi popracować nad swoim rzemiosłem.
@Waszplayertostulejkowaspierd0lina: Możesz do niego napisać i myślę, że Archon na luzie dostosuje materiały na podstawie sugestii widzów. Nie trzeba wylewać gorzkich żali. Redaktor też
Już: "RECENZJA WYDANIA PECETOWEGO". Czyli jednak można zaznaczyć, a nie nabijać hype przed premierą żeby sie dobrze sprzedało.
Komentarz usunięty przez moderatora
Jakiś niewyraźny dzisiaj jesteś...
@dumelosw: chyba Orlen (✌ ゚ ∀ ゚)☞
A najgorsze jest to, że chociaż ta gra jest sprzedawana na konsole, to jest tam kompletnie niegrywalna (w zamkniętych ciasnych pomieszczeniach podczas akcji
Wtedy to były jedynie prace koncepcyjne (jak gra ma wyglądać, jej podstawowe mechaniki, budowa świata, itp.).
Dopiero po sukcesie Wiedźmina 3 i dużym zapleczu finansowym, CD Projekt Red postanowili, że wezmą się za tę grę.
Więc myślę, że taka praca na poważnie zaczęła się jakoś ok. 2015-2016.
@plimplam: a arhon nie ¯\_(ツ)_/¯