Najbardziej mnie niszczą komentarze typu "naprawdę ktoś się spodziewał że na takich starych konsolach to pójdzie" . Ja prdl , przecież sami mówili że to ze to będzie jakościowo zwieńczenie tej generacji.. Gra była promowana jako gra na PS4/XBone. To nie był jakiś tam poboczny port tylko GŁÓWNY rynek (nawet wersje next gen to tylko wersje z tej właśnie generacji z kompatybilnością wsteczną)... Jeżeli ktoś przed premierą myślał że gra NIE będzie
@radek-ignatow: ja się spodziewałem ze na ps4 będzie niegrywalne z prostego powodu- Wiesiek na ps4 był od początku dość przeciętny (spadki animacji do 20 kl/s), po kilkudziesięciu łatach animacja jest lepsza ale wersja na ps4 nadal mnie odrzuca. Jeszcze ładowanie w wiesku po kilkadziesiąt sekund na ps4 -Jak zobaczyłem ilość obiektów na ekranie podczas prezentacji cp to wiedziałem ze to się Redom nie uda.
Jeżeli ktoś przed premierą myślał że gra NIE będzie działała dobrze na tych konsolach to mógł być uważany za szaleńca a nie odwrotnie
@radek-ignatow: Ja może nie myślałem definitywnie, ale trochę się zastanawiałem. Bo może nie śledziłem newsów jakoś zbyt mocno, ale jeśli był jakiś materiał z konsol, to prawie zawsze była to wersja na Xbox One X. A przynajmniej tak to zapamiętałem.
lol nie kumam o co całe #!$%@?, w W3 tez AI nie istniało, system walki opierał sie na uderzeniu i doskoku a jedyne co było topp-notch to budowa świata i cześć questow. Radzi nie maja umiejętności i doświadczenia, zeby zrobic systemu AI, walki, jazdy progresu jak inne znane studia. Szkoda tylko, ze tak hucznie wszystko zapowiadali.
@ifeelikewykopek: to samo pisalem, redzi nigdy nie tworzyli gier takich jak gta, od poczatku w marketingu czulem raczej nacisk na rpg a nie zyjacy swiat w ktorym bede sie rozjebywal z npctami, uciekal przed policja a no i jakies tam misje czasami z dupy.
Caly czas mialem wrazenie ze na 100% to nie bedzie sandbox w skali gta, zreszta rockstar po 10 czesciach jest 20 lat do przodu jak chodzi o
@ifeelikewykopek: Masz rację. W czasie premiery W3 (pamiętajmy, że to był rok 2015, czyli bez mała 5 lat temu - prawie 6, bo wydali w maju) sposób konstrukcji zadań i podejście do świata przedstawionego robiło tak nieprawdopodobną robotę, że wiele się wybaczało.
Jak dziś włączam W3 trochę mnie odrzuca właśnie AI, czyli fakt tego, że przeciwnicy są kompletnymi imbecylami do tego stopnia, że można ich rąbać jednego po drugim, ale mimo
@echelon: Może dlatego, że firmy growe powinny zajmować się robieniem gier, jakakolwiek agitacja może im tylko zaszkodzić, bo żadne oświadczenie polityczne czy światopoglądowe nie trafi do 100% ich odbiorców. Jakby ktoś się uparł to można by to nawet pod działanie na szkodę spółki podciągnąć.
@Poldek0000: Skoro nie grałeś znaczy, że to nie było Ci wcale do niczego potrzebne. To tylko gry. Nie trzeba ich kupować tylko datego, że wyszły. Co więcej - warto ich właśnie NIE kupować. Gwarantuję, że jakby nie było mechanizmów preorderów to CDP by zupełnie inaczej podszedł do jakości tego co wydaje.
ludzie ogarnijcie sie. Sa bledy ale inne gry tez je posiadały. Jezeli ktos myslal ze akcje wystrzela po premierze w gore to byl skrajnym optymistą. Gra w jeden dzien zarobila na koszty i wynagrodzenia zarządu ktore moga byc w walizkach pieniedzy miesiecznie. Pomalu bedzie sie sprzedawac jak wiedzmin 3. Kurs akcji sie ustabilizuje i z kazdym kolejnym wynikiem finansowym i latkami naprawiajacymi gre akcje beda szly do gory... panikuja dzieciaki ale tak
@mike7 Moim zdaniem nie chodzi o grę tylko o CDR. Rozdmuchane oczekiwania, wycena giełdowa na absurdalnym poziomie- ponad 50% wyceny Take-Two. A okazało się, że to zupełnie inna liga i 10% niedługo będzie realne. Po 7 latach robienia gry wypuścili bubla i bezpowrotnie stracili renomę. Akcje nie będą szły do góry, przecież oni chcieli zarabiać na wersji online której teraz nikt nie kupi, a marzenia o 1 lidze trzeba będzie włożyć między
Krótkie wyjaśnienie sytuacji ===================== 1. CD Projekt popełnił fatalny w skutkach błąd, udostępniając grę przygotowaną na komputery wysokiej klasy roku 2020 oraz średniej klasy roku 2022 na konsolach roku 2013. Był to błąd i kropka. 2. Gra posiada zawiły konfigurator i bardzo powoli się rozkręca - jak na znane gry tego typu. 3. Fabuła, jakość, poziom zaawansowania środowiska, swoboda, grywalność oraz poczucie imersji są nieporównywalne z niczym z czym spotkałem się wcześniej.
@jjb_: Niestety chyba coś się rozminąłeś z prawdą. Cyberpunk 2077 był szykowany na konsole roku 2013 . Wypowiedź ze stycznia 2020 "„Chcemy, aby Cyberpunk 2077 był ukoronowaniem naszej pracy na obecnej generacji konsol." Jakoś tu nie widzę nic w stylu "Wydamy na obecną generację konsol, ale to nie będzie ta sama gra co na PC" . Uważam że to co zrobili w kwestii PS4/XBone jest skandalem i rzeczywiście powinny być zwracane
3. Fabuła, jakość, poziom zaawansowania środowiska, swoboda, grywalność oraz poczucie imersji są nieporównywalne z niczym z czym spotkałem się wcześniej.
@jjb_: nieporównywalnie lepsze czy nieporównywalnie gorsze?
Gram na PS4 pro i nie narzekam na jakosc grafiki ogolnie, ale gra sie #!$%@? srednio raz na godzine zupelnie.
Poza tym platform agnostic issues: fizyka jest zwyczajnie #!$%@?, wykrywanie kolizji lezy, auta prowadzi sie idiotycznie, AI u przeciwnikow praktycznie nie ma. Ani zadnego innego AI, bo NPCe tylko chodza i jezdza w kolko, nie maja zadnych rutyn, nie da sie z nimi gadac, maja ogolnie mozg jak jaszczurka i jedyny algorytm
Najbardziej dziwi fakt ze na tylu letniej generacji konsol nikt nie zadbal zeby bylo grywalne, zrozumial bym problemy na ps5 - sorry robimy gre od 7 lat, ps5 ma kilka miesiecy, nie przeoramy teraz calego projektu
ale no #!$%@?, oni przez caly okres produkcji mogli codziennie odpalac kolejne buildy na ps4
a podejzewam ze na ostatni gwizdek poprzypinali do silnika kolejne efekty na sline i slowo honoru zeby na ps5 wygladalo fajnie
@3mortis: Przy tej ilości bugów, to wygląda bardziej jakby faktyczna produkcja zaczęła się w 2017 roku, a nie 2013 xD Serio, kurna - to jak ta gra musiała wyglądać w okolicy pierwszej daty premiery? A w okolicy drugiej? Silnik z wiedźmaka i nowe assety rodem serii AC czy FarCry?
@tellet: paradoksalnie bugow moglo byc mniej nie wykluczal bym ze w pewnym monecie chcieli zrobic wersje blizsza nowej generacji, zaczeli dodawac ficzery, efekty graficzne, podnosic jakosc efektow itp, niektorych nie da sie odciac od reszty silnika i niektore waskie gardla zaczeli nie wyrabiac a np wersja konsolowa calkowicie uklekla a dodawane na szybko rzeczy tylko dokladaly kolejne bugi itp
zamiast wydac gre jak pierwotnie planowano tylko na stara generacje i pcty,
Komentarze (484)
najlepsze
Możliwe ze zepną dupe i za jakiś
@radek-ignatow: Ja może nie myślałem definitywnie, ale trochę się zastanawiałem. Bo może nie śledziłem newsów jakoś zbyt mocno, ale jeśli był jakiś materiał z konsol, to prawie zawsze była to wersja na Xbox One X. A przynajmniej tak to zapamiętałem.
Radzi nie maja umiejętności i doświadczenia, zeby zrobic systemu AI, walki, jazdy progresu jak inne znane studia. Szkoda tylko, ze tak hucznie wszystko zapowiadali.
Caly czas mialem wrazenie ze na 100% to nie bedzie sandbox w skali gta, zreszta rockstar po 10 czesciach jest 20 lat do przodu jak chodzi o
Jak dziś włączam W3 trochę mnie odrzuca właśnie AI, czyli fakt tego, że przeciwnicy są kompletnymi imbecylami do tego stopnia, że można ich rąbać jednego po drugim, ale mimo
=====================
1. CD Projekt popełnił fatalny w skutkach błąd, udostępniając grę przygotowaną na komputery wysokiej klasy roku 2020 oraz średniej klasy roku 2022 na konsolach roku 2013. Był to błąd i kropka.
2. Gra posiada zawiły konfigurator i bardzo powoli się rozkręca - jak na znane gry tego typu.
3. Fabuła, jakość, poziom zaawansowania środowiska, swoboda, grywalność oraz poczucie imersji są nieporównywalne z niczym z czym spotkałem się wcześniej.
@jjb_: nieporównywalnie lepsze czy nieporównywalnie gorsze?
Poza tym platform agnostic issues: fizyka jest zwyczajnie #!$%@?, wykrywanie kolizji lezy, auta prowadzi sie idiotycznie, AI u przeciwnikow praktycznie nie ma. Ani zadnego innego AI, bo NPCe tylko chodza i jezdza w kolko, nie maja zadnych rutyn, nie da sie z nimi gadac, maja ogolnie mozg jak jaszczurka i jedyny algorytm
ale no #!$%@?, oni przez caly okres produkcji mogli codziennie odpalac kolejne buildy na ps4
a podejzewam ze na ostatni gwizdek poprzypinali do silnika kolejne efekty na sline i slowo honoru zeby na ps5 wygladalo fajnie
Serio, kurna - to jak ta gra musiała wyglądać w okolicy pierwszej daty premiery? A w okolicy drugiej? Silnik z wiedźmaka i nowe assety rodem serii AC czy FarCry?
nie wykluczal bym ze w pewnym monecie chcieli zrobic wersje blizsza nowej generacji, zaczeli dodawac ficzery, efekty graficzne, podnosic jakosc efektow itp, niektorych nie da sie odciac od reszty silnika i niektore waskie gardla zaczeli nie wyrabiac a np wersja konsolowa calkowicie uklekla a dodawane na szybko rzeczy tylko dokladaly kolejne bugi itp
zamiast wydac gre jak pierwotnie planowano tylko na stara generacje i pcty,