Ryzykowny start Ił-62 Rada Airlines
(Biało)ruska fantazja. Ciężki samolot? Krótki pas? I mówisz, że nie wystartuję? Potrzymaj mi kielona!
c.....t z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 115
(Biało)ruska fantazja. Ciężki samolot? Krótki pas? I mówisz, że nie wystartuję? Potrzymaj mi kielona!
c.....t z
Komentarze (115)
najlepsze
Jeśli chodzi o IŁ-62, to wszystkie starty są ryzykowne.
Mó wisz?
@WykoZakop: Znacznie lepiej lądować - kiedy widzisz, że się nie zmieścisz (za duża prędkość, za daleko przyziemienie), to po prostu dodajesz gazu i robisz kółko do następnej próby. Ale jak przy starcie zabraknie pasa, to już nie ma zmiłuj... pakujesz się w krzaczory/budynki/górki czy co tam jest, na pełnej prędkości.
Aaa.. no i klapy otwieram dopiero gdzieś w połowie rozpędzania, żeby na początku nie stawiały oporu.
W ten sposób udało mi się wystartować z lotniska na Muchowcu moim 747...
@xxx12321_new: kurde, a przymierzałem się żeby zakupić (╥﹏╥)
@kumiwujarzer: głównym problemem Iła-62 jest bliskość silników (również wzajemna) i wrażliwego a niezbędnego do lotu usterzenia.
B-52 ma silniki daleko pod skrzydłami, a usterzenie ogonowe jest dla niego "opcjonalne":