Kupiłem ilustrację którą pewnie dobrze już znacie ( ͡° ͜ʖ ͡°) i przygotowałem plakat oraz grafikę na social media.
Grafika ma na celu popularyzację i okazanie wsparcia dla prawa wyboru, wyrażenie sprzeciwu dla zaostrzenia ustawy aborcyjnej. Poniżej znajdziecie linki do plakatów do wydruku w formacie A4 oraz A3 oraz pliki sformatowane pod facebook i instagram.
https://we.tl/t-QCsGArasuS
Pewna grupa nazywająca siebie "strażą narodową" także zakupiła tą grafikę i zapełnia nią przestrzeń publiczną. Niestety (dla nich) nie zadbali o to żeby mieć na nią wyłączność, a jedynie prawa do reprodukcji. Na ich bilbordach nie ma też wytłumaczenia o co im chodzi, co postanowiłem wykorzystać do strollowania ich akcji.
Kiedyś usłyszałem dowcip:
-Panie prezydencie Kennedy, Rosjanie wylądowali na Księżycu i malują go na czerwono!
Kennedy pomyślał chwilę - Poczekajcie aż wyschnie farba i dodajcie napis "Coca-Cola".
Teraz nadeszła pora żeby wcielić ten dowcip w życie! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Udostępniajcie, drukujcie- w taki sposób najlepiej wyrazicie poparcie dla naszej akcji.
Komentarze (574)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Szczepan Twardoch [...] miłość to nie jest uczucie, to postawa względem drugiego człowieka i seria decyzji, jakie się podejmuje. Miłości się nie czuje, tylko się nią żyje. Kocham swoją żonę, bo kiedyś tak zdecydowałem: "Będę kochał właśnie ciebie"
No i cóż tą mądrością chciałeś przekazać silny człowieku?
Na szczęście fundacja opłacająca te plakaty
SPUŚCIŁA Z TONU
zmieniała przekaz na "hospicja perinatalne" - czyli hospicja dla rodziców którzy zdecydowali się(albo nie mieli wyboru, bo ich s****y zmusili) utrzymać ciążę aż do śmierci dziecka.
Przekaz jak najbardziej pozytywny. Fundacje prowadzące takie hospicja CZYNIĄ TYLKO DOBRO.
Nie będziemy temu zaprzeczać...
Ale ale...
Jak spojrzymy na sprawozdanie fundacji prowadzącej hospicja dla dzieci,
hospicjum stacjonarne to 2mln,
hospicjum domowe - 2 mln
hospicjum perinatalne - 14 tys
https://gajusz.org.pl/pliki_strony/pobieranie_pliku.php?plik=file-informacja-dodatkowa2019-1898.pdf
A fundacja "Nasze dzieci – edukacja, zdrowie, wiara” wykupiła 1500 billboardów w 11 miastach.
Fundacja ta oczywiście NIE PROWADZI HOSPICJUM, ani perinatalnego, ani żadnego innego.
Więc HA-TFU na nich. Bo nawet licząc skromne 1000zł na jeden plakat (a billboard 3x6 to
Nie mogę też wykupić żadnego plakatu przeciwko pijanym mordercom za kółkami bo nie prowadzę żadnego odwyku?