Nie wiem czy wiedzieliście, ale pod koniec roku #tidal miał promocję na swoje pakiety.
Ludzie #pepper wykryli lukę w ustawieniach promocji i zamiast zgodnie z opisem promki można było skorzystać z niej nie 1 raz a wielokrotnie.
Wiele osób skorzystało z tego i nakupili abonamentu Tidala na wiele miesięcy do przodu. Promka została poprawiona w ciągu 2 dni, jednak kto skorzystał ten skorzystał.
Ja też się skusiłem i mam Tidala na 2 lata :) ... do dziś, bo dzisiaj otrzymałem takiego maila:
Moim zdaniem tak się nie robi i #tidal strzelił sobie w kolano.
Czuję, że po takim zabiegu będę klientem do dnia wymienionego w mailu.
No i teraz pytanie - czy to jest w porządku? :|
Za błędy się płaci, błędy bierze się na klatę, przyznaje do błędu. Ale żeby tak?
No nieładnie #tidal, nieładnie...
Komentarze (136)
najlepsze
Jakby ludzie nabrali po 2 lata to może by odpuścili. Ale niektórzy nasrali po 30 lat i jeszcze założyli po 40 kont żeby sprzedawać na olx xD
@Purple_: a co cię tak zbulwersowało?
@Purple_: Domyśl się. No jak baba ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zresztą pamiętam tę promocję - było jasno napisane, że tylko dla nowych klientów. Pewnie 90% osób, które z tego skorzystały zarejestrowało kolejne multikonto.
Dla firmy są to realne straty, dlaczego się dziwicie, że to ucięli.
PS. z Tidala korzystam od dawna, dla mnie zdecydowany numer jeden
Typowy potężny wykopek wysyłający pozew.