Nie wiem czy wiedzieliście, ale pod koniec roku #tidal miał promocję na swoje pakiety.
Ludzie #pepper wykryli lukę w ustawieniach promocji i zamiast zgodnie z opisem promki można było skorzystać z niej nie 1 raz a wielokrotnie.
Wiele osób skorzystało z tego i nakupili abonamentu Tidala na wiele miesięcy do przodu. Promka została poprawiona w ciągu 2 dni, jednak kto skorzystał ten skorzystał.
Ja też się skusiłem i mam Tidala na 2 lata :) ... do dziś, bo dzisiaj otrzymałem takiego maila:
Moim zdaniem tak się nie robi i #tidal strzelił sobie w kolano.
Czuję, że po takim zabiegu będę klientem do dnia wymienionego w mailu.
No i teraz pytanie - czy to jest w porządku? :|
Za błędy się płaci, błędy bierze się na klatę, przyznaje do błędu. Ale żeby tak?
No nieładnie #tidal, nieładnie...
Komentarze (136)
najlepsze
Masz może ten regulamin?
Tak, kurła - stracą niezwykle cennych klientów-januszy, których nie stać na kilkunastozłotowy abonament i kombinują z wiecznymi promocjami xD Wizerunkowo tylko zyskają u swoich normalnych subskrybentów, których januszerka mierzi.
Naprawde myslisz, ze ich to wali, ze jakis cebulak nie bedzie juz ich klientem xD?
tekst był taki, wciąż dostępne na fb "Byliście grzeczni w tym roku? Bez względu na odpowiedź zróbcie sobie muzyczny prezent
Tylko teraz dostajecie 4 miesiące TIDAL we wszystkich pakietach za
Konsument zawierający umowę na odległość ma 14 dni na jej wypowiedzenie jakby stwierdził że mu nie pasuje. A korporacja?
Ludzie to kupowali między 22 a 25 grudnia a Tidal dopiero 5 lutego pisze, że zgodnie z warunkami promocji każdy mógł to kupić tylko raz. Gdy prosisz o jakiś konkretny zapis, regulamin czy warunki to nabierają wody w
@fax_: Nie bardzo się przejmie. Kto te konta sprzedawał na allegro w tyłku ma etykę. Poszkodowani będą nabywcy. Co innego, że też Janusze, tylko inne kategorii.
zakładałem przez vpn na Argentynę, Tidal Family, początkowo 12zł teraz płacę obecnie revalut 4,5-5zł(103,5 $ argentyńskie).
Generalnie polskie płyty są, mimo to do algorytmów, integracji i szukajki Spotify Tidal się nie umywa.
Powinni popracować nad tą usługą.
@puc15: 4 miesiace to nie 30 lat a tyle sobie niektorzy nabijali z tego co czytam.
Nie za 4zl na 30 lat ale za 4zł za 4mieciace, każdy zakup dodatkowego okresu był osobna transakcją na co pozwalały opublikowane warunki i potwierdzał to system który dopuszczał takie rozwiązanie. To że TIDAL po miesiącu rozmyślił się i chce anulować subskrypcje