Cyberpunk 2077 z mizernym zainteresowaniem po trzech miesiącach po premierze
Według firmy - M Science - zajmującej się analizowaniem różnych rynków, Cyberpunk 2077 w wersji cyfrowej sprzedaje się obecnie dosyć słabo. Wykop w szoku
U.....e z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 410
Komentarze (410)
najlepsze
Kto to jest Maciej Irwiński?
@sokalski: mogą spróbować z ukończoną gra ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Reinspired: Ale tak po prawdzie Wiedźmin nie był jakąś bezproblemowo wydaną grą. Premiera też była kilkukrotnie przesuwana, a pierwsze wydania też były pełne gliczy, czego symbolem i wręcz memem został koń na dachu, bo pojawiający się w absurdalnych miejscach po wezwaniu. Były też poważne oskarżenia o downgrade grafiki.
Wielkiej premiery i
Spokojnie wystarczy na rozkręcenie nowych gier wiedźmina i dodatków do cyberpunka.
Komentarz usunięty przez moderatora
@tenex: nawet bardzo, ale cd projekt nie umiało jej zerżnąć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@rdy: Praktycznie wszystko. W tej grze nie ma sztucznej inteligencji. Zmieniając cokolwiek trzeba zmienić zachowanie postaci w każdej misji. Dodatkowo dochodzi sprawa bardzo złego silnika. Moim zdaniem w grze zostaną załatane najpoważniejsze bugi w misjach i tyle. Gra trafi na śmietnik historii.
Od pierwszego e3 do tej pory tylko same obietnice bez pokrycia
Zależnie od jej wartości "replayability" gracze przejdą ją 1-X razy (większość nawet nie dojdzie do końca 1 razu) i tyle, nie ma co dalej grzebać - historia sama się nie wydłuży a mechaniki nie porwą każdego żeby w kółko drążyć to samo.
A stricte w kontekście cyberpunka - zaskoczony
Podstawowa różnica jest taka, że Wiedźmin 3 był "underdog'iem" przed portem dwójki na X360, Wiedźmin jako marka nie istniał na konsolowym zachodzie. Dopiero po wydaniu jej na konsole odkuli się finansowo i zostali przyjęci jako taki trochę ponadprzeciętny, egzotyczny slav-jankowy RPG.
Trójka nawet nie figurowała w szerszej mentalności przed jej pokazaniem na prezentacji Microsoftu a propo nowego xboxa, wtedy przeciętny gracz zachodni pewnie reagował w stylu "a no faktycznie była