Dino nie zwalnia tempa. Polska sieć jest już dwa razy większa niż Lidl
Dino od początku roku otworzyło 59 placówek, dzięki czemu polska sieć liczy już ponad 1500 sklepów, czyli dwa razy więcej niż Lidl.
kuterinoga z- #
- #
- #
- #
- #
- 243
Dino od początku roku otworzyło 59 placówek, dzięki czemu polska sieć liczy już ponad 1500 sklepów, czyli dwa razy więcej niż Lidl.
kuterinoga z
Komentarze (243)
najlepsze
@Markus86: Bałagan, chaos, niezgadzające się cenówki lub ich brak (naciąganie frajerów), w niektórych sklepach strach brać mięso, nie wygląda jakby zachowywali łańcuch chłodniczy, większość wynika z notorycznego niedoboru pracowników na zmianie i przestrzeni magazynowej. Dlatego omijam te sklepy, cyrk na kółkach z paletami gdzie się da. Na plus dobrze działające kasy samoobsługowe.
@heam: Powodzenia. 11,200 sklepow na terenie europy vs 1302 na terenie polski.
@01100011011010000110000101101101: Osiągnięcie tylko w Polsce w 20 lat pond 10% tego co Lidl ma w całej Europie istniejąc od prawie 100 lat to zły wynik?
Pod względem asortymentu niestety szału nie ma, taki trochę lepiej wyposażony sklep osiedlowy. Kibicuje im bo to "nasza" sieć, jednak jest trochę niedociągnięć które jako klient obserwuje. Na plus stoisko z mięsem.
Zawsze lubiłem nucić tytułową piosenkę. A wy?
Ale tak, będzie jak zawsze - wspieraj polskiego Janusza żeby jak najlepiej mógł się sprzedać jak urośnie.
@pawel-kowalski-84: Kaufland to inny segment rynku niż Biedronka i Lidl i nie ma co porównywać z Dino. Dino walczy z GS-ami we wiochach.
Komentarz usunięty przez moderatora