TLTR: Sieć LIDL wprowadza w błąd opisami swoich promocji i nic sobie nie robi ze zwróconej na to uwagi.
Hej :) Chciałabym podzielić się doświadczeniami z korzystania z promocji przez aplikację LIDL PLUS oraz jakością obsługi przez contact center sieci LIDL.
Podczas zakupów z dnia 20 maja doszło do niemiłej sytuacji. Skorzystałam z kuponu w aplikacji Lidl Plus - „Wszystkie produkty marki "Chef Select" i "Pomysł na każdy dzień"”. Druga sztuka -60% taniej z aplikacją Lidl Plus”. Wybrałam w tym miejscu 2 sztuki pizzy „Chef Select Pizza Familijna z szynką i pieczarkami 1 kg”.
Po odejściu od kasy okazało się że rabat się nie naliczył. Próba ustalenia co zaszło z kasjerem również nie przyniosła rezultatów – szukaliśmy długo tego produktu wśród kilkudziesięciu kodów wymienionych na samym dole promocji. W końcu Pan kasjer się poddał i powiedział, że jeśli tam jest ten produkt, to rabat się należy (w domyśle jeśli go nie ma na liście – nie ma rabatu). Tak więc zapłaciliśmy pełną kwotę za te produkty – nikt deklarowanej w promocji różnicy ceny nam nie wydał.
Każdy inteligenty człowiek nabrałby jednak wątpliwości - dlaczego promocja zatytułowana jest „Wszystkie produkty marki "Chef Select"”? Co znaczy „Wszystkie” nie jest chyba wieloznaczne, prawda? Napisałam więc do LIDL to co powyżej i poprosiłam o wyjaśnienia.
Pierwsza odpowiedź sieci LIDL:
---
Moja odpowiedź:
Druga odpowiedź sieci LIDL (MISTRZOSTWO W POMYSŁOWOŚCI :)):
---
Moja odpowiedź:
Wspomniany załącznik:
TRZECIA ODPOWIEDŹ SIECI LIDL:
---
No to poddaje się ¯\_(ツ)_/¯ kolejnej odpowiedzi już nie będzie.
Podsumowując: Nikt w sieci LIDL nie ma problemu z tym że nazwa kuponu LIDL PLUS jawnie wprowadza klienta w błąd. Pamiętajcie więc - w LIDL należy czytać wszystko - także to co małym druczkiem.
Przy okazji pozdrawiam pracowników LIDL Contact Center :) Szczególnie tych kreatywnych (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Komentarze (179)
najlepsze
A przy kasie nabija normalną cenę mielonego wołowego i baba mówi, żeby sprawdzić regulamin (który był w internecie). No i w regulaminie bylo, że wszystkie, to nie wszystkie, tylko garmażeryjne (tam jakaś mieszanka) i wieprzowe (i chyba jeszcze był schab w plastrach - nie wiem,
https://antyweb.pl/szczegoly-decyzji-uokik-o-karze-16-mln-zl-nalozonej-na-orange/
@Detharon: obniżki też mają niezłe - produkt z ceny 1,89zł przeceniają na 1,87 :)
O ile w takiej Biedronce jak wchodzisz to roi się od kolorowych kartek z przeceną i faktycznie są tam obniżki o 20%, o tyle w Lidlu
- Likwidacja "wielosztuk", gdzie 80% asortymentu w Żabce ma podaną cenę za 2-3 sztuki, a cena za jedną jest malutka. Powinna być cena za "dwupak", "trójpak" i osobno za sztukę - tej samej wielkości.
- obowiązkowo cena podstawowa tej samej wielkości co z kartą lojalnościową
- zakaz stosowania promocji na część asortymentu, jeżeli towar jest przemieszany z nieobjętym promocją