Reklamodawcy uciekają od Apple. Wszystko przez ich nową politykę...
Po wprowadzonych w iOS 14.5 zmianach związanych z prywatnością, ceny reklam na iOS drastycznie spadły. Apple nie wydaje się tym przejmować - prawdopodobnie doskonale wiedzieli na co się piszą.
Kolekcjoner_dusz z- #
- #
- #
- #
- 173
Komentarze (173)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Tutaj firma ostro pozbywa się konkurencji, bo będzie wchodzić w ten rynek. Wy jesteście tylko produktem.
@xenofob: Oczywiście.
Tylko jakie są inne opcje?
Nawet dla mnie, człowieka z IT, ciężko o lepsza prywatności która nie wymaga drugiego etatu niż Apple
Czemu apple miałoby się tym przejmować? Apple zarabia na sprzęcie i usługach, nie na reklamach.
@Silvestre_Cucumeris: Co dokładnie? Nienaprawialne telefony, gdzie nie da się przełożyć kamery czy wyświetlacza?
Brak możliwości wysyłania plików po BT czy WiFi z telefonu (nie licząc ich własnościowych protokołów)?
Koszenie 30% od twórców aplikacji za płatności?
Przymus używania silnika Safari na IOS?