Przygniatająca większość konsumentów pomija reklamy wideo
Niemal wszyscy konsumenci pomijają w oglądanych treściach wideo reklamy - wynika z badania Kantara i Google. Aż 86 proc. nagrań wideo prezentowanych respondentom w badaniu, było przerywane, kiedy pojawiał się przekaz reklamowy.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- 247
Komentarze (247)
najlepsze
@rspl: strzeliłbyś (pisane łącznie).
@Snejk: No ja staram sie zapamiętać produkt, który ma irytujące głośne reklamy i aktywnie omijać go przy zakupach.
Oczywiście to musiałoby być powszechne zachowanie, żeby w jakikolwiek sposób wpłynąć na marketingowców.
Bardzo duża część reklam jest tworzona przez oszustów wiec ich blokowanie zwieksza twoje bezpieczeństwo w internecie.
A tego kto zrobił autoodtwarzanie reklam na stronach www (z podbitym dzwiękiem 2x) powinno sie rozstrzelać.
To dzięki waszym reklamom, od jakiś 4-5 lat omijam sklepy sieci Media Expert.