T-Mobile i Heyah wycofują bezprawnie usługi "Masz złotówkę masz nolimit na wszystko i do wszystkich"
Operatorzy T-Mobile i Heyah wycofują się z oferowania usług, pomimo, że regulamin nie dopuszcza takiej możliwości.
Komunikat o zakończeniu świadczenia usług dotyczy pakietów:
1. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 7 dni za 7 zł)
2. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 30 dni za 30 zł)
3. „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”
4. „Rozmowy do wszystkich za darmo po doładowaniach”
5. „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień”
--------------------------
30 lipca 2021 oerator sieć T-mobile / Heyah na swoich stronach :
( https://www.heyah.pl/zmiany ) oraz
( https://www.t-mobile.pl/pl/dla... )
NAPISAŁ :
"Ogłoszenie z dnia 30.07.2021 r. o zakończeniu świadczenia usług, określonych w regulaminie Warunki Oferty Promocyjnej „Bezpłatne Startery Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”.
Informujemy, że z dniem 01.10.2021 r. Heyah kończy świadczenie następujących opcji usługowych, przypisanych do pakietów startowych i określonych w regulaminie Warunki Oferty Promocyjnej „Bezpłatne Startery Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”:
1. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 1 dzień za 1 zł)
2. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 7 dni za 7 zł)
3. „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”
4. „Rozmowy do wszystkich za darmo po doładowaniach”
5. „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień”.
Zgodnie z postanowieniami tego regulaminu, Użytkownicy Heyah, którzy do dnia 30.09.2021 r. włącznie aktywowali jedną z opcji usługowych w ramach ww. pakietów startowych, bądź którym usługi te odnowiły się do tego dnia, będą mogli z nich korzystać do końca cyklu przewidzianego dla posiadanej opcji usługowej.
Po upływie okresu promocyjnego opłaty za usługi będą naliczane zgodnie z obowiązującym Użytkownika Heyah cennikiem taryfy.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, Użytkownik Heyah ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych najpóźniej do dnia wejścia tych zmian w życie.
Użytkownik Heyah może samodzielnie wybrać inną odpowiadającą mu ofertę, spośród oferowanych przez Heyah. Opis aktualnych ofert znajduje się na stronie internetowej Heyah lub w aplikacji Moja Heyah.
W związku z tym, iż operator tym krokiem narusza zbiorowe interesy konsumentów(ogłosił wycofanie ofert, których regulaminy nie zawierają zapisu o możliwości ich wycofania" na forum telepolis.pl skupiającego najliczniejszą grupę posiadaczy oferty "Masz złotówkę..." ( https://www.telepolis.pl/forum... ) oraz //www.bez-kabli.pl/viewto... rozpoczęliśmy prace nad zgłoszeniem tego do UOKiK. Niestety portale branżowe jakoś cicho na ten temat są.
Osoby zainteresowane tematem/ posiadacze ofert, które mają zostać wyłączone wbrew regulaminowi złożeniem stosownego zawiadomienia do UOKiK z podlinkowanego tematu moga pobrać wzór z telepolis.pl.
Skargę taką złożyć można wysyłając email na adres:
uokik@uokik.gov.pl
Wzór skargi: https://www101.zippyshare.com/v/xojvZOB2/file.html
Regulaminy tych ofert https://www.heyah.pl/assets/pd... oraz https://www.t-mobile.pl/r/repo...
Apelujemy do wszystkich posiadaczy wycofywanych bezprawnie opcji usługowych o, których mowa w komunikacie T-mobile Polska oraz HEYAH(wymienione na początku niniejszego wykopu) aby zapoznały się w tematami na forum telepolis.pl oraz bezkabli w, których omawiamy tą sytuację oraz zapraszamy do rejestrowania się na tych forach celem wymiany opinii oraz wzajemnej pomocy w walce o zachowanie niszczonych przez operatora niepowtarzalnych ofert.
Prosimy również o wykopywanie tego tematu aby trafił on do jak najszerszej grupy abonentów, którzy w związku z faktem trwania wakacji nawet nie mają o tym pojęcia, ze 1 października 2021 oferty te bezpowrotnie przestana istnieć, a sami jej posiadacze tych opcji usługowych zostaną bez żadnej alternatywy, bo zwłaszcza oferta "Masz złotówkę-masz nolimit na wszystko i do wszystich" nie ma żadnej konkurencji i jest unikatowa na skalę kraju.
Nawet mimo faktu, że przez ponad 5 lat operator NIGDY nie doprowadził do prawidłowego jej świadczenia tj. nigdy nie mieliśmy nolimitu gwarantowanego Regulaminem( dobowy pakiet internetu był poprawiany po wielu sporach użytkowników z operatorem od 50GB do 500GB, a "nolimit" na resztę usług realizowany był przez udostępnianie dobowego pakietu 3690 wirtualnych złotówek) my posiadacze tej jedynej w swojej rodzaju oferty przymykaliśmy oko idąc na rękę operatorowi, a w zamian dostaliśmy...informację o skasowaniu tej oferty. Nie tak to powinno wyglądać zwłaszcza, że działających starterów z tą opcją usługową nie jest wiele i wręcz działały jak papierek lakmusowy pokazujący sprawność sieci operatora.
Jeśli ktoś ma jakiś kontakt do operatora/jego działu prasowego również prosimy o rozpoczęcie działań mogących pomóc w zachowaniu wspomnianych opcji usługowych. Prosimy osoby z portali komunikacyjnych o zainteresowanie się tematem, bo my użytkownicy UOKiK zawiadomimy i walczyć będziemy ale pomoc zawsze się przyda.
Komentarze (121)
najnowsze
Napisane było:
[b]"Dzień dobry- jaki jest powód wycofywania bardzo dobrej oferty "Masz złotówkę-masz nolimit na wszystko i do wszystkich" , które ogłosili Państwo w komunikacie z dnia 30 lipca 2021 https://www.heyah.pl/zmiany
Posiadacze tej usługi już na wykop.pl trąbią o tym, bo utracą
1 osoba powiedziała, że jest gotowa ponieść koszt dodatkowego doładowania około 200-250 zł
2 osoba w okolicach 350-380zł
ażeby zostawili tą opcję w spokoju i mogli nadal z niej korzystać.
Więc gdzie jest to cebulactwo ? chcą płacić nie takie małe pieniądze, ale operator jakoś szczególnie nie jest zainteresowany, tylko jak
Wydaje się, że korporacyjne podejście do "optymalizacji" kosztów-coś zamkniemy i za to zgarniemy teraz premię(bo "zmniejszyliśmy" koszty obsługi), a że to wygeneruje koszty obsługi zgłoszen,
1. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 1 dzień za 1 zł)
2. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 7 dni za 7 zł)
3. „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”
4. „Rozmowy do wszystkich za darmo po doładowaniach”
5. „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień”.
Tylko opcja 3 była warta rozważenia.
Niedoinformowani niech skończą pitolić, że chodzi
Ci co tak tu manifestują tępienie "cebulactwa" posiadaczy tej oferty żeby się kiedyś nie obudzili zdziwieni, że najtańsze oferty są po sto złotych z marniutkimi kilkoma GB i limitem minut.
Zresztą tacy krzykacze mam