Flota światowa potrzebuje od zaraz 40 tysięcy specjalistów
kapitanów, oficerów pokładowych i oficerów mechaników okrętowych. Jest to szansa na szybki awans zawodowy i osiąganie wysokich zarobków w młodym wieku. Po sześciu latach, w wieku niespełna 30 lat można zdobyć dyplom kapitana żeglugi wielkiej lub starszego oficera mechanika i wynagrodzenie 5000 euro
ma2018_z z- #
- #
- #
- #
- 238
Komentarze (238)
najlepsze
Jestem ze Szczecina ale ani trochę nie ciągnęło mnie do pracy na morzu ani do studiowania na AM.
Mi ostatnio pewna znana kancelaria "zaśpiewała" 1200 zł za rozliczenie PIT wraz z wnioskiem o zaniechanie poboru zaliczek, co wydaje mi się już grubą przesadą.
Natomiast osobom
@Langusta_Pospolita: rozwiniesz to?
Co do tego przyzwyczajania się, że jesteśmy nauczeni żreć za darmo to już zwyczajnie bredzisz. Odpuść sobie, bo kilkoma komentarzami sprawiłeś,
Z ama gościa który pływa wynika że to brutto i netto jednocześnie.
Składki emerytalne bądź odkładanie na starość to twój problem.
Koleś zarabiał na oficerskim kontrakcie 3kE a taka kwota jest osiągalna na pospolitym stanowisku na lądzie.
Jedyny plus to fakt że nie wydawał grosza w trakcie rejsu niemniej mając rodzinę to średnio a mieszkanie i tak musisz wtedy utrzymać.
@uciekinier_z_czarnolisto: z perspektywy polskiej prowincji tak ale jak już masz być pół roku poza domem to równie dobrze można sobie znaleźć normalna robotę w jakimś innym państwie niż Polska i żyć jak człowiek.
@Morgan87: bo ja wiem czy to problem. Mam rodzinę, ale mam też internet na statku. Po powrocie poświęcam 100% czasu rodzinie. Czasami mam wrażenie że jestem bliżej rodziny niż znajomi którzy pracują na miejscu.