To narzędzie to szlifierka taśmowa. A OP niezły boomer, który musi mieć swiat czarno-biały i nie jest w stanie pojąć, że wszystkie dostępne rozwiązania mają jakieś wady i zalety a nie tylko jedną stronę.
@kasyx: Chodzi o to, że ci spamerzy wrzucają losowe filmy tłumacząc opis z angielskiego i nawet nie zastanawiają się nad sensem tego co wrzucają. Sam kiedyś pracowałem Regrą. Jest to normalny zabieg dosłownie w każdej firmie zajmującej się obróbką nierdzewki. Jakby minimalna obróbka spoin miała znaczący wpływ na wytrzymałość łączenia to nikt by nie szlifował spoin w ramach rowerowych, a robią to w 90% modeli. Dosłownie każda poręcz z nierdzewki tak
@Badmojo: Oczywiście że nie. Tak się nawet projektuje niektóre spoiny. Wtedy nad oznaczeniem spawu jest pozioma kreseczka - znaczy że trzeba wyszlifować. Więc nie jest to wymysł spawacza. A nie osłabia bo spoiwo zawsze powinno być tak dobrane żeby miało większą wytrzymałość niż elementy spawane. Przy pełnym przetopie i odpowiednim spoiwie nie ma szans żeby szlif zmniejszył wytrzymałość.
@CwanyWacek: @kacpervfr: to jest balustrada balkonowa albo barierka, która nie ma za zadanie przenosic prawie żadnych sił, a spawy szlifuje się ze względów estetycznych. Widać, że op się na tym nie zna i #!$%@? kocopoły. Nikt nie szlifuje spoin przy konstrukcjach, albo instalacjach, ponieważ jest to ekonomicznie nieuzasadnione.
Komentarze (139)
najlepsze
@kacpervfr: Z drugiej strony wystające części spawu mogą stać się źródłami korozji która będzie postępowała z roku na rok coraz bardziej.
@muminek77: ale wiesz, że rdzy jest kilka rodzai i stal nierdzewna wcale nie jest odporna w 100% na to zjawisko? ( ͡º ͜ʖ͡º)