Jakby połowa kierowców z lewego pasa jechała prawym pasem do końca a na koniec wszyscy by jechali na suwak to uwaga wyszło by na to samo a nawet ruch byłby mniej płynny.
@alvaroZcamaro: Codziennie przejeżdzam takim odcinkiem, gdy czasami ktoś kilometr wcześniej przyblokuje to ruch na zwężce przelatuje po 70 km/h, czasami gdy po prostu wszyscy wcześniej zjada na jeden pas także leci szybko. Natomiast gdy jadą na suwak to oba pasy stoją i ruch to zaledwie 5-10 km/h a często mniej.
Nie żebym miał coś do jazdy na suwak ale zauważyłem ze te wpuszczanie jeszcze bardziej spowalnia ruch. Może i korek krótszy
Zaraz pewnie zostanę zminusowany ale prawda jest taka, że ruch będzie odbywał się o wiele szybciej i płynniej jeżeli przed zwężką wszyscy bedą stali na jednym pasie. Jazda na suwak bedzie dobra w mieście, żeby nie blokować innych skrzyżowań ale na trasie nie do końca się sprawdza, bo ludzie po prostu nie umieją jeździć płynnie na zamek. A to dwóch się wpieprzy w miejsce jednego, a to kolejny nie bedzie się potrafił
@KYK_: Problem z takim podejściem jest taki, że wtedy blokujesz zjazdy z drogi, skrzyżowania itd. Tobie się wydaje że jest szybciej a inni stoją bo są zablokowani przez sztuczny korek i np. nie mogą zjechać z autostrady.
@KYK_: Tutaj masz idealnie pokazane, co się dzieje na jednym pasie, kiedy każdy "próbuje" jechać z taką samą prędkością. Jest to po prostu nierealne. Dlatego jest potrzebna jazda na suwak:
Komentarze (170)
najlepsze
Nie żebym miał coś do jazdy na suwak ale zauważyłem ze te wpuszczanie jeszcze bardziej spowalnia ruch. Może i korek krótszy
Komentarz usunięty przez moderatora
@adamino:
1. Przepisy o jeździe na suwak
2. Krótszy korek
3. Rozum i godność człowieka