Kolejne problemy z AdBlue. Brakuje składników do produkcji
AdBlue prodkuje się z tych samych składników co nawozy rolnicze. Główny światowy producent zablokował dostawy na rzecz motoryzacji z powodów niedoborów w rolnictwie, co wywołało efekt...
francuskie z- #
- #
- #
- 47
Komentarze (47)
najlepsze
Raczej niemożliwe.
Inna opcja to omijanie tego systemu przez modyfikacje.
A że auta z dieslem nawet bez DPF i EGR na standardowym programie mieszczą się w normach spalin to nawet nie będzie jak tego sprawdzić.
@open_or_die: wystarczy pojeździć trochę po Polsce aby zobaczyć, że jednak te czasy są cały czas żywe
Ja akurat wywaliłem filtry bo FAP mi się wręcz stopił,a EGR się zacinał, nawet po wymianie na nowy z ASO.
Nie wytrzymałem i wszystko wyleciało programowo. A test robiłem zaraz przed sprzedażą auta żeby mieć czyste sumienie.
Otóż jedziemy do pana chiptunera i mówimy by wyłączył ad blue.
Problem solved.
Od razu warto odwrócić działanie start/stop na domyślnie wyłączone.
Ja rozumiem że wycinanie kata i DPF i walenie czarnym dymem nie jest spoko ale AdBlue do #!$%@?. DPF tez można #!$%@?ć jak nadejdzie jego kres bez skrupułów. Byle kata zostawić bo śmierdzi ^^
Znam mnóstwo, mnóstwo przypadków wycięcia AdBlue, DPF i zaślepienia
To tylko gówno stworzone na badania emisji. Tak jak start-stop. Nie wolno było manualnie wyłączyć silnika w trakcie testów ale automatycznie? Czemu nie.
I tak powstał Czokapik.
Wycinanie DPF to większa "zbrodnia". Ale w sumie najważniejsze by Kata zostawić. EGR to znów nie aż taka straszna - Turbo chodzi wtedy na świeżym, zimnym powietrzu czyli gites.
Z 3.0 TDI 280 Km po wycinankach robi się