Mirki i Mirabelki - proszę o #wykopefekt!
TL;DR: Sklep #mediamarkt od ponad 3 tygodni nie chce oddać mi pieniędzy za niezrealizowane zamówienie.
Dnia 08.12.2021 r w sklepie MediaMarkt zamówiłem taki oto zestaw:
Tak, byłem świadomy, że zestaw ma świetną cenę i sklep może go anulować, ale uznałem, że i tak warto zaryzykować, zestaw zamówiłem i opłaciłem, co najwyżej poczekałbym trochę na zwrot.
No i sobie czekam...
Zamówienie zostało przez sklep podzielone na dwie części - myszka miała przyjść z innego sklepu, konsola z drugiego. Tego samego dnia otrzymałem potwierdzenie złożenia zamówienia na myszkę, ale konsolowa część została anulowana:
Po tym mailu ja z kolei anulowałem zamówienie na myszkę.
Przez kolejny tydzień cierpliwie czekałem na zwrot pieniędzy, w drugim zacząłem już się niecierpliwić - pani na infolinii powiedziała mi, że na zwroty czekamy nawet 14 dni. Okej, w mailu jest 4 dni, w regulaminie 14. Dzień przed terminem zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się, że "zwrot został już zaksięgowany" i powinien niedługo trafić na moje konto. Zgodnie z regulaminem MediaMarkt:
https://pomoc.mediamarkt.pl/ap...
Zwrot rzeczywiście przyszedł - otrzymałem... 21,99zł za myszkę. Kilka kolejnych telefonów nie ruszyło w tej sprawie nic.
25.12.2021 r wysłałem do sklepu przedsądowe wezwanie do zapłaty, wyraźnie zaznaczając, że chodzi o kwotę 2569zł.
Sklep odpisywał mi na konwersację bardzo zdawkowo:
Po czym... otrzymałem tego maila:
W zasadzie nie wiem, co napisać...
W otrzymanym od sklepu mailu widać wyraźnie, że zwrócono mi 21,99zł, ponieważ o to zawnioskowałem. Tak, MediaMarkcie! To prawda!
Ale to WY anulowaliście drugą część mojego zamówienia (zestaw z konsolą) i do dziś nie zobaczyłem ani pieniędzy, ani konsoli i to w sprawie pieniędzy za całość zamówienia dzwonię od dwóch tygodni.
Niestety, infolinia nie pozwala mi skontaktować się z nikim oprócz konsultanta, więc w zasadzie znalazłem się w martwym punkcie i postanowiłem opisać sprawę tutaj, bo mimo wszystko wolałbym załatwić to polubownie a nie ciągać się po sądach.
#gorzkiezale #afera
Komentarze (280)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Jak zwykle manipulacja ze strony "poszkodowanego" już na samym początku ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
No to pokaż te wezwanie, czy nie podałeś tam źle danych i teraz zwalasz winę na sklep. Patrząc na manipulacje w tekście wcale bym
I co, nie udało się przycebulić?
Komentarz usunięty przez moderatora