Cześć. Wiem, że teraz są tematy dużo ważniejsze, ale postanowiłem opisać mój kontakt z księgarnią SmakLiter.pl Będzie o tym, jak nie traktować klienta.
W skrócie 19.02.2022 złożyłem zamówienie na grę planszową w promocyjnej cenie. 24.02.2022 sklep odpisuje, że towaru nie ma, a 25.02 wystawia go do kupienia na stronie, ale już w cenie normalnej. Przypuszczam, że przyczyną było ogłoszenie przez wydawcę końca nakładu gry i chęć większego zarobku sklepu smakliter.pl
Poniżej zapis chronologiczny.
19.02.20022 ze względu na promocyjną cenę, zamówiłem w smakliter.pl grę planszową Machina Arcana z dodatkami:
Zamówienie opłaciłem 21.02.2022 i otrzymałem potwierdzenie:
Czekałem więc cierpliwie na wysyłkę zamówienia. Dzień po planowanej wysyłce otrzymałem maila, że jednak gry podstawowej nie mają i nie mogą jej zdobyć. Zapytali, czy mają przysłać same dodatki:
Odpisałem, że jeśli uda się zdobyć towar, to mogę jeszcze poczekać, ale jeśli nie ma szans zdobyć towaru, to niech anulują zamówienie w całości.
Na to dostałem odpowiedź, że towaru nie zdobędą i zgodnie z dyspozycją anulowali zamówienie i zwrócili pieniądze na konto. Środki rzeczywiście wpłynęły na konto tego samego dnia.
Na Facebooku Galakty (wydawcy gry) przeczytałem wtedy informację, że nakład tej gry został wyczerpany, więc stwierdziłem, że rzeczywiście mogą mieć problem ze zdobyciem towaru.
Wielkie było moje zdziwienie i złość, gdy następnego dnia wchodząc na stronę smakliter.pl zobaczyłem, że podstawka gry jest na sprzedaż, ale już w normalnej cenie 356 zł.
Oczywiście napisałem do nich, żeby w takim razie zrealizowali zamówienie:
Dostałem informację, że otrzymali jeszcze jedną sztukę i że mogę zamówić ją ponownie, ale już w normalnej cenie:
Na co odpisałem, że mogę złożyć ponownie zamówienie, ale zapłacę pierwotną kwotę.
Na tego maila już odpowiedzi się nie doczekałem.
Co ciekawe niektóre zamówienia na ten towar w tej cenie zrealizowali.
Moje pierwsze zamówienie w tej księgarni i wrażenie fatalne.
Komentarze (13)
najlepsze
Pozdrawiam :)