"Lista wstydu" i bojkot konsumencki. Żaden PR-owiec nie jest gotowy na wojnę
AstraZeneca, Credit Suisse, Deutsche Telecom, Lenovo, Leroy Merlin, Renault, Societe Generale. Co łączy te wszystkie firmy? Zdecydowały, że będą nadal prowadziły działalność w Rosji. Teraz muszą radzić sobie ze zmasowaną krytyką światowej opinii publicznej, bojkotem konsumenckim oraz być...
motorcycleboy z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 55
- Odpowiedz
Komentarze (55)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
W interesie Europy jest to aby europejskie firmy wysysały jak najwięcej kasy od ruskich klientów.
W interesie Europy jest też aby kapitał z europejskich firm jako taki nie wpływał do Rosji i abyśmy nic od Rosji nie kupowali.
Bojkot Liroya, Decathlona i Auchana ma sens, bo wypłynęły różne informacje wskazujące na to, że firmy te uznały obecną sytuację za okazję do rozbudowy biznesu w Rosji - i uważam, że to jak
Komentarz usunięty przez moderatora