Państwowe spółki coraz wyższe budżety reklamowe lokują w prorządowych mediach
Najwięcej tych pieniędzy (prawie połowę) zgarnęły tygodniki sprzyjające PiSowi: "Sieci" (26 mln zł), "Do Rzeczy" (9,72 mln zł) i "Gazeta Polska" (14,84 mln zł). Państwowe firmy nie dały zarobić "Newsweekowi Polska" i "Tygodnikowi Powszechnemu". Niewielka kwota (31 tys. zł) trafiła do "Polityki"
TheNatanieluz z- #
- #
- 5
Komentarze (5)
najlepsze
PiS mocno wzoruje się na putinowskim sposobie prowadzenia interes... Tfu..... kraju.
Jeśli chodzi o outdoor: Największym beneficjentem był Ströer (22,92 mln zł). W strukturze wydatków zwraca uwagę symboliczny udział AMS (1,4 proc. wydatków na reklamę spółek skarbu państwa) - firmy, która jest liderem rynku outdooru, ale należy do