Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 52 tys.
Przegląd sprzedaży na rynku prasy. Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. wyniosło 409 tys. egz.
panpromo09 z- #
- #
- #
- #
- 241
- Odpowiedz
Przegląd sprzedaży na rynku prasy. Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. wyniosło 409 tys. egz.
panpromo09 z
Komentarze (241)
najlepsze
@PosiadaczKonta: powoli? Oni chyba maja 3 miejsce pod wzgledem subskrypcji w UE
Liczba aktywnych płatnych prenumerat cyfrowych Gazety Wyborczej na koniec grudnia 2021 roku wyniosła ponad 286,1 tys., co oznacza wzrost o 10,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2020 roku.
Największy wzrost wpływów w tej działalności nastąpił w pozycji przychody ze sprzedaży subskrypcji treści Wyborcza.pl, co kompensowało spadki wpływów ze sprzedaży wydań tradycyjnych dziennika.
Ta kategoria przychodów była wyższa o 20,4 proc. w porównaniu z czwartym kwartałem 2020 roku oraz
Oni nie martwią się spadkiem sprzedazy
Prasa papierowa nie zginie, aczkolwiek powoli odchodzi do lamusa. Mnie dalej zdarza się coś tam kupować papierowego, głównie Przegląd Sportowy, Piłkę Nożną albo Rzeczpospolitą właśnie.