"Stop Russia Now" - kampania promowana przez Morawieckiego kosztowała 23,1 mln
Kampania 'Stop Russia Now', zainicjowana przez Mateusza Morawieckiego, miała na celu 'budzić sumienia' i była skierowana do państw Europy Zachodniej i Południowej. Zadanie zostało zlecone państwowemu Bankowi Gospodarstwa Krajowego, który zapłacił za akcję ponad 23,1 mln złotych
spere z- #
- #
- #
- #
- #
- 24
Komentarze (24)
najlepsze
Ile za to można by kupić karabinów i amunicji? Dając zarobić polskim firmom i REALNIE pomóc Ukrainie?
a kasę na to się dodrukuje i jeb_ac inflacje, mamy obligacje ;)
no i #!$%@?, przecież to nie z jego kieszeni, tylko PODATNIKÓW (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
dordukuje się kasiorkę,
okradnie obywateli napędzając inflację i tak to sie będzie kręcić w państwie PiS
spokojnie dodrukuje sie, kto ma wziąć kasę, ten dostanie
a inflacje się napędzi, a obywatela okradnie
a póki ludzie nie będą wiedzieć, ze dodrukowywanie kasy ich okrada, to będzie się dalej drukować i napychać kieszenie pisiorkom
Komentarz usunięty przez moderatora
Pozdrawiam, mati.
Komentarz usunięty przez moderatora