"Stop Russia Now" - kampania promowana przez Morawieckiego kosztowała 23,1 mln
Kampania 'Stop Russia Now', zainicjowana przez Mateusza Morawieckiego, miała na celu 'budzić sumienia' i była skierowana do państw Europy Zachodniej i Południowej. Zadanie zostało zlecone państwowemu Bankowi Gospodarstwa Krajowego, który zapłacił za akcję ponad 23,1 mln złotych
spere z- #
- #
- #
- #
- #
- 24
- Odpowiedz
Komentarze (24)
najlepsze
polityka kulinarna kosztuje. Restauracje kosztują. Ktoś musi wyłowić, pokroić, ugotować itp. Może to się wydawać dziwne, ale nawet te bzdurne karty menu, którymi zapychane są stoliki kosztują. oczywiście można robić news z tego, że rząd wydał na politykę kulinarną tyle i tyle tysięcy. Osobiście jednak wolę czytać takie newsy o tysiącach niż informacje o tym, że politycy wyjеbаli kilka milionów w błoto
wspierali ruskich przyjaciół, a teraz to oni wielcy przeciwnicy ruskich,
tak tam łżą w tym PiSie