Jak gry wykrywają oszustów?
Skąd gra wie, że akurat ten gracz oszukuje? Dlaczego bany pojawiają się z opóźnieniem? Po co w grach systemy reputacji? Co to jest identyfikator sprzętowy? Jak projektuje się produkcje odporne na oszustwa? Na te pytania postaram się odpowiedzieć w dzisiejszym odcinku.
KacperSzurek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 96
Komentarze (96)
najnowsze
Antycheaterski system wbudowany w PUBG, potrafi bez pytania i jakiegokolwiek ostrzeżenia zaburzyć działanie programu speedfan, którym bardzo fajnie można sterować wentylatorami zamontowanymi w komputerze.
Odcina mu dostęp do czujników temperatury w chipsecie, karcie graficznej itp.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale
Idziesz sobie jak uczciwy człowiek poexpić rotwormy a tam 10 botów lata 24/7 (╯︵╰,)
Totalnie straciłem chęć do CS-a przez typów grających "n" razy lepiej niż reszta zmieniają dowolnie obraz gry.
Normalnie system dobiera graczy o podobnym rankingu, żeby rozgrywka była w miarę wyrównana, jeden gracz o dużo wyższym realnym poziomie może to mocno zaburzyć. W CS-ie widać to często potem na tablicy wyników, gdzie 1 gracz ma 2-3 razy więcej zabójstw niż cała reszta. Często są wtedy niesłusznie posądzani
Jest vac ale żeby on działał potrzeba by było uruchamiać grę z podwyższonymi uprawnieniami.
Napisałem własnego moda, który na życzenie przesyła mi screenshoty z ich gry. To niewiarygodnie ile osób oszukiwało - głównie x-ray (widać przez bloki i wiadomo gdzie czego szukać). Co trzecia osoba pierwsze co robiła to włączenie xray. W grze, w której nie ma rywalizacji, każdy konstruuje dla siebie i własnej zabawy i który był
Przyciągnąłeś takich graczy, poprzez konstrukcję swojego serwera. Błędnie wydaje ci się, że skoro mają zautomatyzowane rzeczy to nie będą sobie dodatkowo ułatwiać. Skutek jest inny. Przyciągasz na serwer ludzi, którzy już wcześniej sobie ułatwiali swoimi własnymi cheatami.